En osaa ostaa mitään, en keksi rahalle käyttöä
Syön lohta, kananmunia, perunaa, riisiä, paljon kasviksia. Ei kalliita viinejä, kahvipapuja tai juustoja. En tarvitse kallista merkkilaukkua tai merkkivaatteita. Kämppäni on lähes tyhjä peruskalusteita lukuunottamatta, en halua sisustaa. En omista autoa vaan kävelen tai käytän julkisia.
Onko muita? Periaatteessa rahaa olisi käytettäväksi, mutta en osaa käyttää sitä. Myös lapsuudenkodissani elettiin yhtä ankeasti eli sieltä olen oppinut nöyrän elämäntyylin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisille on niin mahdotonta ostaa mitään lahjoja. Rahaa sulla jo on ja mitään tavaraa et tarvitse
Eihän se ole mikään pakko ostaa jos ei kerran keksi. Itse lahjon vain paria ihmistä ja heiltäkin kysyn että mitä haluaa. Rahaa heillä on enemmän kuin minulla mutta silti saatan rahaa vähän antaa. Typerää, mutta ovat niin rakkaita.
Mulle voit antaa! Keksin kyllä rahalle käyttöä sekunnissa 😄
Vierailija kirjoitti:
Mulle voit antaa! Keksin kyllä rahalle käyttöä sekunnissa 😄
No jaa meillekin käytyöideat, niitähän ap kyseli.
Voipahan jäädä eläkkeelle vähän etuajassa, ellei muuta rahankäyttöä ole.
Sijoita rahastoon, ja laita muutama kymppi kuussa hyvöntekevöisyyteen. Molemmat kiinteällä kuukausimaksulla niin ei tarvitse miettiä
Minulla ainakin ok-talo asujana rahaa menisi huomattavasti enemmän kuin sitä mistään tulee, lisäksi auto on pakko olla, siitä kuluja ja jotain olisi kiva harrastaa.
Akka ja lapsetkaan eivät ole ilmaisia.