Olen työtön, meillä käy siivooja
Olen ollut akateemisesta ammatistani työttömänä 5 kk. Olen tästä niin järkyttynyt, että olen käytännössä pakottanut varakkaan mieheni ottamaan meille siivoojan 1 krt/2 vkoa. Tällä pidän itsenikin jollakin tapaa kurissa ja järjestyksessä ja pidän käytäntöä perusteltuna. Mitä mieltä olet? Onko työttömällä oikeus (itse maksettuihin) siivouspalveluihin?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 06:50"]
Olen ollut akateemisesta ammatistani työttömänä 5 kk. Olen tästä niin järkyttynyt, että olen käytännössä pakottanut varakkaan mieheni ottamaan meille siivoojan 1 krt/2 vkoa. Tällä pidän itsenikin jollakin tapaa kurissa ja järjestyksessä ja pidän käytäntöä perusteltuna. Mitä mieltä olet? Onko työttömällä oikeus (itse maksettuihin) siivouspalveluihin?
[/quote]
Eihän se ole itse maksettu jos mies maksaa. Tai jos no tavallaanhan voidaan sanoa että sinä olet "alan ammattilainen" etkä työtön ja tämä on tällainen välillinen maksu ;)
Häh, olet järkyttynyt työttömyydestäsi jo 5:ttä kuukautta? Sehän voi jatkua vuosia, riippuen alasta. Työttömyys siis.
Provoooooooooo xD vai että järkyttynyt
Mikäs siinä. Meillä on aina käynyt siivooja, mutta nyt kun olen itse sairaslomalla, en halua että hän tulee. Siivoilen itse hiljakseen pitkin viikkoa. Tottakai voi aina käyttää siivoojaa kun siltä tuntuu.
Tottakai on, perustelusi ovat myös hyvät. Sitäpaitsi on hienoa, että vaikka olet itse työtön, teillä on kuitenkin mahdollisuus antaa töitä toiselle.