Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo(?) juttu jonka mies tekee sängyssä :/

Vierailija
28.10.2014 |

Olen ollut nyt muutaman kerran yhden miehen kanssa ja hän on innokas antamaan suuseksiä mutta kun se ei tunnu miltään. Siis oikeasti mietin että tekeekö se nyt jotain vai nukahtiko se sinne jalkoväliin. Noh sitten kun hivutan omaa kättä ikään kuin neuvomaan sinne :D niin tämä kuin salamana ottaa kiinni siitä ja siirtää ylemmäs ja pitää mun kättä siinä paikallaan. Kerran sanoi että "älä koske ittees" kun jossain tilanteessa käsi oli menossa sinne. Ja muuten ei siis yhtään kontrolloiva tms. eikä muutenkaan tollainen nopea liikkeissään, siksi pari kertaa oon itsekseni katsonut o_o ilmeellä kun ihmetytti vähän. Mitäs tää nyt on, en kehtaa kysyä että miksi teet noin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tiedätkö, niin kauan kuin suhde ei ole sillä tasolla, että pystyy vaivautumatta keskustelemaan seksistä kannattanee pitää ne treffit vähän vähemmän intiimin kanssakäynnin tasolla... Kerro miehelle suoraan, mistä pidät, mistä et ja kysy, miksi tekee kuin tekee.

Vierailija
2/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuijottaa siellä onnesta ymmyrkäisenä kun on vihdoinkin päässyt ikuisen paratiisin lähteille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpas ongelma. Paha tuosta kyllä sanoa loukkaamatta, saattaa loppua suuseksi siihen

Vierailija
4/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ajatteli "Simbaa" ennen keskustelun avaamista? :D

Vierailija
5/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä näkyi, kun katsoit? Mitä se sitten teki, kun et mitään tuntenut?

Vierailija
6/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä ei ole muu kuin seksisuhde, lopettaisin homman siihen. Tyyppi ei osaa tehdä mitä haluat, eikä anna sun edes näyttää. Next...

Vierailija
7/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa kysyä koska vaikuttaa melkein siltä kuin tää olisi vihainen asiasta, ei nyt ihan mutta kuitenkin, tulee sellainen omituinen olo. Miten tuosta voi kysyä? Mietin jos multa kysyttäisiin kummastuneena että "miks teet aina asiaa x, se tuntuu oudolta" siellä sängyssä se olisi aika latistavaa/nolostuttavaa/epämiellyttävää. Olen sentään yrittänyt ohjata tätä mutta ihme tyrmäys tulee aina :D 

Kutoselle: No kyllä se siellä touhusi mutta jotenkin ihan väärästä paikasta ja ihme lipsuttelua niin ettei mitään edes tunnu...

Vierailija
8/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi ihmistä harrastaa seksiä keskenään, siitä pitää myös pystyä puhumaan!

Vierailija
9/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Simba?

Vierailija
10/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, se ottaa siellä vaan selfieitä Instagrammiin, kyllä se kohta kyllästyy ja alkaa lutkuttaa.

Toki on myös mahdollista että hän ei vaan osaa, jos on eka kertaa pappia kyydissä. Mutta se on outoa että ei anna sinun koskettaa itseäsi, haiskahtaa hiukan itsetunto-ongelmalta. Minulla suurin osa existä ja myös nykyinen vaimo sormettelee itseään vähän väliä seksin eri vaiheissa. Ja minusta se on pelkästään kivaa.

Vierailija
11/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et itekää oikee osaa sanoo mistä paikasta se lipsutteli?

Vierailija
12/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko Simba joku leijonakuningasjuttu ja miten se liittyy tähän seksiketjuun?

Vierailija
13/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tyyppi joka halusi kokeilla nuolla. No se lipaisi kielenkärjellä kerran ja oli vissiin kovasti tyytyväinen itseensä. En viitsinyt sanoa mitään, varmaan toisella kertaa jo sitten...

Vierailija
14/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: Ei ole varmaankaan ekaa kertaa liikenteessä,ei sen ikäisenä pitäisi olla. Mitä tarkoitat itsetunto-ongelmilla tässä?

12: No jostain siitä vierestä missä ei juuri ole tuntoakaan enempää kuin käsivarressa, välillä näyttää olevan ihan oikeassa paikassa mutta ilmeisesti niin kevyin ottein etten juuri huomaa koko asiaa. Öh.

Vierailija
15/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"]

11: Ei ole varmaankaan ekaa kertaa liikenteessä,ei sen ikäisenä pitäisi olla. Mitä tarkoitat itsetunto-ongelmilla tässä?

12: No jostain siitä vierestä missä ei juuri ole tuntoakaan enempää kuin käsivarressa, välillä näyttää olevan ihan oikeassa paikassa mutta ilmeisesti niin kevyin ottein etten juuri huomaa koko asiaa. Öh.

[/quote]

Minkä ikäinen hän sitten on? Kyllä mustakin vähän vaikuttaa, että ekaa kertaa kokeilee eikä oikein tiedä mitä tehdä. Mutta harmi, ettei anna sinun neuvoa...

Vierailija
16/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Olen joskus kuullut naisilta että kun ovat alkaneet sormettaa itseään seksin aikana niin mies loukkaantuu ja ihmettelee että "enkö mä riitä". Näin miehenä en keksi tuolle muuta selitystä kuin huonon itsetunnon yleensä, ja epäluottamuksen omiin seksitaitoihin. Normaali testosteronilla varustettu mies ei paljon välitä vaikka nainen tekee mitä itselleen omaa intoaan lisätäkseen.

Seksin kuitenkin pitäisi olla jotain missä voi täysin vapautua kaikista mahdollisista estoista ja tehdä molemmin puolin ihan mikä vaan kiinnostaa ja tuntuu hyvältä. Se että joku "kieltää" jotain koskettamasta itseään ei ole kyllä mitenkään kannustavaa tai rakentavaa. Eikä edes normaalia.

Vierailija
17/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:27"]Niin onko Simba joku leijonakuningasjuttu ja miten se liittyy tähän seksiketjuun?
[/quote]

Se liittyy siihen "oudoimmat jutut mitä mies on tehnyt seksin aikana"-keskusteluun.

Vierailija
18/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on yli-itsevarma. Ajattelee, että saa sinut tulemaan ilman puuttumistasi.

Vierailija
19/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Olen joskus kuullut naisilta että kun ovat alkaneet sormettaa itseään seksin aikana niin mies loukkaantuu ja ihmettelee että "enkö mä riitä". Näin miehenä en keksi tuolle muuta selitystä kuin huonon itsetunnon yleensä, ja epäluottamuksen omiin seksitaitoihin. Normaali testosteronilla varustettu mies ei paljon välitä vaikka nainen tekee mitä itselleen omaa intoaan lisätäkseen.

Seksin kuitenkin pitäisi olla jotain missä voi täysin vapautua kaikista mahdollisista estoista ja tehdä molemmin puolin ihan mikä vaan kiinnostaa ja tuntuu hyvältä. Se että joku "kieltää" jotain koskettamasta itseään ei ole kyllä mitenkään kannustavaa tai rakentavaa. Eikä edes normaalia.
[/quote]

No siis sinänsä tuo "pelko" ei ole aiheeton, ainakin minä olen sellainen että jos mies on hyvä ja seksi tuntuu upealta, en edes hoksaa alkaa sormettaa itseäni koska, no, olen niin kiihottunut ja orgasmin kourissa koko ajan joten sormettamista ei tarvita. Itselläni ainakin hyvä seksi hyvän miehen kanssa voittaa hyvän itsetyydytyksen mennen tullen.

Vierailija
20/32 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"]11: Ei ole varmaankaan ekaa kertaa liikenteessä,ei sen ikäisenä pitäisi olla. Mitä tarkoitat itsetunto-ongelmilla tässä?

[/quote]

et tunnu itsekän olevan oikein sinut itsesi kanssa. Kannattaisi jättää sexipuuhat sikseen js opetella keskustelemaan ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi