Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus on YLIMIELISEMPI kuin koskaan

Vierailija
28.10.2014 |

Tutkimusten valossa kokoomus on ylimielisempi kuin koskaan.

Tämä ei yllätä ollenkaan. Suorastaan myötähäpeää ovat herättäneet puolueen edustajien typerät aivopierut. Pääministeriltäkin olisin toivonut arvokkaampaa ja asiallisempaa käytöstä.

Nuorisojärjestö huokuu kylmyyttä ja empatian puutetta. Se ei ole hyvästä näin taloudellisesti epävakaina aikoina.

En aio äänestää puoluetta enää seuraavissa vaaleissa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyreiden ja nousukkaiden puolue mielestäni.

Vierailija
2/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on lähinnä se, ettei Suomessa ole tällä hetkellä oikein mitään puoluetta jolle mielellään antaisi äänensä. 

Kertokaa ketä kannattaisi äänestää, kun sydäntä lähellä on turhan sääntelyn purkaminen,rehellinen(pien)yrittäjyys ja kova työnteko, mutta Kokoomuksen koppailu ja epärehellisyys tympäisee?

Demarit, vihreät ja vasemmistoliitto eivät pahemmin jaa näitä arvoja, RKP on puhdas kielipuolue ja  perussuomalaiset sivistymättömiä populisteja.

Aku Ankalle taitaa mennä ääni seuraavissa vaaleissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt Kokoomusta 2 vaaleissa, mutta seuraavissa vaaleissa ääneni saa joko keskusta tai vihreät.

Vierailija
4/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:38"]

Tutkimusten valossa kokoomus on ylimielisempi kuin koskaan.

Tämä ei yllätä ollenkaan. Suorastaan myötähäpeää ovat herättäneet puolueen edustajien typerät aivopierut. Pääministeriltäkin olisin toivonut arvokkaampaa ja asiallisempaa käytöstä.

Nuorisojärjestö huokuu kylmyyttä ja empatian puutetta. Se ei ole hyvästä näin taloudellisesti epävakaina aikoina.

En aio äänestää puoluetta enää seuraavissa vaaleissa.

[/quote]

minä äänestän, kun parempaa vaihtoehtoa ei ole.

Kokoomus arvostaa maanpuolustusta enemmän kuin muut.

Toki puolue ei tee mitään vaan ihmiset siellä.

Vierailija
5/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:52"]

Ongelmana on lähinnä se, ettei Suomessa ole tällä hetkellä oikein mitään puoluetta jolle mielellään antaisi äänensä. 

Kertokaa ketä kannattaisi äänestää, kun sydäntä lähellä on turhan sääntelyn purkaminen,rehellinen(pien)yrittäjyys ja kova työnteko, mutta Kokoomuksen koppailu ja epärehellisyys tympäisee?

Demarit, vihreät ja vasemmistoliitto eivät pahemmin jaa näitä arvoja, RKP on puhdas kielipuolue ja  perussuomalaiset sivistymättömiä populisteja.

[/quote]

Perustetaan uusi AV-puolue:

- säilytetään hyvinvointivaltio

- lapsilisiä ei leikata, pidetään työttömyysturva ennallaan, opiskelijoiden oloja ei tehdä tukaliksi, panostetaan terveydenhuoltoon, etenkin mielenterveysasioihin ja keskitytään ongelmien ennaltaehkäisyyn

- työntekijöiden ja vähäosaisten asialla, mutta ilman kommunismia

- kannatetaan maltillista maahanmuuttopolitiikkaa

- otetaan huomioon vihreät arvot

Lisää?

Vierailija
6/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:06"]

[/quote]

- lapsilisiä ei leikata, pidetään työttömyysturva ennallaan, opiskelijoiden oloja ei tehdä tukaliksi, panostetaan terveydenhuoltoon, etenkin mielenterveysasioihin ja keskitytään ongelmien ennaltaehkäisyyn

Lisää?

[/quote]

No tuohan sopii melko hyvin esim. vasemmistoliiton agendaan.

Vierailija
7/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oikein tutkimusten valossa :-) Nyt on julkaistu yksi TNS Gallupin kysely, jossa on siis satunnaisotannalla kyselty mielipiteitä.

Vierailija
8/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin kyllä allekirjoitan tuon. Itse olen urbaani hyväosainen ahkera ja tunnollinen arvo- ja talousliberaali, joka haluaisi sääntelyn minimiin, julkisen sektorin matokuurille ja homoille tasan samat oikeudet kuin heteroille.

Halveksun kokoomuksen öykkärinousukkaita ja niljaisen vastenmielistä nuorisosiipeä. Ketä minä äänestän? RKP:tä? Pakkoruotsi taitaa olla pienempi paha, kuin kepulaisten ahdasmielinen arvokonservatiivisuus?

Vierailija
9/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:13"]

Osin kyllä allekirjoitan tuon. Itse olen urbaani hyväosainen ahkera ja tunnollinen arvo- ja talousliberaali, joka haluaisi sääntelyn minimiin, julkisen sektorin matokuurille ja homoille tasan samat oikeudet kuin heteroille.

Halveksun kokoomuksen öykkärinousukkaita ja niljaisen vastenmielistä nuorisosiipeä. Ketä minä äänestän? RKP:tä? Pakkoruotsi taitaa olla pienempi paha, kuin kepulaisten ahdasmielinen arvokonservatiivisuus?

[/quote]

Nuorisosiipi ei ole vallassa - ei edes seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Myöhemmin tulevaisuudessa nykyisten nuorien se hölmömpi osa on jo saanut elämänkokemuksen tuomaa järkeä. Ja järkevämpi osa on entistä järkevämpää. Nykyiset vallankäyttäjät eivät ole niitä öykkärinousukkaita, joten ehkä Kokoomuksen äänestäminen kuitenkin on parempi kuin RKP:n tai arvokonservatiivi-Keskustan.

Vierailija
10/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:13"]

[/quote]

Komppi. Suomesta puuttuu tämän tyyppisille liberaaleille sopiva puolue ja se on sääli. 

Minua ärsytti suunnattomasti mm. se että Kokoomus toimi vaalilupauksensa vastaisesti tasa-arvoisesta avioliittolaista äänestettäessä. Toisaalta inhoan holhousyhteiskuntaa ja vasemmiston asenne velan ottamiseen on minusta aivan liian kevyt. Vähissä ovat vaihtoehdot.

Vierailija
11/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:54"]

Olen äänestänyt Kokoomusta 2 vaaleissa, mutta seuraavissa vaaleissa ääneni saa joko keskusta tai vihreät.

[/quote]

Minäkin annan ääneni vuoronperään jollekin. Seuraavaksi on vuorossa piraattipuolue, viimeksi oli kristillisdemokraatit ja sitä ennen kommunistinen puolue.

Vierailija
12/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta oikeasti hieman vanhanaikaisen, mutta maltillisen liberaalin maailmankatsomuksen omaava sivistynyt nuori ihminen voi äänestää? Jos haluaa tukea vieläpä eettisesti kestävällä pohjalla olevaa politiikkaa. Vihreät ovat osittain irrallaan realtiteeteista, Vasemmistoliitto on katkeroitunut. SDP edustaa pelkkää ideologiaa vailla mitään selkeitä päämääriä. Kokoomuksen ovat vallanneet röyhkeät ja ahneet nousukkaat.

Ei ole paljon vaihtoehtoja. Uudelle järkevien ihmisten puolueelle olisi kysyntää.

Vierailija
13/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös häiritsee, ettei sopivaa puoluetta juurikaan ole. Kokoomus tavallaan edustaa monia arvoja, jotka ovat minulle tärkeitä, mutta moraalittomuus on tullut esille monessa yhteydessä. Liian monessa.

Vierailija
14/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän aina perussuomalaisia, ainoita järkipoliitikoita!

Vierailija
15/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:52"]

Minua myös häiritsee, ettei sopivaa puoluetta juurikaan ole. Kokoomus tavallaan edustaa monia arvoja, jotka ovat minulle tärkeitä, mutta moraalittomuus on tullut esille monessa yhteydessä. Liian monessa.

[/quote]

Komppi. Esim. Niinistö edustaa minulle sellaista kokoomuslaista jota voisin äänestää. Viime aikoina on ollut kokoomuksen piirissä kuitenkin ihan liikaa mulle-sulle-tyylistä kikkailua ja pimitystä. En voi sietää tuollaista.

Vierailija
16/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys taitaa nykyään myydä hyvin. 

Vierailija
17/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:06"]

[/quote]

Lisää?

[/quote]

Luettelit siinä sitten Vasemmistoliiton arvot melko tarkkaan.

Ja ihan etukäteen, ettet ala nolata itseäsi tietämättömyydellä, niin Vasemmistoliitto ei ole pätkääkään kommuninstinen puolue, ei piirun vertaa.

Vierailija
18/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"]

Äänestän aina perussuomalaisia, ainoita järkipoliitikoita!

[/quote]

Politiikan kannalta olisi kyllä suotavaa että puoluen sisällä olisi hieman enemmän reaaliosaamista esimerkiksi talouden tai oikeusjärjestelmän toiminnasta. Perussuomalaisten edellinen vaaliohjelma oli ainakin täydellinen vitsi, mitään ei oltu oikein mietitty, perusteltu tilastollisesti tai pohdittu yhtään syvällisemmin.

Vierailija
19/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin sellaisen kokoomustyyppisen puolueen ilman tuota oksettavaa ylimielisyyttä ja kultalusikkaa takapuolessa. Haluaisin puolueen joka kannustaa yrittäjyyteen ja työntekoon ihan oikeasti pienyrittäjän näkökulmasta. Kokoomusta varmaan pitäisi äänestää arvojen puolesta, mutta kun katson niitä ehdokkaita niin ei helvetti. Ääni mennee rkp: lle vaaleissa tai ehkä sitten keskustalle. Vihreät on liian hörhöjä ja sdp:n nykyisestä suunasta en oikein ole selvillä.

Vierailija
20/44 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ei ole ikinä Kokoomusta ennenkään äänestänyt. Persu sen kuin propagoi. Ajateltaisiinpa vaihteeksi vaikkapa sitä, miten ylimielisesti Soini suhtautuu abortteja tarvitseviin naisiin.