Tyrmättiinkö minut?
Olemme koko alkuviikon pohtineet ystävieni kanssa, tyrmättiinkö minut todella helsinkiläisessä baarissa viikonloppuna. Olimme siis ydinkeskustassa kaveriporukan kanssa baarissa, seuraamme tuli kaksi amerikkalaismiestä, jotka kiertelevät eurooppaa ja he vaikuttivat ihan mukavilta, eivät edes ehdotelleet mitään. Juomanikin ostin itse, mutta kolmannen drinkin jälkeen alkaa muisti katkeilla ja on vain muutamia hataria muistikuvia. Sen muistan, että jalkani eivät enää kantaneet ja silmissä heitti niin että aloin voida pahoin. Kaverit sanoivat, ettei puheissani ollut enää tolkkua ja yhtäkkiä laatta vain alkoi lentämään. He olivat kuulemma raahanneet minut baarista ulos ja vielä pilkun jälkeen istuimme kampin narinkkatorilla, kun en kyennyt liikkumaan ja vain oksensin. Taksikaan ei suostunut hakemaan siitä, joten kaverini soittivat puhelimellani veljeni hakemaan meidät kaikki.
Veljeni tullessa pystyin juuri ja juuri kävelemään, mutta heikko olo oli silti. Koko automatkan itketti, koska ties mistä olisin itseni löytänyt ilman ystäviäni tai veljeäni. Aamulla olo oli ihan hirveä, päätä särki, silmissä pyöri vielä vähän ja oksetti koko ajan. Kaverit kertoivat, että amerikkalaismiehet lähtivät meidän kanssa samaa matkaa ja minun oksennellessa ulkona toinen oli huolissaan kysellyt olenko kuitenkin kykeneväinen lähtemään hotellille. Onneksi olivat käskeneet heidän häipyä..vielä nytkin menee kylmiä väreitä kun mietin tapahtunutta. Mitä mieltä olette, kuulostaako tyrmäystipoilta? Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (14)
kuulostaa kyllä :/ ihan samallainen kokemus itelläki paitsi et oli illan 2 juoma jollo muisti lähti, jalat ei kantanu ja silmis pyöri. onneks oli myös kaverit mukana! just tän takii pitäis niist kavereist pitää huoli. ei kukaa tahallaa hommaa itteensä toho kuntoo
Luulikohan ne, että ovat Afrikassa jokinorsun kaadossa;)
Kuulostaa ennemmin jonkinlaiselta myrkytykseltä. Minkälaisia drinkkejä olet ottanut ja miten olit syönyt ennen tuota? Ei vaadi välttämättä tolkuttomia määriä, mutta kolmessakin drinkissä voi olla paljon alkoholia. Olen minäkin joskus mennyt todella huonoon kuntoon pienestä määrästä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:14"]
Olemme koko alkuviikon pohtineet ystävieni kanssa, tyrmättiinkö minut todella helsinkiläisessä baarissa viikonloppuna. Olimme siis ydinkeskustassa kaveriporukan kanssa baarissa, seuraamme tuli kaksi amerikkalaismiestä, jotka kiertelevät eurooppaa ja he vaikuttivat ihan mukavilta, eivät edes ehdotelleet mitään. Juomanikin ostin itse, mutta kolmannen drinkin jälkeen alkaa muisti katkeilla ja on vain muutamia hataria muistikuvia. Sen muistan, että jalkani eivät enää kantaneet ja silmissä heitti niin että aloin voida pahoin. Kaverit sanoivat, ettei puheissani ollut enää tolkkua ja yhtäkkiä laatta vain alkoi lentämään. He olivat kuulemma raahanneet minut baarista ulos ja vielä pilkun jälkeen istuimme kampin narinkkatorilla, kun en kyennyt liikkumaan ja vain oksensin. Taksikaan ei suostunut hakemaan siitä, joten kaverini soittivat puhelimellani veljeni hakemaan meidät kaikki. Veljeni tullessa pystyin juuri ja juuri kävelemään, mutta heikko olo oli silti. Koko automatkan itketti, koska ties mistä olisin itseni löytänyt ilman ystäviäni tai veljeäni. Aamulla olo oli ihan hirveä, päätä särki, silmissä pyöri vielä vähän ja oksetti koko ajan. Kaverit kertoivat, että amerikkalaismiehet lähtivät meidän kanssa samaa matkaa ja minun oksennellessa ulkona toinen oli huolissaan kysellyt olenko kuitenkin kykeneväinen lähtemään hotellille. Onneksi olivat käskeneet heidän häipyä..vielä nytkin menee kylmiä väreitä kun mietin tapahtunutta. Mitä mieltä olette, kuulostaako tyrmäystipoilta? Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
[/quote]Miksi et mennyt lääkäripäivystykseen testattavaksi? Kun heti menee niin on hyvät mahdollisuudet että ainetta on vielä elimistössä. Nyt nuo tyypit tekevät ehkä saman teon jollekin toiselle ja siinä ei ehkä käykään yhtä hyvin kuin sinulle kävi.
Juomapullo (mielellään vesipullo) on paras mahdollinen valinta. Siihen ei pysty pudottamaan mitään toisin kuin lasiin.
Jouduin nuorena kaihileikkaukseen, koska olin saanut syöpähoitona kortisonia. Kukaan ei neuvonut minua painamaan sormia silmäkulmiini laajennustipat saatuani, joten tipat valuivat verenkiertooni sekoittaen elimistöni.
Olin täysin hajalla koko illan leikkauksen jälkeen. En koskaan itke, mutta olin niin tokkurainen, että makasin sängyssä ja vollotin. Nukuin katkonaisesti ja olin aivan sekava. Huono olo, mutta en antanut ylen. Olin aivan kuin joku toinen ihminen.
Tiesin tietenkin, että silmätipoilla voidaan tainnuttaa ihmisiä. Eipä tullut pieneen mieleeni, että näin voi vahingossa tapahtua poliklinikalla, jossa tehdään leikkauksia. Seuraavaa silmää leikattaessa tiedän paremmin.
Sinun huumaajasi saattoi olla jompi kumpi kyseisistä miehistä tai joku satunnainen ohikulkija. Outoja tyyppejä riittää aina paikalle.
Hyvä, että ystäväsi huolehti sinusta ja pääsit turvallisesti kotiin.
5, join 3 lonkeroa ja olin syönyt kunnolla pari tuntia ennen baariin lähtöä. Olen monesti jopa lähtenyt tyhjällä vatsalla ja juonut järjettömiä määriä alkoholia, silti joka kerta kävellyt junaan omin jaloin. Totesin vain autossa kavereille että nyt ei ole normaalia, koskaan kun en oksenna vaikka mikä olisi.
Ap
Outoa, että kaveriporukasta vain yhdelle laitettaisiin tyrmäystippoja. Oliko siis tarkoitus vain saada sut hotellille vai muutama muukin, jos muitakin, niin miksi heille ei laitettu. Luulis miesten huomanneen kavereiden pitävän yhtä ja huomata kuinka hankalaa ainoastaan sut saada yksin mukaan tulemaan. No huono juttu kuitenkin, kunhan pohdin.
Tuskin, kun kuitenkin porukalla olitte. Kyllä tuommoiset metsästää yksinäisiä.
Tollaset metsästää juuri ryhmässä.
Tollaset metsästää juuri ryhmässä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:38"]
5, join 3 lonkeroa ja olin syönyt kunnolla pari tuntia ennen baariin lähtöä. Olen monesti jopa lähtenyt tyhjällä vatsalla ja juonut järjettömiä määriä alkoholia, silti joka kerta kävellyt junaan omin jaloin. Totesin vain autossa kavereille että nyt ei ole normaalia, koskaan kun en oksenna vaikka mikä olisi. Ap
[/quote]
Oliko lonkerot "talon lonkeroita"? Lonkero ginillä on hyvin petollinen, jo yksi tuoppi lonkeroa voi vastata useampaa olutta. Lonkero peittää hyvin sen ginin, joten sitä saattaa juoda nopeampaa kuin monia muita vastaavan vahvuisena.
Selkeästi tyrmättiin. Sain kesällä tippoja, kun oltiin yhdellä jokilaivalla viettämässä iltaa kaverin kanssa. Onneksi oon hidas juomaan ja vaikutus alkoi jo parin kulauksen jälkeen. Ensin tuli paha olo, sitten hirveä jano. Sen jälkeen silmissä sumeni, kuulin kaiken todella vaimeana ja kuulemma kalpenin. Kaveri raahasi minut ulos ja siinä pihalla sitten huuto-oksensin kolme kertaa, jonka jälkeen oloni palautui normaaliksi. Oon aina supertarkka juotavistani, ja ei mitään käryä, missä välissä joku olisi lasiini ehtinyt jotain laittaa.
Juu jollainhan ne on terästäny sun juomaa. Kannattaa vastedes aina vahtia omaa juomaa. Onneks sun kaveri piti susta huolta.