Finnairin uusi Sky Bistro, tarkoittaako se vain matkustajien rahastusta?
"Sky Bistro korvaa maksuttoman välipalatarjoilun, joka on ollut saatavilla Finnairin yli kaksi tuntia kestävillä Euroopan- ja kotimaan reittilennoilla."
Eli se sämpyläkin meni tästä edes maksullisiksi?
Kommentit (6)
Kyllä, ilmaiset tarjoilut poistuvat tämän myötä näillä lyhyillä lennoilla. Säästö se on pienikin säästö.. Kahvia ja mehua saa vielä ilmaiseksi.
Rahastustahan se on, mutta jos tarjottavien laatu paranee niin olen silti tyytyväinen uudistukseen. Noilla parin-kolmen tunnin lennoilla yleensä ei ehdi edes nälkä yllättää, mutta olisi kiva saada mahdollisuus syömäkelpoiseen välipalaan tarvittaessa.
Nojoo, eipä tuo minun lentoyhtiön valintaan vaikuta että tarjotaanko siellä ilmaista syötävää vai ei. Valitsen lennon sopivien aikataulujen ja hinnan vuoksi. Euroopan lennot ovat niin lyhyitä, etten kuole sillä välillä nälkään. Mutta kiva jos voisi halutessaan ostaa tuoretta ja hyvää syötävää.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:22"]
Nojoo, eipä tuo minun lentoyhtiön valintaan vaikuta että tarjotaanko siellä ilmaista syötävää vai ei. Valitsen lennon sopivien aikataulujen ja hinnan vuoksi. Euroopan lennot ovat niin lyhyitä, etten kuole sillä välillä nälkään. Mutta kiva jos voisi halutessaan ostaa tuoretta ja hyvää syötävää.
[/quote]
No mulla on kyllä välillä työmatkoja, missä on kolmekin lyhyttä Euroopan lentoa putkeen ja vaihtoaika välillä sellainen pikajuoksua vaativa, joten voi todellakin mennä 10h päivä ilman evästä jos sitä ei saa koneessa. Mieluummin siinä syö ns. oikeaa ruokaa rahalla kuin surkeaa sämpylää tai pelkkiä pähkinöitä (joista voi myös joutua maksamaan ja usein joutuukin). Pelkään vaan, että koneen perällä istuville vastaukset on tasoa, "ko tuote on valitettavasti loppu jo", joten ennakkotilaus lienee välttämätön, oli sitten nälkä tai ei. Se on rahastusta.
Olis kyllä kiva, että vaihtoehdoissa olis myös jotain aamulennolle sopivaa kuten munakasta tai puuroa tms.
tavallaan hyvä että ei ole lentoemot koko ajan tiellä kun haluaa mennä vaikka vessaaan.