Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion saada sektion!

Vierailija
29.10.2014 |

Kertokaas vinkkejä millä olette saaneet "itkettyä" itellenne sektion?

Olen synnyttänyt pari kertaa alateitse, enkä todellakaan aio rääkätä alapäätäni enää kertaakaan ja ottaa riskiä löystymisestä kun se ei vielä ole mennyt miksikään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:49"]

Mua kiinnostaa se että mitä se mulle veronmaksajana maksaa että aplle tehdään iao leikkaus ettei alapää löystyisi.

[/quote]

Voihan tän nähdä niinkin, et sektio säästää meiltä veronmaksajilta ap:n myöhemmät laskeuma- ja virtsankarkailuleikkaukset...
[/quote]
Raskaus se aiheuttaa kohdunlaskeumat ja virtsankarkailut, ei synnytystapa. Höpö höpö nyt taas! Faktat tiskiin, eikä tollasta jonninjoutavaa löpinää.

Vierailija
22/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta Ap kuulostaa niin vitun dorkalta, että vois ampuu ittensä? EI tarvii enää murehtii lapsista eikä muustakaan. :) PA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:56"]

Alapää muuttuu jo raskaana ollessa, laskeumiakin aiheuttaa nimen omaan se raskaus. Samaan tapaan kuin tissit "menee pilalle" raskaudesta, ei imetyksestä. Tarkistakaahan faktat...

[/quote]

Ai persekin repee jo raskausaikana niin että tarvii 20 tikkiä :D Ap

[/quote]
Ap on täällä vaan huutelemassa, niin kuin tuntuu olevan moni muukin.
Ei oikeesti sektiota harkitseva heitä tollasta kommenttia tai sit on jossain vikaa. Mulla takana 3 latiesynnytystä ja 1 sektiota, jota en todellakaan olisi toivonut, mutta niin vain kävi. Koittakaa ymmärtää, että synnytyksessä tai elämässä yleensäkään kaikki ei ole teidän käsissä

Vierailija
24/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta oli kun joutui olemaan heräämössä ilman vauvaa monta tuntia. Vilaukselta vaan näki leikkauksen jälkeen. En pystynyt myöskään hoitamaan vauvaa osastolle päästyäni koska olin niin kipeä leikkauksen jälkeen. Kantsii siis miettiä mikä on parasta. Kokemusta molemmista ja alateitse oli kaikinpuolin helpompi vaihtoehto.

Vierailija
25/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän käynnitysyrityksien jälkeen todellakin itkin sektioon pääsyn.

Vierailija
26/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alapää muka löystyy

Vierailija
27/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 alatiesynnytyksen jälkeen saat ajan psykologille, sype-kätilölle ja lääkärille. Sektion saat vaan jos olet tosi tiukkana. Ja sitten synnytys käynnistyy ennen sektiota eivätkä kyllä leikkaa sua päivystyksenä. Itseasiassa tää on provo , eli miksi edes vastata ? Kukaan joka on 2 lasta jo alakautta synnyttänyt, ei tollasin perustein halua sektiota.

Vierailija
28/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti oli ihan pakko hankkiutua raskaaksi?

Vierailija
29/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, haluan vain säästää jo alapäätäni. Mulla on jo aika pelkopolille. Olen suunnitellut kertovani kuinka pelkään lapsen kuolevan tai vammautuvan, kuinka mietin asiaa päivittäin ja poden jopa jo masennusta asiasta aiheutuvan stressin takia... itkee tirautan sielä ehkä vähä....

Oiskohan siinä riittävästi vai mitähän vielä keksisi? Ap

Vierailija
30/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas??!!

Vierailija
31/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:37"]

Ootko tosissas??!!

[/quote]

Miksi en olisi, miksi en saisi saada sektiota. Tiedän mihin olen ryhtymässä, viimeksi eilen juttelin kaverin kanssa joka on muutama viikko sitten leikattu, hyvä kokemus, ei tietysti näin kaikilla, mutta eipä ole alatiesynnytyskään ihana kokemus.

Vierailija
32/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ja itke samalla saisitko lobotomian, ratkeaisi monet tulevatkin ongelmat.

Vierailija
33/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä viisastelijoita kun riittää niin kertokaas mikä aiheessa on niin teitä raivostuttavaa? päätän itse kropastani, sektioitahan tehdään paljon, mikä siinä on pahaa?

Vierailija
34/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:06"]

Teitä viisastelijoita kun riittää niin kertokaas mikä aiheessa on niin teitä raivostuttavaa? päätän itse kropastani, sektioitahan tehdään paljon, mikä siinä on pahaa?

[/quote]

No aloita vaikka lääketieteellisten julkaisujen selailu asian tiimoilta, äläkä täällä vingu. Meille on ihan sama miten sun toosallesi tai sulle itsellesi käy.

Vierailija
35/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnut itkeä sektiota vaan sen sai etukäteen sopimalla suunnitellusti molemmille lapsille. Tosin en asukaan Suomessa, luojan kiitos.

Vierailija
36/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio ei ole koskaan riskitön toimenpide sekään. Haava on iso ja kipeä monta päivää. Komplikaatioita voi myös tulla, mm. Vuoto-ongelmia, haavatulehdus..ym muuta. 

Vierailija
37/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet hankkinut kolmannen lapsen, jos et halua synnyttää normaalisti?

Vierailija
38/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan lapsen, mutta kun pakko ei ole alapäätään rasittaa niin miksi niin tekisin. En käsitä vieläkään miksi minun pitäisi se alakautta synnyttää :) Ap

Vierailija
39/39 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:06"]

[/quote]

No aloita vaikka lääketieteellisten julkaisujen selailu asian tiimoilta, äläkä täällä vingu. Meille on ihan sama miten sun toosallesi tai sulle itsellesi käy.

[/quote]

Vaan eipä näytä olevan :D Ap