Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka edes jättää kahden pienen lapsensa äidin?

Vierailija
28.10.2014 |

Tai uhkailee sillä?
Tiedätte kyllä mistä puhun :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:21"]

Sitä mä olen ihmetellyt, että tälläkin palstalla aina kerrotaan kuinka narsisti osaa puhua kaikki puolelleen. Niin hyvin, että lopulta narsistin uhri onkin se syyllinen kaikkeen ja narsisti itse puhtoinen uhri. Edes asiantuntija ei välttämättä tajua narsistin olevan narsisti. Mistä sitä siis tietää kuka tämänkin tapauksen narsisti on, varsinkin kun kaikki tieto tulee lehdistä ja nekin aika pitkälti vain kuulopuheita. 

[/quote]

Mä veikkaan narsistiksi sitä, joka murhasi lapsensa. Selvää minä-minä-ajattelua. 

Vierailija
22/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tänkin palstan mammojen miehistä jättää teidät lapsen kanssa kotiin ja lähtee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:55"]

Kuka jättää kontrolloivan, omistushaluisen ja mustasukkaisen puolison? Joka vetää sellaisia kilareita, että on pakko kutsua poliisi jotta pääsee edes töihin? Kyllä naiselle annettava neuvo olisi täällä JSSAP. Onko miehellä jotenkin suurempi velvollisuus sietää mahdotonta puolisoa? Viimeisellä tempauksellaan murhaaja näytti lopullisesti todellisen karvansa. Omien lasten lisäksi myöskään bussissa olleiden ihmisten hengellä ei hänelle ollut arvoa.

[/quote]

Kuka ryhtyy parisuhteeseen kontrolloivan miehen/naisen kanssa? Sellainen, joka ei juuri arvosta itseään, vaan tyytyy siihen, kun joku on jakamassa elämää niin kauan kuin sitä suinkin kestää.

Vierailija
24/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:55"]

Kuka jättää kontrolloivan, omistushaluisen ja mustasukkaisen puolison? Joka vetää sellaisia kilareita, että on pakko kutsua poliisi jotta pääsee edes töihin? Kyllä naiselle annettava neuvo olisi täällä JSSAP. Onko miehellä jotenkin suurempi velvollisuus sietää mahdotonta puolisoa? Viimeisellä tempauksellaan murhaaja näytti lopullisesti todellisen karvansa. Omien lasten lisäksi myöskään bussissa olleiden ihmisten hengellä ei hänelle ollut arvoa.

[/quote]

Kuka ryhtyy parisuhteeseen kontrolloivan miehen/naisen kanssa? Sellainen, joka ei juuri arvosta itseään, vaan tyytyy siihen, kun joku on jakamassa elämää niin kauan kuin sitä suinkin kestää.
[/quote]
Ei se heti tule ilmi. Isäni oli tuollainen hullu, siitä huolimatta osasi käyttäytyä suht hyvin kunnes minä synnyin vuosien seurustelun jälkeen. Äiti kesti kaiken, oli nykyisen käsitykseni mukaan masentunut, itse en tunne itseäni täysin terveeksi vieläkään oltuani parikymmentä vuotta omillani. Minussa elää uhmakkuus, en pysty ottamaan miehiltä pienintäkään komentelua vastaan ja olenkin ollut yksin melkein koko elämäni.

Vierailija
25/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes tekee kaksi lasta?

Vierailija
26/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin mies on voinut kontrolloida naista tms. Ei voi tietää. Mielestäni turhat luonnespekulaatiot voi jättää väliin. Varmasti nainen teki miehelle paskasti ja mies myös.

Vierailija
27/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:06"]Naisen, jonka mukana perheeseen oli tullut ylimääräinen elätti? Jättäisin, tosin jo ennen kuin itse panisin kiertopalkinnon paksuksi. Yhäri on kelpo lelu naisenpuutteessa, mutta ei sellaisen kanssa kotia viitsisi leikkiä.
[/quote]

Huomattu on olen yksinhuoltaja en omasta tahdostani kylläkään ja YKSIN myös PYSYN kun maailmankuva meistä on tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi