Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka leikkaa miehesi hiukset ?

Vierailija
29.10.2014 |

Käykö aina samalla vai ihan missä vaan ?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:43"]

Itse leikkaan, en viitsi ja halua maksaa muutamaa kymppiä noin kertaan kk. kun pidän lyhyenä ja sen tekee sujuvasti ihan itse.

Joskus, sattumalta käyn parurilla ja viimeisin oli niin surkea keikka, Porin Sampolassa, että pääni oli täynnä yksittäisiä törröttäviä karvoja. Minä tyytyväisenä kävin vielä parturin jälkeen useammassa liikkeessä, kyllä vrmaan ihmiset katselivat, että mikä ihmeen kotiparturoija tuo on? Heti kun pääsin kotiin ja katsoin peilistä, alkoi ihan vitunmoinen vitutus ja oman koneen käyttä, että sai pääsä edes siivotuksi ammatti-ihmisen jäljiltä, perrrr...

[/quote]

Mikset mene M-roomiin keskustassa? Tai no jos tykkäät mallista, joka on helppo leikata itse niin ei kai sitä turhaan sitten.
[/quote]
M-room on hirveetä paskaa. Ammattitaidottomia bimboja.

Vierailija
2/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä, käy aina samalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:40"]

Mies leikkaa itse itsensä hiukset.

[/quote]

siilitukka ?

Vierailija
4/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:43"]

Itse leikkaan, en viitsi ja halua maksaa muutamaa kymppiä noin kertaan kk. kun pidän lyhyenä ja sen tekee sujuvasti ihan itse.

Joskus, sattumalta käyn parurilla ja viimeisin oli niin surkea keikka, Porin Sampolassa, että pääni oli täynnä yksittäisiä törröttäviä karvoja. Minä tyytyväisenä kävin vielä parturin jälkeen useammassa liikkeessä, kyllä vrmaan ihmiset katselivat, että mikä ihmeen kotiparturoija tuo on? Heti kun pääsin kotiin ja katsoin peilistä, alkoi ihan vitunmoinen vitutus ja oman koneen käyttä, että sai pääsä edes siivotuksi ammatti-ihmisen jäljiltä, perrrr...

[/quote]

Mikset mene M-roomiin keskustassa? Tai no jos tykkäät mallista, joka on helppo leikata itse niin ei kai sitä turhaan sitten.
[/quote]
M-room on hirveetä paskaa. Ammattitaidottomia bimboja.
[/quote]
kaiken lisäks m-roomin tuotteet sais kieltää. Haisee ihan järkyttävältä. Sellaiselta vanhalta mieheltä jolla on hyönteismyrkkyä.

Vierailija
5/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni leikkaa itse hiuksensa, joskus pyytää mua auttamaan. Hän leikkaa myös minun ja tyttömme hiukset.

Vierailija
6/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan hänen hiuksensa :D mutta jos haluaa jotain erikoisuuksia Nii nostan kädet pystyyn ja sanon että e eeei, siinä vaiheessa sanon että mene ennemmin parturiin, muuten tulee hirveän näköstä jälkeä :D

Vierailija
7/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaaja. Aina sama.

Vierailija
8/70 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama parturi on leikannut jo useamman vuoden

Vierailija
9/70 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:46"]Minä leikkaan hänen hiuksensa :D mutta jos haluaa jotain erikoisuuksia Nii nostan kädet pystyyn ja sanon että e eeei, siinä vaiheessa sanon että mene ennemmin parturiin, muuten tulee hirveän näköstä jälkeä :D
[/quote]
Sama täälä

Vierailija
10/70 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi leikkaa miehen hiukset ja mies taas minun ja kahden tytön hiukset ja hyvin leikkaakin. Meillä on aina ollut näin.

Vierailija
11/70 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, ei ole tullut mieleenkään, että suurin osa miehistä istuu vaimon kotiparturissa tai leikkaa itse :O. Tuntemani miehet kun suurimmaksi osaksi käyvät ihan parturissa muutamaa siilipäätä lukuunottamatta.

Vierailija
12/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]

Nää on hauskoja nämä "juu minä leikkaan ja mies ei enää suostu muualla käymään!" "ite leikkaan oon siinä ihan superhyvä!". Nää miehet on sellasia että riittää kun on lyhyt, joten ei ihan hirveesti vaadita noihin kommentteihin. Totuushan on se että 80% itse tai vaimonleikkaamista hiuksista on aivan hirveän näköisiä ja muodottomia leikkauksia:D toki joukkoon sopii myös niitä joilla on oikeasti hajua siitä mitä tekee.Koneella leikkausta ei lasketa hiustenleikkaukseksi. Se on sellainen pihinmiehen kampaus.

[/quote]

vai niin :o

Vierailija
13/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lie parturinainen, joka kerta varmaan eri. Miehellä on sellainen malli hiuksissa, ettei kotona leikkaaminen onnistuisi ja käy sen takia miehille tarkoitetussa parturissa n. 2-4viikon välein. Sinne siis pääsee aina ilman aikaa.

Vierailija
14/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miehetkö on siilipäitä tai skinheadeja, kun koneella hiukset ajellaan? Koneella jyystetty virolaistukkako kaikilla?

Vierailija
15/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:57"]

Minä. Olen kampaaja :D

[/quote]

Mikä ero on kampaajalla ja parturilla?

-mies-

[/quote]

Parturi on erikoistunut miesten hiuksiin (lähinnä leikkaukset ja parranajot), kampaaja osaa myös naisten kampaukset. Ennenmuinoin nämä kaksi olivat erilliset tutkinnot, mutta ovat jo pitkään olleet yhdistettynä. Vanhemmassa väessä löytyy kuitenkin edelleen pelkkiä partureita tai kampaajia.

T: ex-parturi-kampaaja (joka leikkaa siis myös koko perheensä hiukset)

Vierailija
16/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:36"]

Kaikkien miehetkö on siilipäitä tai skinheadeja, kun koneella hiukset ajellaan? Koneella jyystetty virolaistukkako kaikilla?

[/quote]

Tietyssä ammatissa ei saa olla pitkiä hiuksia ja olosuhteidenkin takia mahdollisimman lyhyt malli on käytännöllinen.

Vierailija
18/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan, kaikki mallit. Tulee rumaa joo, mutta halpaa ja helppoa. Samoin mies leikkaa minun hiukseni. Meillä molemmilla ollut siilistä pitkään lettiin tässä vuosien varrella, ja käynnit parturissa voi laskea yhteensä kahden käden sormilla n. 10 v. ajalta.

Vierailija
19/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:36"]

[/quote]

Ei sillä samalla terällä ole pakko ajaa koko päätä. Meillä leikataan suunnilleen tällainen:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/43/d9/cc/43d9ccd07c92f1d16f11074ba93bc6c1.jpg

Eli päältä pidempi ja sivuilta lyhyeksi. 

Vierailija
20/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:04"]

Siis mitä hittoa, ei ole tullut mieleenkään, että suurin osa miehistä istuu vaimon kotiparturissa tai leikkaa itse :O. Tuntemani miehet kun suurimmaksi osaksi käyvät ihan parturissa muutamaa siilipäätä lukuunottamatta.

[/quote]

päinvastoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan