kuka leikkaa miehesi hiukset ?
Kommentit (70)
Itse ajelee päänsä, pyytää mut usein viimeiselle tarkistukselle ettei jääny töyhtöjä mihinkään, ja mahdollisesti siistimään parin luomen ympäristöt.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:16"]
Mies käy aina samassa parturissa. Mä en edes suostuisi sitä keritsemään :)
[/quote]
Sama täällä.
Minä yleensä. Joskus 1-2 kertaa vuodessa käy parturilla.
Pari viimeistä kertaa on käynyt joillain partureilla. Silloin kun miehellä oli lyhyemmät hiukset, leikkasi ne itse koneella.
Käy yhdessä miehille tarkoitetussa liikkeessä. Sais kyllä vaihtaa parturia. On nimittäin aina rumannäköinen kun tulee parturista. Kerran ehdotin et kieltää koneella leikkaamisen. Oli sanonutkin siitä ja vastaukseksi tuli ettei tuu hyvä ilman konetta. Ammattitaitoinen parturi osaa kyllä leikata hiukset hyvännäköiseksi ilman konetta.
Meilläkin minä. Kone maksaa 20-30e, eli yhden parturikäynnin hinnan. Ihan yhtä hyvää jälkeä sillä saa itse leikattua.
Mies leikkaa itse itsensä hiukset.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:39"]
Meilläkin minä. Kone maksaa 20-30e, eli yhden parturikäynnin hinnan. Ihan yhtä hyvää jälkeä sillä saa itse leikattua.
[/quote]
Meillä oli kanssa 30€ kone ja ihan hyvin sillä sai leikatuksi. Se aikaansa hajosi ja ostettiin tämä KONE ja tuolla lähtee tukka niin hyvin, että ei paremmasta väliä, huomattava ero vielä siihen entiseen.
Minä leikkaan, ostin oikein parturisakset ja niillä leikkaan.
Itse helppo leikata hyvällä koneella.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B008RAYBU0/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Tossa riittää säädöt.
Käy stadissa yhdessä pintaliitomestoissa kerran kahdessa viikossa laittamassa tukan kuntoon. Hintaa joku 50e kerta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:05"]
Käy stadissa yhdessä pintaliitomestoissa kerran kahdessa viikossa laittamassa tukan kuntoon. Hintaa joku 50e kerta.
[/quote]
Ilmeisesti hän on kalju, muuten hiuksia ei tarvitse leikata 2 viikon välein.
Käy parturissa jonne pääsee ilman ajanvarausta. En ole koskaan leikannut mieheni hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Siisti mies on siisti. Itse leikkaan joka viikko nyt kun oma remmington.
Hiukset muuten siistimmät kuin että kävis kerran kuukaudessa/parissa parturille pulittamassa sen 30 ekee.
Hyvällä koneella yllättävän helppo leikata itse.
Säädän ton viiteen milliin ja ajelen pitkin päätä hiusten myötäisesti. Päälaella pidän hiukan vinosti jotta jää selvästi enemmän, ja seunoilla taas aivan pään myötäisesti.
Ja hyvää jälkeä tulee.
Kun ulkona leikkaa ei tule edes siivoushommia.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Hän on kaikkea muuta kuin kalju, mutta skarppi kampaus hiustyypillä joka kasvaa ja paksunee paljon on välttämättömyys. En tätä itsekään aluksi uskonut mutta näin sitä vain oppii. Mieheni on muutenkin tarkka ulkonäöstään että naurausi minut ulos jos ehdottaisin että itse alkaisin saksimaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:15"]
Mieheni on muutenkin tarkka ulkonäöstään että naurausi minut ulos jos ehdottaisin että itse alkaisin saksimaan.
[/quote]
No sehän on vain siitä kiinni osaatko sinä saksia, tuskin kukaa vähemmän tarkkakaan antaa leikata jos toinen ei sitä saa tehdä. Jos osaa leikata, niin mitäs nauramista siinä on.
Nää on hauskoja nämä "juu minä leikkaan ja mies ei enää suostu muualla käymään!" "ite leikkaan oon siinä ihan superhyvä!". Nää miehet on sellasia että riittää kun on lyhyt, joten ei ihan hirveesti vaadita noihin kommentteihin. Totuushan on se että 80% itse tai vaimonleikkaamista hiuksista on aivan hirveän näköisiä ja muodottomia leikkauksia:D toki joukkoon sopii myös niitä joilla on oikeasti hajua siitä mitä tekee.Koneella leikkausta ei lasketa hiustenleikkaukseksi. Se on sellainen pihinmiehen kampaus.
Minä. Olen edelliseltä ammatiltani parturi-kampaaja. Leikkaan joskus myös miehen kavereiden hiuksia jos kiltille päälle satun.
Satunnainen parturi :)