Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aloe vera -mehu kovin pahanmakuista?

Vierailija
28.10.2014 |

Kertokaa rehellisesti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hyvää.

Vierailija
2/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sitä missä on seassa aloe vera -geeliä? Aika mielenkiintoista juoda sellaisia möykkyjä... En itse ostaisi toiste.

Vierailija
4/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ostin keväällä pullon, puolet jouduin hävittämään. 

Vierailija
5/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun olen kokeillut vain yhden valmistajan tuotetta. Sen maku oli alkuun aika karski, mutta siihen tottui nopeaan ja nyt jo pidän siitä. Makuvariaatioita on vielä 2 muutakin, maustettuja ja makeutettuja. Mutta tämänhän ei ole tarkoitus olla nautintoaine!

Sinä, joka kaadoit pois lopun.. Mistä ostit pullon? Minun käyttämillä tuotteilla on 90:n päivän tyytyväisyystakuu, jos ei ole tyytyväinen, voi palauttaa myyjälle ja rahat saa takaisin.

Aloe-mehuissa on sitten laatueroja, huonompiin jauhetaan kasvi kuorineen päivineen mukaan. Mun käyttämässä on vain se kasvin sisus.

Vierailija
6/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini otti vuosia lasillisen sitä raakaa maustamatonta aloemehua aamuisin ja piti sen mausta. Itselläni oli täysi työ saada se lasillinen alas kun yritin joskus sitä juoda. Sitä vartenhan siitä on paljon niitä maustettuja versioita että se itse aloe vera on aika karvaan makuista, joku tykkää, joku ei...

Vierailija
7/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne sellaiset vihreät pienet, vähän neliönmalliset pullot sisältää sellaista makeaa mehua. Ilmeisesti paljon sokeria joukossa. Juo sitä ihan siinä missä mitä vain mehua, jopa liiankin makeaa.

Vierailija
8/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku ok, mutta koostumus aika yök.

Vierailija
9/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään todella paljon juurikin siitämissä on niitä aloe vera paloja !:) saako sellaista suomesta, mistä ?

Vierailija
10/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:14"]Itse tykkään todella paljon juurikin siitämissä on niitä aloe vera paloja !:) saako sellaista suomesta, mistä ?
[/quote]

enkä siis tarkoita niitä mitä otetaan pieni mittalasillinen päivässä, vaan ihan juomaa. Ystäväni osti virosta tällaista mutta suomessa en ole nähnyt

Vierailija
11/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mutta mulla on mielikuva aloe vera - mehusta että se on jotain pesuainetta. Se pullokin (ainakin se jota kaveri kauppaa facebookissa) on ihan pesuainepullon näkönen. Hrrr.... En ikinä ostaisi, voisin kyllä maistaa jos joku tarjoais.

Vierailija
12/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 07:22"]

Vaikea sanoa, kun olen kokeillut vain yhden valmistajan tuotetta. Sen maku oli alkuun aika karski, mutta siihen tottui nopeaan ja nyt jo pidän siitä. Makuvariaatioita on vielä 2 muutakin, maustettuja ja makeutettuja. Mutta tämänhän ei ole tarkoitus olla nautintoaine! Sinä, joka kaadoit pois lopun.. Mistä ostit pullon? Minun käyttämillä tuotteilla on 90:n päivän tyytyväisyystakuu, jos ei ole tyytyväinen, voi palauttaa myyjälle ja rahat saa takaisin. Aloe-mehuissa on sitten laatueroja, huonompiin jauhetaan kasvi kuorineen päivineen mukaan. Mun käyttämässä on vain se kasvin sisus.

[/quote]

Verkostomarkkinointi joku en muista mikä. Oli siinä palautusoikeus, mutta olin niin sairas koko kevään että en jaksanut ruveta asiaa ajamaan. Maalta olisi ollut pitkä matka viedä se takaisin myyjälle.

Luin siitä sitten että ei sovi suolistosairaille. Ilmeisesti koska se pahensi oireita, niin maku ikäänkuin vielä 'paheni'

Vierailija
13/13 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aika pahaa tms karvaan makuista. eikä se mielestäni edes toimi.kallista turhaa litkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi