Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte naisesta, joka pukeutuu tähän tyyliin -ja miehet syö sen kädestä silti?

Vierailija
15.09.2021 |

Kyseessä yksi tuttu nainen. En tiedä, mitä se tyylillään hakee, mutta ei ihan istu nykymaailmaan. Sillä on käytännössä aina 3/4 -pituinen löysä hame ja joku jäykkä ja väljä pusero -kesällä melkein aina valkoinen miesten kauluspaita. Tuntee kuulemma olonsa viileämmäksi valkoisessa.

Vähän jotain tällaiseen tyyliin,mutta miesten paita ja roikottaa paitaa yleensä hameen päällä:
https://seamracer.files.wordpress.com/2017/03/dsc_0262pa-compw.jpg?w=584

https://i.pinimg.com/originals/97/cd/6c/97cd6cae10271d38b2e73d4a0baa3ac…

Jos on kylmä, tuollaisen kokonaisuuden päälle vedetään paksu oversize-villapaita ja alle villakerrasto. Siinä hänen pukeutuminen työssä ja vapaa-ajalla. Jos panee housut jalkaansa, ne ovat jotkut kolme numeroa liian isot miesten housut. Eikä kyseessä ole mikään langanlaiha ballerina, joka näyttäisi hyvältä boyfriend-farkuissa!

En tajua, mistä se edes löytää noita vaatteita.

Ja kummallisinta tässä on, että miehet ovat aina ihan lääpällään tähän naiseen. Tai ainakin aukovat ovet, kuuntelevat kun se puhuu ja hymyilevät ja ovat kunnioittavia. On ollut saman komean, fiksun ja mukavan miehen kanssa 20 vuotta ja mies palvoo maata jalkojensa alla, vaikka naisen pukeutuminen on mennyt aina vain oudompaan suuntaan.

Kyllä, olen kade. Ja kyllä, olen kysynyt syytä tähän pukeutumistyyliin ja vastaus on, että "tykkään tällaisista vaatteista" ja sitten seuraa luento elastaanin pahuudesta ja Oikeiden Kankaiden ihanuudesta.

Mutta mitä miehet siinä näkevät? Mitä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ihana ihminen.

Vierailija
2/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Minulla on aika pitkällä kokemuksella se mielipide, että aika moni ihan mukava mies pitää naisesta, jolla on kiva persoona, sopivasti huumorintajua ja joka omaa jonkinlaista fiksuutta. Naisen vaatetuksella ei liene väliä muuta kuin niille pintaliitäjille, jotka itsekin vietävät aikansa muotikaupoissa, salilla ja peilin edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Kiva että tykkää itse tyylistään.

Vierailija
4/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kovasti naista, joka pukeutuu omalla, hänelle sopivalla tyylillä, eikä katso naistenlehdistä, mikä milloinkin on muka "in".

mies 44

Vierailija
5/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aidosti oma itsesi saat seuraa, joka on aidosti kiinnostunut sinusta. Mikä tässä sinua harmittaa? Etkö itse saa seuraa?

Vierailija
6/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti luonnonkaunis ja miellyttävän, kenties jollain tapaa seksikkään auran omaava nainen?

Silloin voi kulkea vaikka jätesäkki päällä, ja miehet ”syö kädestä”.

Vierailija
7/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melko hankala uskoa, että miehet söisivät tuon kädestä, ellei hän sitten satu olemaan töissä vanhainkodissa, jossa joutuu joskus syöttämään vaaria.

Vierailija
8/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

Ei ole. Ihan kuin joku nelikymppinen Wednesday Addams. Älykäs toki, kuten Wednesdaykin.

Sitäpaitsi tällä palstallahan selitetään koko ajan, miten miehiä kiinnostaa vain naisten ulkonäkö. Eipä näytä kiinnostavan, tai sitten tosi monella miehellä on joku Jane Marple -fetissi.

-ap-

Vierailija
9/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen kuuma tapaus, jos useampi mies hänen kädestään syö, hänessä vaan on sitä jotakin. En ymmärrä, miten se edes liittyisi vaatteisiin. 

Vierailija
10/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmaan kiva persoona. Tiedän, että oma mieheni pyörittelisi vaan silmiään tuollaiselle pukeutumiselle, mutta ei hän nyt epäystävällinen olisi naiselle, joka sellaisia pitää. Etenkään jos nainen on hyvin mukava.

Vierailija
11/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

Ei ole. Ihan kuin joku nelikymppinen Wednesday Addams. Älykäs toki, kuten Wednesdaykin.

Sitäpaitsi tällä palstallahan selitetään koko ajan, miten miehiä kiinnostaa vain naisten ulkonäkö. Eipä näytä kiinnostavan, tai sitten tosi monella miehellä on joku Jane Marple -fetissi.

-ap-

Miten jaksat olla noin katkera ja ilkeä? Ja miksi uskot typeriä palstajuttuja aikuisena (?) ihmisenä?

Vierailija
12/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus. Se näkyy hänestä , uskaltaa olla oma itsensä. Itsevarmuus on seksikästä. 

Vierailija
13/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

-ap-

Miten jaksat olla noin katkera ja ilkeä? Ja miksi uskot typeriä palstajuttuja aikuisena (?) ihmisenä?

Vuosien av-maratoni luo vankan pohjakunnon sitkeälle ilkeilylle. Ja tietenkin luontainen lahjakkuus. Siinä pari seikkaa, joilla saa kestävän v-tason.

-eri

Vierailija
14/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleviivaamaton ja jollain tapaa kuitenkin myönteiseksi luokiteltava erilaisuus kaivaa kohtaamistilanteissa usein nättejä piirteitä esiin aikuisuuteen asti kasvaneista normoista.  Riidattomalla ja aidolla tavalla massasta poikkeava nainen on esimerkiksi itselleni ihmetys ja väkevää uteliaisuutta nostattava olento, vaikka hän puskisi sammalta.

Vierailija
15/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja virkistävää, että on persoonallisuuksia tässä kloonien massassa.

Vierailija
16/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melko hankala uskoa, että miehet söisivät tuon kädestä, ellei hän sitten satu olemaan töissä vanhainkodissa, jossa joutuu joskus syöttämään vaaria.

Syödä kädestä on ehkä väärä ilmaus. Mutta hän saa osakseen paljon enemmän huomaavaisuutta kuin kauniimmat ja hyväkroppaisemmat naiset. En siis tarkoita itseäni, minä olen pelkkä sivustakatsoja.

Tämä nainen on siis ihan miellyttävän näköinen, mutta ei missään nimessä kaunotar, ainakaan minun silmääni. Vartalo olisi varmaan ihan kaunis, jos noiden säkkien alta jotain näkisi. Ehkä miehillä on sitten röntgensilmät.

Seksuaalisesta aurasta en osaa sanoa, ei kai sellaista voi olla jos on sellainen kirjatoukkatyyppi?

Olemme siis tunteneet opiskeluajoista saakka. Silloin nuorena minulla oli enemmän vientiä, koska  olen iloinen ja sanavalmis ja osaan laittautua. Tämä tuntemani nainen yritti kyllä olla mukana kuten muutkin, mutta ei siitä silloin mitään tullut. Kukaan ei edes yrittänyt iskeä sitä ikinä.

Ja nyt, mitä omituisemmaksi se rupeaa, sitä enemmän miehet sitä huomioi. Nykyään aika harvoin näkee että mies auttaa naiselle tuolin alle tai tulee kuljettajan paikalta avaamaan auton oven, mutta tälle se on arkipäivää.

En kerta kaikkiaan ymmärrä tätä.

-ap-

Vierailija
17/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että jos joku tykkää jostain keskiverrosta poikkeavasta tyylistä, hänen oletetaan "hakevan" sillä jotain. Muutenkaan en ajattele että ihmisten pitäisi rajata pukeutumisensa ajan hengen mukaisesti, jos sattuvat pitämään tuollaisesta hieman vanhahtavammasta tyylistä. Näin miehenä pidän kuvien mukaista pukeutumista aivan tyylikkäänä (ja kyllä, myös "moderneista" pukeutumistyyleistä löytyy hienoja ratkaisuja). Toisaalta, olipa pukeutumistyyli millainen tahansa, tärkeintä on kuitenkin se mitä pinnan alta löytyy. Ei ihmisen tarvitse pukeutua erityisen coolisti ollakseen miellyttävää seuraa, mutta jos nämä molemmat sattuvat kohtaamaan samassa paketissa, en näe miksi siitä olisi haittaakaan.

Vierailija
18/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

-ap-

Minulla on syntyjään paha luonne. Oliko muita typeriä kysymyksiä?

Kai sitä saa elämän ilmiöitä ihmetellä?

-ap-

Vierailija
19/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

-ap-

Minulla on syntyjään paha luonne. Oliko muita typeriä kysymyksiä?

Kai sitä saa elämän ilmiöitä ihmetellä?

-ap-

No hyvä että itse myönnät asian.

Vierailija
20/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ihana ihminen.

-ap-

Vaatteet eivät ole = naisen ulkonäkö

Nainen voi olla viehättävä vaikka mitä olisi päällä. Tai sitten mies ei kovin viehättävä vaikka mitä olisi päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi