kuka leikkaa miehesi hiukset ?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:32"]Käy yhdessä miehille tarkoitetussa liikkeessä. Sais kyllä vaihtaa parturia. On nimittäin aina rumannäköinen kun tulee parturista. Kerran ehdotin et kieltää koneella leikkaamisen. Oli sanonutkin siitä ja vastaukseksi tuli ettei tuu hyvä ilman konetta. Ammattitaitoinen parturi osaa kyllä leikata hiukset hyvännäköiseksi ilman konetta.
[/quote]
Tämä on totta, kunnon parturi ei mitään koneita tarvitse/käytä. Käskisin minäkin vaihtaa parturia, kaikki tuollakaan alalla ei vaan osaa. Jos ei paikkaa tahdo vaihtaa, niin edes leikkaajaa.
T. Se parturi-kampaaja
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]
Koneella leikkausta ei lasketa hiustenleikkaukseksi. Se on sellainen pihinmiehen kampaus.
[/quote]
Tai käytännöllisen ja tehokkaan miehen kampaus.
Se leikkaa itse omansa ja poikansa hiukset koneella. Ihan hyvää jälkeä tekee.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:57"]
Minä. Olen kampaaja :D
[/quote]
Mikä ero on kampaajalla ja parturilla?
-mies-
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:32"]Käy yhdessä miehille tarkoitetussa liikkeessä. Sais kyllä vaihtaa parturia. On nimittäin aina rumannäköinen kun tulee parturista. Kerran ehdotin et kieltää koneella leikkaamisen. Oli sanonutkin siitä ja vastaukseksi tuli ettei tuu hyvä ilman konetta. Ammattitaitoinen parturi osaa kyllä leikata hiukset hyvännäköiseksi ilman konetta.
[/quote]
Tämä on totta, kunnon parturi ei mitään koneita tarvitse/käytä. Käskisin minäkin vaihtaa parturia, kaikki tuollakaan alalla ei vaan osaa. Jos ei paikkaa tahdo vaihtaa, niin edes leikkaajaa.
T. Se parturi-kampaaja
[/quote]
Kuulemma siellä on kolme parturia ja kaikki käyttävät konetta. Mies ei myöskään suostu varaamaan parturia vaan menee sellaiseen mihin pääsee ilman ajanvarausta. Ensin puhuu kaks viikkoa että pitäis parturiin ja sitten joku päivä käy vaan kynityttämässä päänsä. Samalla vaivalla vois tilata sen ajan parin viikon päähän kuin valittaa se kaks viikkoa et pitäis päästä. Itse käyn ihan hyvällä parturilla ja sillekään ei tarvinnut kuin viikon jonottaa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:05"]
Käy stadissa yhdessä pintaliitomestoissa kerran kahdessa viikossa laittamassa tukan kuntoon. Hintaa joku 50e kerta.
[/quote]
Ilmeisesti hän on kalju, muuten hiuksia ei tarvitse leikata 2 viikon välein.
[/quote]
Siisti mies on siisti. Itse leikkaan joka viikko nyt kun oma remmington.
Hiukset muuten siistimmät kuin että kävis kerran kuukaudessa/parissa parturille pulittamassa sen 30 ekee.
Hyvällä koneella yllättävän helppo leikata itse.
Säädän ton viiteen milliin ja ajelen pitkin päätä hiusten myötäisesti. Päälaella pidän hiukan vinosti jotta jää selvästi enemmän, ja seunoilla taas aivan pään myötäisesti.
Ja hyvää jälkeä tulee.
Kun ulkona leikkaa ei tule edes siivoushommia.
[/quote]
mut kylmä tulee talvella.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:43"]
Itse leikkaan, en viitsi ja halua maksaa muutamaa kymppiä noin kertaan kk. kun pidän lyhyenä ja sen tekee sujuvasti ihan itse.
Joskus, sattumalta käyn parurilla ja viimeisin oli niin surkea keikka, Porin Sampolassa, että pääni oli täynnä yksittäisiä törröttäviä karvoja. Minä tyytyväisenä kävin vielä parturin jälkeen useammassa liikkeessä, kyllä vrmaan ihmiset katselivat, että mikä ihmeen kotiparturoija tuo on? Heti kun pääsin kotiin ja katsoin peilistä, alkoi ihan vitunmoinen vitutus ja oman koneen käyttä, että sai pääsä edes siivotuksi ammatti-ihmisen jäljiltä, perrrr...
[/quote]
Mikset mene M-roomiin keskustassa? Tai no jos tykkäät mallista, joka on helppo leikata itse niin ei kai sitä turhaan sitten.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]
Nää on hauskoja nämä "juu minä leikkaan ja mies ei enää suostu muualla käymään!" "ite leikkaan oon siinä ihan superhyvä!". Nää miehet on sellasia että riittää kun on lyhyt, joten ei ihan hirveesti vaadita noihin kommentteihin. Totuushan on se että 80% itse tai vaimonleikkaamista hiuksista on aivan hirveän näköisiä ja muodottomia leikkauksia:D
[/quote]
Ehkä. Mutta jos mies on tyytyväinen ja ihastunut vaimon ns. taitoihin, niin eikö se ole pääasia? Minusta ylisöpöä <3