Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka edes jättää kahden pienen lapsensa äidin?

Vierailija
28.10.2014 |

Tai uhkailee sillä?
Tiedätte kyllä mistä puhun :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:50"]

Tai uhkailee sillä? Tiedätte kyllä mistä puhun :(

[/quote]

Aika monikin parisuhde päättyy lasten ollessa pieniä.

Vierailija
2/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni, noin 50% eroaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes uhkailee itsarilla ja on sairaalloisen mustasukkainen mielisairas kun on pieniä lapsia

Vierailija
4/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan voin ymmärtää ja sitten en taas voi ymmärtää. Ei kait tähän vastauksia saada. Onhan se ehkä hieman raukkamainen teko mutta niin on äidinkin teko. Ei mieskään näyttänyt välittävän lapsistaan. Olisi estänyt äidin teon jotenkin tai mistäs minä tiedän hänen pään juoksuaan. Sitä olen ihmetellyt että jos tapaukseen liittyy toinen nainen niin kuka järkevä nainen lähtee toiseksi naiseksi miehelle jolla on noinkin pienet lapset?

Vierailija
5/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykymaailmassa. Oma onni ja napa on kaikkein tärkeintä, vaikka kuinka olisi menty perhekin perustamaan. :(

Vierailija
6/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jättää kontrolloivan, omistushaluisen ja mustasukkaisen puolison? Joka vetää sellaisia kilareita, että on pakko kutsua poliisi jotta pääsee edes töihin? Kyllä naiselle annettava neuvo olisi täällä JSSAP. Onko miehellä jotenkin suurempi velvollisuus sietää mahdotonta puolisoa? Viimeisellä tempauksellaan murhaaja näytti lopullisesti todellisen karvansa. Omien lasten lisäksi myöskään bussissa olleiden ihmisten hengellä ei hänelle ollut arvoa.

Vierailija
7/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kuka jättää tuollaisen pedon? Jokainen suht koht normaali ihminen joka haluaa pelastaa oman henkensä. Meinaatko että kun pari mukulaa synnyttää, niin voi tehdä mitä vaan ja toinen vankina siinä paskassa... jep.

Vierailija
8/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:58"]

Ai että kuka jättää tuollaisen pedon? Jokainen suht koht normaali ihminen joka haluaa pelastaa oman henkensä. Meinaatko että kun pari mukulaa synnyttää, niin voi tehdä mitä vaan ja toinen vankina siinä paskassa... jep.

[/quote]

Jos oli kerran niin "peto", miksi jätti rakkaat lapsensa pedon huomaan?

Vierailija
9/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä palstalla varsin usein tarjotaan lasten isän jättämistä ratkaisuksi hyvin monenlaisiin arjen ongelmiin. Niin että kaipa joku jossakin tilanteessa voi jättää lastensa äidinkin, erinäisistä syistä.

Vierailija
10/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, eikös tälläkin naisella ollut niitä isiä lapsilleen enemmänkin. Ja vielä melko taajaan. 

Ehkä kaikki miehet on sikoja..................tai sitten naisessakin voi joskus olla jotain pienen pientä häikkää. Tässä nimenomaisessa tapauksessa olen vahvasti kallistumassa jälkimmäiseen. 

Vierailija
11/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen, jonka mukana perheeseen oli tullut ylimääräinen elätti? Jättäisin, tosin jo ennen kuin itse panisin kiertopalkinnon paksuksi. Yhäri on kelpo lelu naisenpuutteessa, mutta ei sellaisen kanssa kotia viitsisi leikkiä.

Vierailija
12/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia näistä samoista asioista pitää tehdä satoja uusia aloituksia, eikö voisi jatkaa johonkin vanhaan? Saman jankkaamista ainakin kymmenessä ketjussa.

Vierailija
13/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:58"]Ai että kuka jättää tuollaisen pedon? Jokainen suht koht normaali ihminen joka haluaa pelastaa oman henkensä. Meinaatko että kun pari mukulaa synnyttää, niin voi tehdä mitä vaan ja toinen vankina siinä paskassa... jep.
[/quote]
No ei varmaan tullu miehelle yllätyksenä kun olivat jo naimisissä ja 2 lastakin tehnyt. Mitä me edes tiedetään niiden perhe-elämästä, miehen näkökulma vain?
Kyllä se varmasti on rankkaa ja yksinäistä 3 pienen lapsen kotiäitinä ja kun uhkaillaan erolla ja on spekuloitu että miehellä oli toinen nainenkin. Me ei tiedetä koko totuutta. Enkä siis todellakaa puolusta naisen tekoa tappaa itsensä ja viattomat lapsensa.

Vierailija
14/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:55"]

Kuka jättää kontrolloivan, omistushaluisen ja mustasukkaisen puolison? Joka vetää sellaisia kilareita, että on pakko kutsua poliisi jotta pääsee edes töihin? Kyllä naiselle annettava neuvo olisi täällä JSSAP. Onko miehellä jotenkin suurempi velvollisuus sietää mahdotonta puolisoa?

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
15/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:58"]Ai että kuka jättää tuollaisen pedon? Jokainen suht koht normaali ihminen joka haluaa pelastaa oman henkensä. Meinaatko että kun pari mukulaa synnyttää, niin voi tehdä mitä vaan ja toinen vankina siinä paskassa... jep. [/quote] No ei varmaan tullu miehelle yllätyksenä kun olivat jo naimisissä ja 2 lastakin tehnyt. Mitä me edes tiedetään niiden perhe-elämästä, miehen näkökulma vain? Kyllä se varmasti on rankkaa ja yksinäistä 3 pienen lapsen kotiäitinä ja kun uhkaillaan erolla ja on spekuloitu että miehellä oli toinen nainenkin. Me ei tiedetä koko totuutta. Enkä siis todellakaa puolusta naisen tekoa tappaa itsensä ja viattomat lapsensa.

[/quote]

Eivät olleet naimisissa, vaan avoliitossa.

Vierailija
16/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilkeästi kirjoitatkaan numero 12. Ylimääräinen elätti, mitä tarkoitat? Kiertopalkinto? Lelu? Sinä paljastat todellisen karvasi noilla sanoilla. Toivottavasti kukaan nainen ei joudu kynsiisi.

Minä olen ollut myös tuollainen mainitsemasi ylimääräinen elätti. Onneksi isäpuoleni oli valistunut mies eikä pitänyt äitiäni kiertopalkintona tai leluna. Molempien vanhempieni kuoleman jälkeen kuulin tosin, että kaikki isäpuolen sukulaiset eivät olleet yhtä valistuneita, vaan asenteissaan muistuttivat enemmänkin sinua nunmero 12. Minua loukkaa todella käyttämäsi sanat. Häpeäisit edes, mutta sitähän sinä et osaa.

Vierailija
17/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:06"]

Naisen, jonka mukana perheeseen oli tullut ylimääräinen elätti? Jättäisin, tosin jo ennen kuin itse panisin kiertopalkinnon paksuksi. Yhäri on kelpo lelu naisenpuutteessa, mutta ei sellaisen kanssa kotia viitsisi leikkiä.

[/quote]

aika kauhea mielentila sulla. Hakeudu ajoissa hoitoon. Tuossa mielentilassa voit vahingoittaa jo toisia, vaikka jotain yh äitiä tai hänen viatonta lastaan. Kuka hullu oikeasti ajattelee noin. Aika pimeä olet!

t: ydinperheessä elävä äiti

Vierailija
18/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen jonka kumppani on mustasukkanen ku menee duunii, jonka takii joutuu soittamaa poliisit et saa mennä sinne työpaikalle hoitamaan perheelle rahaa, joka kontroloi sairaalloisesti elämää ja josta ei ikinä tiedä millä tuulella on ja mikä reaktio sieltä tulee ku mielialat vaihtuu mite sattuu. se et tappaa omat lapsensa kertoo aika paljo siitä ihmisestä, oli se sitte masentunu tai ei. 

joitte mielestä on väärin: miettikää ittenne toho ^ tilanteeseen. ihan oikeesti, jos miehenne tappais ittensä ja teiän lapset, oisko se ookoo jos syynä ois masentuneisuus ja se et on väsyny ja uupunu? ottakaa huomioon et tilanne on muuten sama ku tos ylhäällä

Vierailija
19/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen ihmetellyt, että tälläkin palstalla aina kerrotaan kuinka narsisti osaa puhua kaikki puolelleen. Niin hyvin, että lopulta narsistin uhri onkin se syyllinen kaikkeen ja narsisti itse puhtoinen uhri. Edes asiantuntija ei välttämättä tajua narsistin olevan narsisti. Mistä sitä siis tietää kuka tämänkin tapauksen narsisti on, varsinkin kun kaikki tieto tulee lehdistä ja nekin aika pitkälti vain kuulopuheita. 

Vierailija
20/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:06"]

[/quote]

aika kauhea mielentila sulla. Hakeudu ajoissa hoitoon. Tuossa mielentilassa voit vahingoittaa jo toisia, vaikka jotain yh äitiä tai hänen viatonta lastaan. Kuka hullu oikeasti ajattelee noin. Aika pimeä olet!

t: ydinperheessä elävä äiti
[/quote]
Niin pitkään kuin yhärit penikoineen eivät tunge elämääni väkisin, saavat olla rauhassa. Olin jopa yhden sellaisen häissä kesällä, porukalla naureskeltiin kaverin epätoivoista valintaa, mutta onnittelin tietysti kuin hyvästäkin saalista. Hyvä nautahan tuo kuuluu olevan eikä tarkka tavarastaan, kolmas lapsi kolmannelle miehelle tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän