Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa ostaa mitään, en keksi rahalle käyttöä

Vierailija
15.09.2021 |

Syön lohta, kananmunia, perunaa, riisiä, paljon kasviksia. Ei kalliita viinejä, kahvipapuja tai juustoja. En tarvitse kallista merkkilaukkua tai merkkivaatteita. Kämppäni on lähes tyhjä peruskalusteita lukuunottamatta, en halua sisustaa. En omista autoa vaan kävelen tai käytän julkisia.

Onko muita? Periaatteessa rahaa olisi käytettäväksi, mutta en osaa käyttää sitä. Myös lapsuudenkodissani elettiin yhtä ankeasti eli sieltä olen oppinut nöyrän elämäntyylin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin ok-talo asujana rahaa menisi huomattavasti enemmän kuin sitä mistään tulee, lisäksi auto on pakko olla, siitä kuluja ja jotain olisi kiva harrastaa.

Akka ja lapsetkaan eivät ole ilmaisia.

Vierailija
22/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisille on niin mahdotonta ostaa mitään lahjoja. Rahaa sulla jo on ja mitään tavaraa et tarvitse

Eihän se ole mikään pakko ostaa jos ei kerran keksi. Itse lahjon vain paria ihmistä ja heiltäkin kysyn että mitä haluaa. Rahaa heillä on enemmän kuin minulla mutta silti saatan rahaa vähän antaa. Typerää, mutta ovat niin rakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voit antaa! Keksin kyllä rahalle käyttöä sekunnissa 😄

Vierailija
24/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle voit antaa! Keksin kyllä rahalle käyttöä sekunnissa 😄

No jaa meillekin käytyöideat, niitähän ap kyseli.

Vierailija
25/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipahan jäädä eläkkeelle vähän etuajassa, ellei muuta rahankäyttöä ole.

Vierailija
26/26 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita rahastoon, ja laita muutama kymppi kuussa hyvöntekevöisyyteen. Molemmat kiinteällä kuukausimaksulla niin ei tarvitse miettiä