Minne kannattaa jouluna matkustaa?
Kommentit (23)
Joulumaahan. Eikä silloin matka sinne kovin kauan kestä. Joulumaa kun ihmiseltä löytyy sydämestä.
Liipolaan, siellä on kaikki jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Liipolaan, siellä on kaikki jouluna.
Siellä ei ole kuin k**vät ja p**seet!
Otan metron vanhemmille, kuten aikaisempinakin vuosina.
Anopille. Se kannattaa: valmis joulu ruokineen ja lahjoineen.
Vierailija kirjoitti:
Anopille. Se kannattaa: valmis joulu ruokineen ja lahjoineen.
Juu ei kiitos. Etelään ajateltiin lähteä, mutta minne uskaltaa?
Dubai, lyhyt lento, hyvä koronatilanne ja paljon nähtävää.
Suomeen. Asun Saksassa ja pojillani on ihanat joulut heidän anoppiloissaan. Olen vain iloinen ja kiitollinen, ja saan taas lentää (olen eläkeläinen) kuukaudeksi Suomeen jossa minun joulunvalmistelutöitäni arvostetaan ja varsinkin leipomistani.
Just sopivasti alkaa rokotteiden teho hiipua. Siitä vaan reissuun🤣
Venezuelaan, Napoliin tai vaikkapa Slovakiaan. Siellä aika ei mene pitkäksi
Vierailija kirjoitti:
Just sopivasti alkaa rokotteiden teho hiipua. Siitä vaan reissuun🤣
Monet ovat matkustaneet jo kesällä. Aivan ilman mitään ainoatakaan rokotetta.
Eikä ole korona tarttunut reissussa.
Ei se korona kaikkiin tartu.
Ja aloitus on aivan selvästi pelkkä provo, että alkaisi taas se kieltely ja tinkaaminen, että ei saa matkustaa mihinkään.
Jos ap ja perhe ei itse tiedä minne haluaa ja voi matkustaa, niin parasta on pysytellä vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Dubai, lyhyt lento, hyvä koronatilanne ja paljon nähtävää.
Siistiä, puhdasta, turvallista ja kaikki toimii. Todella perheystävällinen paikka <3
Ei voi verrata millään tapaa ränsistyneisiin, juoppojen ja huijareiden kansoittamiin Välimeren kohteisiin.
Dubai onkin tosi kiva, rakennettu orjien verellä. 10 neliön huoneessa nukkuu 25 orjaa, lämpötila 45 astetta. Menehtyneet raahataan aamulla pois. Työpäivä 18-20 tuntia. Passit otetaan pois, joten kotiin ei pääse. Ovat halpatyövoimaa esimerkiksi Intiasta tai Afghanistanista. Kannattaa ehdottomasti mennä tukemaan tätä, suomalaiset ovat hirviöitä.