Kuinka kauan menee, että terveys pettää? Jos juo joka ilta 6 olutta tai 2dl terävää?
Kommentit (21)
Viikko. Nähdään päivystyksessä kun tulet olo surkeana.
Paljon vähemmän kun jos poltaisit jointin.
Olen ollut testinukkena +25 vuotta. Ei näy vielä missään.
ei koskaan...1,5 pulloa kossua joka päivä ja viikon pari huili vuodessa mielisairaalassa...45 vuotiaaksi kesti
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut testinukkena +25 vuotta. Ei näy vielä missään.
Sama. Olutta 6-8 tölkkiä illassa ja viikonloppusin vielä enemmän. Olen vielä pienehkö nainen.
Silmistä sen sitten näkee. Kun muuttuvat keltaisiksi, on maksakirroosi. Haima ja munuaisetkin huonossa kunnossa. Hengenvaara.
Riippuu ihan geeneistä. Toisilla puhutaan kuukausista, toisilla kymmenistä vuosista.
Kymmenen vuotta meni tuplamäärillä, ja vaikuttihan se terveyteen. Onneksi vähän on tahti hidastunut ja määrät vähentyneet. Yksilöllistä toki lienee, ja vaikka pari vuotta sitten tunsi itsensä kuolemattomaksi, niin en itselleni kovin paljoa yli kymmentä vuotta uskaltaisi ennustaa.
Ei tuo nyt niin hirveästi ole. Kaksi olutta päivä on ihan normaalia, kuusi tietysti enemmän, mutta kuitenkin vain 3x normaali.
Tulee freeshi ja levollinen olo. Nyt se tuleee - jaa ei viellä - yäääää!
Vierailija kirjoitti:
Paljon vähemmän kun jos poltaisit jointin.
Joo, yli viidenkymmenen vuoden käyttö ei tunnu missään. Ja vielä teiniksi luulevat.
Ei kannata testata! Joillakin voi mennä vuosia, jopa kymmeniä vuosia. Joku toinen saa haimatulehduksen nopeasti.
Oon juonut joka ilta 12-14 olutta ja 9,5 kuukautta ja testissä todettiin ainoastaan rasvamaksa ja keskivaikea alkoholismi. Kaikki muut sisäelimet olivat kunnossa testien perusteella kunnossa.
Minun ystävä +40v. on tällä hetkellä sairaalassa ja vielä pitkään sydänongelmien vuoksi.
Johtuu todennäköisesti runsaasta alkoholinkäytöstä ja liian vähäisestä levosta.
Tulisipa hän kuntoon ja laittaa viimein korkin kiinni.
Jos tuollaisia määriä kiskoo illalla niin kohta et pysty olemaan selvä päivälläkään.