Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä syysfanitusta!

Vierailija
28.10.2014 |

kylmää,  märkää & kaikki taudit alkavat kiertää. aamuisin on niin pimeää, että sängystä ei viitsisi nousta & olo on nuutunut sekä uupunut koko ajan. silti facebook on täynnä "syksy<3", " ihanaa kun on syksy ja saa juoda kaakaota viltin alla :) " jne tyylisiä päivityksiä.

en ymmärrä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki tuo paska on aivan naurettavaa. "Mökillä tunnelmallista, hyvät ruoat (katso 50 kuvaa ruoista), koiratkin tykkää (50 kuvaa nukkuvista piskeistä)". Tuttava muutti ulkomaille ja sillä ei selvästi ole mitään muuta tekemistä kuin spämmätä kuvia joka päivä someen. Tai just tuollainen "Iik ihana syksy, uudet kumpparit ja mutsin kutomat villasukat<3". Esittämistä kaikki tyynni.

Se mitä et kerro somessa, ei ole tapahtunut.

Vierailija
22/25 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

määki olin viel pari vuot sit syksyyy!!<3 jne,mut oikeest nykyään oon tossaki mielipiteessäni muuttunut ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:11"]

Mä olen vanhemmiten (kolmekymppisenä) alkanut fanittamaan syksyä, syynä se, että en pidä ääriolosuhteista (eli kovista, pitkään jatkuneista helteistä/pakkasista), syksy ja kevät ovat tässä suhteessa siis hyvää aikaa. Ei ole hiki, muttei palelekaan.

Toisekseen, kun kesä on yleensä aina niin täynnä tekemistä, menoa ja tapahtumia, ja on ns. "pakko" olla vähintäänkin ulkona koko ajan "nauttimassa kesästä ja hyvistä ilmoista", niin jotenkin syksyllä olen jo niin väsähtänyt siihen menoon ja ulkonaolemiseen, että on niin ihanaa kun saa oikein "luvan kanssa" rauhoittua ja levätä kotona, sisällä, viltin kanssa sohvalla, kun ulkoilma ei niin houkuttele. Telkustakin alkaa aina syksyisin hyvät sarjat ;)

[/quote]

Muistathan kertoa tämän kaiken Facebookissa?

Vierailija
24/25 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:04"]kylmää,  märkää & kaikki taudit alkavat kiertää. aamuisin on niin pimeää, että sängystä ei viitsisi nousta & olo on nuutunut sekä uupunut koko ajan. silti facebook on täynnä "syksy<3", " ihanaa kun on syksy ja saa juoda kaakaota viltin alla :) " jne tyylisiä päivityksiä.

en ymmärrä
[/quote]

Komppaan sua ap täysin! Miksi kaakaota ei voi juoda kesällä vilttiin käpertyneenä, jos siitä niin tykkäätte... Mulla on ikävä aurinkoa ja lämpöä ja valoa! Ja vihaan sairastelukierteitä! Ja teetä, glögiä ja tuikkuja jne. Mielummin söisin tuoreita mansikoita ja kävelisin paljain jaloin nurmikolla

Vierailija
25/25 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän syksyisistä sateista ja myös sopivasta hämärästä sekä viileähköstä ilmasta. Ei ole vielä liian kylmä ja voi pukeutua hienoihin syysvaatteisiin. Minun mielessäni uusi vuosi alkaa aina syksystä, syksy merkitsee uutta alkua.

http://data3.whicdn.com/images/141827201/large.jpg

http://data3.whicdn.com/images/143431490/large.jpg

http://data2.whicdn.com/images/143443096/large.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan