kuka leikkaa miehesi hiukset ?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:36"]
Kaikkien miehetkö on siilipäitä tai skinheadeja, kun koneella hiukset ajellaan? Koneella jyystetty virolaistukkako kaikilla?
?
[/quote]
Tietyssä ammatissa ei saa olla pitkiä hiuksia ja olosuhteidenkin takia mahdollisimman lyhyt malli on käytännöllinen.
[/quote]??
Mä leikkaan ne. Turhaan menee rahaa jos parturiin menee kun hän haluaa hiukset leikattavan aina samalla tavalla. Ihan tyytyväinen on ollut :D
Minä. Kuulemma osaan sen parhaiten. Se lähti liikkeelle muutama vuosi sitten, kun hänellä ei kerran ollut aikaa mennä parturiin ja uskaltauduin siksi leikkaamaan hänen hiuksensa. Hän oli tulokseen niin tyytyväinen, ettei sen koommin ole parturiin mennyt.
Mieheni hiukset leikkaa satunnainen parturi silloin kun mies tuntee sen tarpeelliseksi ja viitsii leikkauttaa samaan aikaan. Ei ole säännöllistä paikkaa, koska ei ole kokenut mitään paikkaa kovin hyväksi.
17v poikani leikkaa hiuksensa itse sellaisella koneella.
Minäkin leikkaan itse mieheni hiukset
Täällä myös minä leikkaan. Koko perheen hiukset aina leikannut.
Heh, en olisi uskonut, että meitä löytyy heti näin monta, jotka leikkaavat miehensä hiukset :D
Leikkaa itse parturikoneella kerran viikossa.
minä, pitkät hiukset, tsoitan vain latvoja
Leikkaa itse.
Leikkaa myös minun hiukseni.
Minulla on tälläiset hiukset (naama erilainen) ja vaimo leikkaa. Tuo look. on helppo leikata. M27
http://www.hairstylemakeup.com/wp-content/uploads/2013/10/Short-Men-Hairstyles-2013-0014.jpg
Mies käy aina samassa parturissa. Mä en edes suostuisi sitä keritsemään :)
Miehen exän sisko miehen omalla koneella... Itsekin osaisin mutta haluaa tuota ihmistä tavata joten leikkuuttaa hänellä. Hän ei ole edes parturi. Ottaa pattiin.
Parturi. Käy ihan liikkeessä, jossa on palvelut vain miehille. On nyt käynyt tuossa vuoden verran suunnilleen. Sieltä, kun saa myös kaikkea muutakin mm parranajoon yms. Vuoden pari käy samassa liikkeessä.
Minäkin leikkaan mieheni hiukset, kaikki hänen kaverinsa aina kysyvät että missä sä käyt leikkauttamassa niin vastaa aina että yhdellä tosi kalliilla mutta hyvällä parturi-kampaajalla ;)
Mieheni leikkaa itse n. kolmen viikon välein. Kolmen millin siili.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:18"]
Minäkin leikkaan mieheni hiukset, kaikki hänen kaverinsa aina kysyvät että missä sä käyt leikkauttamassa niin vastaa aina että yhdellä tosi kalliilla mutta hyvällä parturi-kampaajalla ;)
[/quote]
Tottahan se on, että vaimo on todella kallis parturi, kun rupeaa miettimään kokonaisasetelmaa :D
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:32"]Käy yhdessä miehille tarkoitetussa liikkeessä. Sais kyllä vaihtaa parturia. On nimittäin aina rumannäköinen kun tulee parturista. Kerran ehdotin et kieltää koneella leikkaamisen. Oli sanonutkin siitä ja vastaukseksi tuli ettei tuu hyvä ilman konetta. Ammattitaitoinen parturi osaa kyllä leikata hiukset hyvännäköiseksi ilman konetta.
[/quote]
Tämä on totta, kunnon parturi ei mitään koneita tarvitse/käytä. Käskisin minäkin vaihtaa parturia, kaikki tuollakaan alalla ei vaan osaa. Jos ei paikkaa tahdo vaihtaa, niin edes leikkaajaa.
T. Se parturi-kampaaja
[/quote]
Öh... mä oon parturi ja kyllä parturit käyttää myös konetta. Veistä ja saksia toki myös.
Kokeileppa lämpimikses vetää koko leikkaus häivytyksineen kampa-kone tyyliin.
On muuten ihan oma taiteenlajinsa jota ei joka mimmi taida.