Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millä tavoin jätit pettäjän? ja mitä sen jälkeen?
07.10.2014 |
millä tavoin jätit pettävän exäsi? ja mitä sen jälkeen tapahtui löysitkö heti paremman kumppanin? katkeroituiko exäsi? jatkoiko exäsi valitsemallaan pettäjän tiellä?
Kommentit (2)
heitin tavarat ulos asunnosta samalla kun hänet ja naisen jota pani minun sängyssä.. hän tuskin katkeroitui koska en ole kuullut hänestä mitään sen jälkeen. toki en tiedä mitä ystävilleen kertoi, mutta ihan sama minulle, koska itse jatkoin elämääni eteen päin onnellisena ilman loista nurkissani..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
millä tavoin jätit pettävän exäsi?
ilmoitin netissä että hän on ihan sama kuin kuollut minulle ja samalla poistin numeron.
ja mitä sen jälkeen tapahtui löysitkö heti paremman kumppanin? katkeroituiko exäsi?
ei. Katkeroitui ja juopotteli pari viikkoa, meni sekaisin ja ihan oikein. Tämän jälkeen palautui "tajuihinsa" ja jatkoi hänelle normaalia elämään johon kuuluu pelimiehenä oleminen, suhteiden lupailut naisille, matkustelu naisten perässä, yhden illan jutut ja pettämiset. Katkeroitui ainakin siitä kun luuli että joku hyväuskoinen nainen hyväksyisi häneltä kaiken, pettämiset mukaan lukien ja katkeroitui kun ei se koskaan menekkään niin.
jatkoiko exäsi valitsemallaan pettäjän tiellä?
kyllä jatkoi, pitää yhä tietyn tyyppisiä hyväuskoisia naisia ns. tyttöystävinä tai "valittuina naisina" mutta ei ota naisia luokseen asumaan eikä itsekään mene kenenkään luo asumaan. Vaan lupailee suhteita ja pettää, välillä on kokonaan yksin ja harrastaa yhden illan juttuja.