Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja NAPAKORU

11.08.2008 |

Onks täällä muilla äideillä napakorua? Onko voinu pitää loppuun asti ymym?? :)

Itellä on ja viikkoja 21, vähä mietityttää kannattaisko ottaa pois..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekassa napakoru melko pitkälle raskautta, olisko jotain 30 viikolle asti. Sit otin pois ku selkeesti alko se reikien väli kiristymään. Mulla ei tullut mitään raskausarpia eikä vatsa ollut lainkaan suuri, mutta silti se reikien väli aavistuksen "repes" ihan lopussa eli ihan niinku siihen kohtaan olis tullut raskausarpi. Nyt siitä on neljä vuotta ja napakorua oon käyttäny heti synnytyksen jälkeen koko ajan ja se "repeämä" on ihan normaali ihoa. Nyt oon uudestaan raskaana ja otin nyt rv 15 korun pois ihan vaan sen takia, että ku napa pullahti pari päivää sitten niin on melko hupaisan näköstä ku on napakoru ja ulospäin pullottava napa!! Ekassa napa ei muuten pullahtanut lainkaan ;-)

Vierailija
2/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ollut napakoru jo vissiin jonkun neljä vuotta, ja joskus viikolla 12-13 niskapoimu-ultran tehnyt kätilö sanoi, että kannattaa ottaa pois. Sanoi vain, että reikä "asettuu" paremmin, kun saa olla kauemmin ilman korua, eikä välttämättä repeä sitten niin helposti.

En usko, että itselläni tuo reikä menee enää umpeen, laitan korun takaisin sitten synnytyksen jälkeen. Ja jos meneekin, niin halutessani voin sitten käydä lävistyttämässä uuden napakorun :D

Että ota rohkeasti pois vain heti kun raaskit, saahan sen sitten aina takaisin :)

.:Naranja:. + Pikkuinen 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pois tälläkin kertaa joskus 32 viikolla kun maha alkoi olemaan niin pinkeä, että se reikäkohta pingottui.

Mustaverho 35+3

Vierailija
4/5 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin korun pois parisen viikkoa sitten, nyt rv 22, kun tuntui jotenkin kiristävältä ja napa on pullea =). Ensimmäisessä raskaudessa reikä meni umpeen vaikka koru oli ollut ennen sitä ties kuinka monta vuotta, saas nähdä kuinka nyt käy. Välillähän korun voi laittaa ja ottaa heti pois niin ei pitäisi mennä umpeen.

Werde

Vierailija
5/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut napakoru, otin sen pois varmaan joskus vkon 20 tienoilla, ajattelin että saa reikä rauhassa tottua ja jos hyvin kävis niin ei repeis (oon tälläsestäkin kuullut). Sen jälkeen kun maha laskeutu, laitoin korun takas ja havaitsin, että ensinnäkin, reikä oli suurentunut, ja toisekskin, reiän ympärillä oli vähän kuin arpea, ja se näkyy korun alta.

Nyt mietin että mitä ihmettä tuolle lävelle teen, en oo löytänyt niin isopäistä korua että hävittäis ton ruskean arven näköisen, eikä näyttäis siltä että koru hukkuu siihen jonain kauniina hetkenä.

Toisaalta, kaikkihan nuo vaan ovat merkkejä siitä että on saanut jotain ainutlaatuista elämässään aikaiseksi =)