Mitä ajattelisitte naisesta, joka pukeutuu tähän tyyliin -ja miehet syö sen kädestä silti?
Kyseessä yksi tuttu nainen. En tiedä, mitä se tyylillään hakee, mutta ei ihan istu nykymaailmaan. Sillä on käytännössä aina 3/4 -pituinen löysä hame ja joku jäykkä ja väljä pusero -kesällä melkein aina valkoinen miesten kauluspaita. Tuntee kuulemma olonsa viileämmäksi valkoisessa.
Vähän jotain tällaiseen tyyliin,mutta miesten paita ja roikottaa paitaa yleensä hameen päällä:
https://seamracer.files.wordpress.com/2017/03/dsc_0262pa-compw.jpg?w=584
https://i.pinimg.com/originals/97/cd/6c/97cd6cae10271d38b2e73d4a0baa3ac…
Jos on kylmä, tuollaisen kokonaisuuden päälle vedetään paksu oversize-villapaita ja alle villakerrasto. Siinä hänen pukeutuminen työssä ja vapaa-ajalla. Jos panee housut jalkaansa, ne ovat jotkut kolme numeroa liian isot miesten housut. Eikä kyseessä ole mikään langanlaiha ballerina, joka näyttäisi hyvältä boyfriend-farkuissa!
En tajua, mistä se edes löytää noita vaatteita.
Ja kummallisinta tässä on, että miehet ovat aina ihan lääpällään tähän naiseen. Tai ainakin aukovat ovet, kuuntelevat kun se puhuu ja hymyilevät ja ovat kunnioittavia. On ollut saman komean, fiksun ja mukavan miehen kanssa 20 vuotta ja mies palvoo maata jalkojensa alla, vaikka naisen pukeutuminen on mennyt aina vain oudompaan suuntaan.
Kyllä, olen kade. Ja kyllä, olen kysynyt syytä tähän pukeutumistyyliin ja vastaus on, että "tykkään tällaisista vaatteista" ja sitten seuraa luento elastaanin pahuudesta ja Oikeiden Kankaiden ihanuudesta.
Mutta mitä miehet siinä näkevät? Mitä?
Kommentit (37)
jotkut miehet haluavat vain naisen, joka käyttää häntä- esimerkki on Harri Mutka Tampereella. Voit lukea kaiken netistä. Anna hänen perheensä maksaa Bolognan brazilain -kullankaivajasta, joka käyttää häntä hänen maksamiseensa.
On luultavasti hyvä sängyssä ja miehet aistivat sen.
Pitäisi myös tietää, minkälaisia ne hänen kädestään syövät miehet ovat.
Kyllähän tuon tyylinen nainen on joidenkin miehien mieleen.
En nyt ymmärrä tätä AP:n äimistelyä, luultavasti itsestään puhuu ja kerjää kehuja.
Ketään ei nimittäin kiinnosta noin paljon muiden asiat…
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus. Se näkyy hänestä , uskaltaa olla oma itsensä. Itsevarmuus on seksikästä.
En tiedä, onko tämä tuttuni itsevarma. Sellainen oman tiensä kulkija joka asiassa kyllä, ja älyllisessä mielessä suorastaan ylimielinen ja sietämätön besserwisser, mutta en minä muuten häntä kovin itsevarmana pidä. Vaan vähän sellainen köynnöskasvityyppi pikemminkin. Miehensä esim. ajaa aina autoa, ei hän, ja pelkää korkeita paikkoja ja pimeää ja kovia ääniä ja ties mitä.
-ap-
Hame on aina naisellinen! Ja jos on vähän hymyä ja huulipunaa lisäksi, niin kyllä minulle kelpaa!
Oletko ap joskus aiemminkin kirjoittanut samanlaisen stoorin? Ystäväsi on tumma, hänet autetaan veneeseen(?) jne.
Jos tämä nyt ei ole trollin heiniä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus. Se näkyy hänestä , uskaltaa olla oma itsensä. Itsevarmuus on seksikästä.
En tiedä, onko tämä tuttuni itsevarma. Sellainen oman tiensä kulkija joka asiassa kyllä, ja älyllisessä mielessä suorastaan ylimielinen ja sietämätön besserwisser, mutta en minä muuten häntä kovin itsevarmana pidä. Vaan vähän sellainen köynnöskasvityyppi pikemminkin. Miehensä esim. ajaa aina autoa, ei hän, ja pelkää korkeita paikkoja ja pimeää ja kovia ääniä ja ties mitä.
-ap-
Selität itsestäsi, nolo
Moni kakku päältä kaunis. Sisin on tärkein, jne. Vanhat totuudet jo ap:ltä unohtuneet?
Teitä iloisia ja mukavia ja nättejä on yksinkertaisesti kolmetoista tusinassa. Mikä tahansa marginaalissa herättää huomiota.
Kärpästen pörräykseen ei tarvitse olla kiva, ja vuodet tekevät vain omituisemmaksi, kun ei enää edes yritä sulautua. Ei se haittaa mitään, mäkin olen päätynyt kahdesti naimisiinkin.
Behm pukeutuu juuri noin ja on suosittu.
Luultavasti ihmisen, jolla on itsetunto sopivalla tasolla. Sellainen on viehättävää.
Tuohan on kiva tyyli, kyseessä on selkeästi 1900-luvun alun vintageharrastaja. Tuollaisia vaatteita käytettiin reilu 100 vuotta sitten, ja kyllä ne omaa silmäänikin miellyttävät huomattavasti paremmin kuin nykymuoti. Kyseessä ei ole mikään erikoisuudentavoittelu, vaan moni ihan yksinkertaisesti pitää tuon ajan vaatteita käytännöllisenä ja kauniina.
Luultavasti liioittelet tuota erikoista pukeutumista, miehet näkee vain naisellisen, perinteisen naisen.
Mä muistutan ulkomuodolta noiden kuvien naisia. Tuollainen vähän tätimäisen tanakka, ja mieluisimpiin vaatteisiin lukeutuvat kauhtuneet villatakit, virttyneet mekot ja pieruverkkarit. Crockseissa kulkisin ympäri vuoden ellei pakkasilla paleltaisi varpaita. Talveksi onkin mukava nykäistä sievin työkengät jalkaan, niissä on pohjissa parempi pito, ja kunnollinen tuki nilkoille. En meikkaa, kampaajalla käyn jos on tiedossa isommat juhlat. Samaisiin juhliin hankin tuliterän villatakin ja nätin mekon, jalkaan vedän luotetut palkkipohjaiset "korkokengät"(oikeat korkkarit kipeyttävät multa lonkat)...
Miehet hakeutuu mun seuraan rentoutumaan. Niin ainakin luulen. Oma mies on, jo 20+ yhteistä onnellista vuotta, joten mitään en ole muille miehille edes tarjoamassa. Mun luokse voi siis bileissä tulla istumaan vaikka vaan jos haluaa hiljaisuudessa hörppiä olutta, röyhtäillä ja vetää röökiä. Ne nätimmät ja räväkämmät naiset tuntuu käynnistävän miehissä pakonomaisen tarpeen miehuuden todisteluun.
En yhtään ihmettelisi, vaikka se treenaisikin tällaisissa vaatteissa:
https://i.pinimg.com/originals/de/4c/f7/de4cf74fe71862ee1e451bd1cadc051…
Ainakin uimarannalla kauluspaita lentää päälle heti vedestä tultua, ja hän on myös esittänyt haaveita 20-lukuisesta villaisesta uimapuvusta.
Minä olen aina luullut, että miehet pelkäävät kovin erikoisia naisia ja siksi naiset pyrkivät olemaan mahdollisimman samanlaisia keskenään. Mutta tämä tuttuni tuntuu pikemminkin herättävän suojelunhalua.
-ap-