ette usko, miten "kiva" olo on kun kolmas yö hereillä!!!
molemmat lapset yskii + kaksveellä on vielä semmoinen vaihe, että nousee sönystä ja juoksee ympäriinsä. tuntuu, että pikku hiljaa pää sekoaa .O! kävin eilen kylässä äidilläni, samassa talossa jossa asunut kymmenen vuotta ja pihassa katselin ihan hämmentyneenä että "onko tää nyt oikea talo?"
niin ja isäntä nukkuu tulpat korvissa, on kolmivuoro-työ
Kommentit (4)
Tilaa huomiseksi joku hoitaja. Älä leiki marttyyriä. Oikeesti. Mielenterveys on rajallinen voimavara. Pää pimahtaa jossain vaiheessa jos et nuku.
sehän tässä on, etten saa hoitajaa varmaan mistään! :( äiti on vanha & huonojalkainen, korkeintaan jaksaisi istua tässä tunnin huokailemassa ennenkuin tekisi kotiinlähtöä. ja kaverit käy töissä, minä vaan pinemmän kanssa kotona olen.. "ap"
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 03:28"]
sehän tässä on, etten saa hoitajaa varmaan mistään! :( äiti on vanha & huonojalkainen, korkeintaan jaksaisi istua tässä tunnin huokailemassa ennenkuin tekisi kotiinlähtöä. ja kaverit käy töissä, minä vaan pinemmän kanssa kotona olen.. "ap"
[/quote]
palkollisia tarkoitin. Jostain kotihoitopalvelusta. Vaikka työkkäristä tai kiven tai kannon alta, mutta hommaat hoitajan nyt jostain. Lastesi etu vaatii sitä. Anna itsellesi edes muutama tunti päivällä aikaa nukkua.
Eikö kaksplussalla tullut tarpeeksi vastauksia? ;)