Ahdistaako ketään muuta yleisessä vessassa
Varsinkin sellaisessa, jossa on ns. "avoimet kopit" kun menet vessaan ja ulkopuolella jono ihmisiä kuulee kaikki lorinat, pyyhkimiset ja siteiden vaihtamiset. Mua jostain syystä ahdistaa ihan mielettömästi, en käy ollenkaan tuollaisissa yleisissä vessoissa jos siellä on muita. Onko muiden mielestä epämukavaa?
Kommentit (10)
No onhan se tietysti aina vähän kiusallista, jos joutuu töräyttämään kunnon ripulitöräytykset niin että koko vessan kaakelit kaikuvat. But shit happens.
No itellä tulee välillä sitten mietittyä, että jos tulisi joku sekopää ampumaan ihmisiä niin vessasta on vaikea lähteä karkuun.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:15"]
Varsinkin sellaisessa, jossa on ns. "avoimet kopit" kun menet vessaan ja ulkopuolella jono ihmisiä kuulee kaikki lorinat, pyyhkimiset ja siteiden vaihtamiset. Mua jostain syystä ahdistaa ihan mielettömästi, en käy ollenkaan tuollaisissa yleisissä vessoissa jos siellä on muita. Onko muiden mielestä epämukavaa?
[/quote] No ahdistaa, jos käy vessassa jossain jossa on tuttuja ihmisiä ympärillä. (esim. työpaikalla tms) Mutta jos käy yleisessä vessassa, niin ei sitä niin ajattele, koska ne muut ihmiset ovat tuntemattomia. Ja siteen vaihtaminen ei itseäni kyllä hävetä yhtään. Mutta sen sijaan jos on vatsaongelmia tms, niin ne saattavat hävettää.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:17"]
No onhan se tietysti aina vähän kiusallista, jos joutuu töräyttämään kunnon ripulitöräytykset niin että koko vessan kaakelit kaikuvat. But shit happens.
[/quote] Joo, mulla jäi koulusta traumat. Vatsa oli ihan sekaisin, pakko ripuloida juurikin tuollaisessa yleisessä koulun vessassa. Tajusin jossain vaiheessa, että monen vuoden kiusaajani ihmettelivät kovaan ääneen ulkopuolella että mikä vittu täällä haisee ja kuka vessassa on. Päivystivät niin kauan, että tulin ulos ja siitäkös helvetti pääsi irti.
Ahdistaa :D meillä on koululla sellaiset ns. yksilövessat jossain toisella puolella isoa rakennusta mutta juoksen silti aina sinne pissille ja paskalle. Jos joudun julkisessa tilassa päästeleen eritteitä niin kökötän siellä kopissa tasan niin kauan että olen yksin, jos on sellainen massiivinen vessa jossa paljon jengiä niin sitten ei haittaa kun ne pärinät ja plörinät ei kuulu niin hyvin. Ja siis tahalleen en niin tee, mulla on vaan ujo alapää enkä saa mitään tehtailtua jos tiedän että siinä on joku vieressä! Joskus jouduin pattitilanteeseen sellaisessa vessassa jossa oli vain kaksi koppia ja se toinen taisi odotella että minä häivyn :DD istuskeltiin siellä sitten ihan saatanan kauan kunnes totesin että ei tule mitään ja lähdin pissojeni kanssa etsimään toista vessaa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:23"]
[/quote] Joo, mulla jäi koulusta traumat. Vatsa oli ihan sekaisin, pakko ripuloida juurikin tuollaisessa yleisessä koulun vessassa. Tajusin jossain vaiheessa, että monen vuoden kiusaajani ihmettelivät kovaan ääneen ulkopuolella että mikä vittu täällä haisee ja kuka vessassa on. Päivystivät niin kauan, että tulin ulos ja siitäkös helvetti pääsi irti.
[/quote] Tosi ikävää tuollainen. :(
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:23"]
[/quote] Tosi ikävää tuollainen. :(
[/quote] Sanos muuta, tuli paha mieli sun puolesta :/
Työvessassa nolottaa. Mulla usein aamupaska lentää just ennen töiden alkua ja meillä vaan yks vessakoppi, joten en kovin kauaa kehtaa siellä istua. Yritän löyhytellä hajua miedommaksi lotraamalla saippuan kanssa.
Yleisissä esim kauppakeskus jos pieruripuli lentää niin yritän olla kopissa 3-5min asioinnin jälkeen, että kuulijat on jo lähteneet.
En ymmärrä miksi ne vessat pitää olla alhaalta avoimet.
Kammoan yleisiä vessoja yli kaiken. Ensinnäkin se HAJU, vetämätön vessa, kakkaroiskeet, lähmäiset ovenkahvat, laukkukoukun puuttuminen..
En ymmärrä kuka pystyy istumaan siihen renkaalle.. minä pissaan aina niin, etten kosketa rengasta, jos ei ole laukulle koukkua pidän laukkuani sylissä. Vessan oven avaan aina vessapaperilla tai kyynerpäällä.
Ja en ole muuten mitenkään neuroottinen, mutta yleiset vessat ovat totaalisen kammottavia.
<3 Oma vessa <3
Joo hyi helvetti niitä lorottajia. Onko pakko tähdätä just keskelle pönttöä, et kuuluu mahdollisimman kova ääni? Ja sit ähkäistään päälle ku otetaan vessapaperia tai noustaan pöntöltä.
Jopa mun hevonen kusee hiljempaa kuin ne tietyt ämmät, hyi.