Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi tällaiseen?

Vierailija
29.10.2014 |

Kyse on siis vaimostani. Hän on luonteeltaan miellyttäjä ja kaipaa toisten ihmisten hyväksyntää. Hän on ollut läpi kouluvuosien koulukiusattu. Nyt aikuisiällä ongelmana on jälleen ihmissuhteet. Hän pelkää että ihmiset tutustuvat toisiinsa ja sitten alkavat kavereiksi ja hänet jätetään porukoiden ulkopuolelle. Hän valittaa jatkuvasti siitä että kuinka ihmiset vihaavat häntä ja nekin aiemmat ystävyyssuhteet joita hänellä on ollut, nnekin ovat alkaneet vihata vaimoani ja alkaneet haukkua häntä selkänsä takana. Hän siis pelkää että kaikki tulevat ystävyyssuhteet on jo pilattu näiden aiemmin tuntemiensa ihmisten ansiosta.

Miten tällaista ihmistä voisi auttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... ihmettelen miksi hän edes kaipaa ihmissuhteita tuolla historialla. Miksei saa olla vain rauhassa ja yksin. Ja miksi on pakko olla sosiaalinen, kun oikeasti ei ole.

Vierailija
2/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi kaverini, joka sai vuosia pidettyä kaikki kaverinsa erillään toisistaan suuttu Malla, jos näin kahden kesken jotain yhteistä kaveriamme. Nyt vasta olen tajunnut kuinka sairas tilanne se oli, olin kuitenkin monen yhteisen kaverin tuntenut jo vuosia ja itseasiassa muutamaan näistä kaveri oli tutustunut minun kautta. Tämän entisen kaverin käytös oli muutenkin tosi skitsoa, oli myös niin mustasukkainen miehestään että en saanut miestä edes tervehtiä nähdessäni tai kaverilta kysellä miehen kuulumisia ("mitä se sua kiinnostaa, yritätkö iskee sen"). Jotenkin sitä vaan oli sokea sille, kuinka sairasta touhu jo oli. Onneksi nykyään ei olla tekemisissä, hän katkaisi välit saatuaan lapsen, minä kun olin kuulemma niin paska kaveri kun olin hänet hylännyt (puoli vuotta koitin sopia milloin nähtäisiin ennen kuin lakkasin edes yrittämästä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:23"]

Hm... ihmettelen miksi hän edes kaipaa ihmissuhteita tuolla historialla. Miksei saa olla vain rauhassa ja yksin. Ja miksi on pakko olla sosiaalinen, kun oikeasti ei ole.

[/quote]

Eikö saisi kaivata ystävyyssuhteita jos on ollut koulukiusattu?

Vierailija
4/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisen terapian tarpeessa tuntuu olevan