Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko korkkarit olla mukavat?

Vierailija
15.09.2021 |

Oon tässä kenkäostoksia pohtiessa miettiny että onko täysin epärealistista toivoa, että löytyis sellaiset korkokengät, joissa jalat oikeasti selviäis useamman tunnin. Tavoittelenko kuuta taivaalta? Mitkä merkit on tehny teille sopivia kenkiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset kiviajat sinulla on?

Vierailija
2/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokenkäfetissimies iskee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi isot vaan että sisään mahtuu pehmustetta, jos tarvii eikä purista hillittömästi.

Sopiva malli, lesti olis paras, mutta ulkonäkö tärkeämpi?

Vierailija
4/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokenkäfetissimies iskee!

Mihin se iskee ja kuka se on?

Vierailija
5/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Jotkut matalakorkoiset voi olla erittäin epämukavat, jos esim. hankaa, puristaa jne.

Vierailija
6/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-40 kokoisia kaipaan, mulla on ehkä lyhyet varpaat suhteessa muuhun jalkaterään niin helposti lestin tuki loppuu "kesken" holvin ja sitten varpaat on kengän pohjalla ahtaalla

-ap

Vierailija
7/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin on monen vuoden melkeimpä päivittäisessä käytössä tottunut, eikä tunnu ollenkaan pahalta. Eli sanoisin, että varmasti kaikki korot tuntuu epämukavalta jos ei hirveästi ole käyttänyt ennen. Tai mistäs minä tiedän, vaikka käyttäisitkin usein, mutta ei vaan sovi sinun jaloillesi. Mutta itselläni melkein kaikki korot tuntuvat ihan hyvältä, elleivät ole liian korkeat ole. 5-8cm on arkeen ihan okei. :)

Vierailija
8/13 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnolliset, oikean kokoiset nahkakorkkarit (myös vuori täyttä nahkaa). Niistä voi tulla vaikka lempikenkäsi, kun jalkasi tottuu korkoon ja kengät mukautuvat sopiviksi.

Vierailija
9/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Materiaalina tosin pitää olla aito nahka, että ovat pehmeät jalassa. Ja kun valitsee hieman lyhyemmän ja paksumman koron niin helposti jaksaa seisoskella ja kävellä.

Vierailija
10/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää että korkokengän kärkiosa on pyöreä, että varpaat mahtuu, muuten on täyttä murhaa.

Vierailija
11/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parit korkokengät, mitkä on ihan ok istumiseen.

Vierailija
12/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä miten jotkut naisfutarit (joilta varmasti irtoo varpaankynsiä joka vuosi) voi osallistua gaaloihin 10cm piikkikoroissa ja kapealla kärjellä vielä... T.huonokynsinen

Vierailija
13/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkälti tottumuskysymys. Jos vain silloin tällöin käyttää, onnistuukin juuri vaikka urheilijalta, jolla on hyvä vartalonkannatus ja ongelmaton askellus. Mutta kaikki tietävät, että jaloille jatkuva korkkareissa olo ei ole hyväksi. Jonkinasteinen säätämisjuttu meillä naisilla tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän