Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis narsisti hullu saa helposti miehiä (Rautavaara)

Vierailija
29.10.2014 |

Tässä maailmassa on se paha vika, että jos nainen on kaunis, hän voi olla tyhmä, sairas päästään, hullu, narsisti, psykopaatti, sosiopaatti, idiootti ja ihan mitä vaan ja hän saa miehen ja usein lisääntyy. Miehillä taas hullut karsiutuu paljon tehokkaammin (pl. mamut Suomessa) parisuhdemarkkinoilta. Jos Rautavaaran K:kin olisi ollut läski ja ruma niin ei hän olisi noita lapsia saanut eri miesten kanssa tehtyä ja sekoiltua tuolla tavalla huoltajuuskiistassa ja nyt murhaamalla kolme lasta. Huoltajuuskiista ja sen ehdot oli jo osoitus siitä, että kaikki ei ole yläpäässä ok. Miestenkin kannattaisi hieman tarkemmalla seulalla valkata vaikka se pillun kutittelu onkin varmaan mukavaa niin siitäkin huolimatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojah taas tää ATM lassukkalainen näkökulma TÄHÄNKIN tapahtumaan... Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
2/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät oliko se kaunis vai ei. Täysin yhdentekevää. Ja onko sillä enää mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienten lasten äidin puolella. Miten mies voi edes ajatella lähtevänsä suhteesta tuossa vaiheessa ja jättää naisen yksin hoitamaan lapsia. Luulisi olevan apuna ja ottavan osan taakasta itselleen. Isää ei kiinnostanut. Nyt saa olla ilman lapsiaan niinkuin suunnittelikin olevansa mutta varmasti kohta on mamma taas raskaana tälle miehelle. Näille paskapäille niitä naiiveja naisia löytyy tekemäán lapsia. Aina. Oletko sä ap jonossa seuraavana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi