Mitä harrastaisit, jos ei olis rahasta kiinni?
Pitää kuitenkin ottaa huomioon perhetilanne ja korona jne. Vain raha ei olisi este.
Kommentit (58)
Matkailua ( ihan kotimaassakin), hotelleja, kylpylöitä.
Useammin ravintoloissa syömistä.
Ostaisin viinikaapin ja hyviä viinejä.
Lisäksi laadukas kotiteatteri, oikein sellainen oma elokuvahuone (* elokuvia nytkin pystyy harrastamaan, mutta tuollainen olisi hieno...)
Ja vielä hyvä kamera valokuvaukseen; Palkkaisin yksityisopettajan opettamaan valokuvausta.
Uimista omassa uima- altaassa.
Kesäallas ulkona ja talviallas sisällä.
Maabongausta ja siten että tavoitteena olisi käydä pidemmällä aikavälillä kaikissa maailman valtioissa.
Hommaisin viimeisen päälle mahtavan musastudion kotiin. Vois laulaa ja maksaa hyville muusikoille taustoista. Olis ihana opetella miksaamaan ja tekeen ite omat äänitykset. Siinä ne menis kivasti työttömän päivät.
Ratsastus.
Lapsena en saanut ratsastaa koska se oli vanhemmistani liian kallista. Tunti oli muistaakseni 20e luokkaa ja joku alkeiskurssi oli n. 300-400e.
Nyt vanhempana ajattelin, ettei noi nyt niin pahoja hintoja ole! Tutustuin netissä lähitalleihin ja hinnat olikin noussut ihan älyttömästi 15 vuodessa. Tunti oli 60-80e ja esim. alkeiskurssi 700-800e. Joo, eipä taida mulla olla koskaan varaa unelmieni harrastukseen. :(
Rakennuttaisin ihan kunnollisen bdsm-dungeonin, tai dunkkerin, jos se olisi joku maakellari-tyyppinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertäisin maailmaa ja nussisin jokaisessa maassa paikallisia eksoottisia laatunaisia. Tavoitteena jokaisen etnisen ryhmän tai kansallisuuden edustajan kokeminen. Vatikaani voisi osoittautua kovaksi haasteeksi.
Mitta rahalla saa ja yksityiskoneella pääsee!
Suomestakin löytyy lähes kaikki kansallisuudet niin voi alkaa tavoitesäästäjäksi ja nussia Suomessa. Minä tekisin ehkä silti saman paitsi laatumiehiä tietysti, hetero oon.
No juu, mutta aidon kokemuksen saa vain paikan päällä. Ei thairuokakaan maistu Suomessa ihan samalta kuin Bangkokin kaduilla. Sama pätee thaikkuihin ja tietysti muihinkin naikkosiin. ;)
Kokemusta vain suomalaisista miehistä, vois lottovoittoa odotellessa ryhdistäytyä ja kokea aluksi vaikka norjalainen ja ruotsalainen, Norjalaiset varsinkin komeita ja pitkiä
Vinyylien ja levyjen keräilyä enemmän kuin nyt. Myös pelikonsolit ja pelit kiinnostaa. Rahaa tarvis myös tähän lautapeliharrastukseen, että saisi kunnon tilat ja pelipöydän.
Myös erilaisiin villalankoihin ja puikkoihin saisin menemään rahaa.
Avaruusmatkailua ja jos oikein innostuisi, oman avaruusaseman rakentelua.
Pari hevosta haluaisin itsekkin. Toinen voisi olla semmoinen hieno kilpailuihin sopiva jolla olisi joku ammattilainen liikuttajana, toinen voisi olla joku mukava ja kiltti peruspolle jolla voisin itse ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Katos! Just ehit laittaa saman ku minä. Mennäänkö samalla sukkulalla? 😂
Kauheesti masentunutta porukkaa alapeukuttaa ihmisten haaveille.
Vierailija kirjoitti:
Lottoamista.
Ehkä kallein harrastus.
Rahoille ei saa vastinetta kuin äärimmäisen harvoin.
Kuulostaa hassulta, mutta teen nyt jo rakastamaani asiaa. Eli siitä en muuttaisi paljon. Mutta voisin tuhlata rahaa erilaisiin kauneushoitoihin, käydä vaikka joka viikko jossain hoidossa. Ostaisin enemmän vaatteita. Mutta siitäkin tulee huono omatunto, koska minulla on vaatteita ja kuluttaminen ei ole hyvästä.
Matkustaisin enemmän, mutta lopulta sekin olisi tylsää.
Ainakin täällä Kymenlaaksossa suuntaisin Pyhtäällä olevaan entiseen Siriukseen, en muista mikä sen paikan nimi nykyään on, kun tuli suomalaiset yrittäjät tilalle. Harrastaisin siellä surffausta, lentoa lentotunnelissa, sekä cartingia puolison kanssa🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos! Just ehit laittaa saman ku minä. Mennäänkö samalla sukkulalla? 😂
Venukseen? Kosminen sattuma indeed :D
No juu, mutta aidon kokemuksen saa vain paikan päällä. Ei thairuokakaan maistu Suomessa ihan samalta kuin Bangkokin kaduilla. Sama pätee thaikkuihin ja tietysti muihinkin naikkosiin. ;)