Taloyhtiön alapohjan viemäri?
Voiko joku fiksumpi kertoa, miten tämä eroaa siitä viemärisaneerauksesta? Asuntoilmoituksessa luki näin, että perinteinen putkistosaneeraus on suoritettu 2010 ja luvassa olisi taloyhtiön alapohjan viemäriremppa. Tämä ei taida vaikuttaa vedenkäyttöön tai muutenkaan asumiseen mitenkään, vai vaikuttaako?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli asunnon on saneerattu. Siitä eteenpäin ei ole.
Olet väärässä! Tuo ap:n kuvaama teksti tarkoittaa, että talon pystyviemärin ja kunnan viemäriverkon välinen viemäriputki on vielä kunnostamatta. Kaikki muu on jo tehty.
Jos ei vieläkään aukea, kysy isännöitsijältä tarkemmat tiedot.
Eikä tarkoita. Pystynousut on myös jo uusittu mutta pohjaviemäri on uusimatta.
Mitä vänkäät, lue tarkemmin! Tuossahan juuri kirjoitin, että "talon pystyviemärin ja kunnan viemäriverkon välinen viemäriputki on vielä kunnostamatta"...
Pystytkö myöntämään, että olet väärässä?
en pysty. siksi minulla on bmw
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli asunnon on saneerattu. Siitä eteenpäin ei ole.
Olet väärässä! Tuo ap:n kuvaama teksti tarkoittaa, että talon pystyviemärin ja kunnan viemäriverkon välinen viemäriputki on vielä kunnostamatta. Kaikki muu on jo tehty.
Jos ei vieläkään aukea, kysy isännöitsijältä tarkemmat tiedot.
Eikä tarkoita. Pystynousut on myös jo uusittu mutta pohjaviemäri on uusimatta.
Mitä vänkäät, lue tarkemmin! Tuossahan juuri kirjoitin, että "talon pystyviemärin ja kunnan viemäriverkon välinen viemäriputki on vielä kunnostamatta"...
Pystytkö myöntämään, että olet väärässä?
en pysty. siksi minulla on bmw
Varmaan joku vanha paska koska asenne on pienituloisen. No parempi sekin on kuin uusi japanilainen tai muu itäauto.
Vierailija kirjoitti:
Up. Mä en ymmärrä tällaisista rakennusjutuista mitään. AP
Ei hätää, ei kiinteistönvälittäjätkään ymmärrä. Niille yhden kylppärin käyttövesiputkien uusiminen voi tarkoittaa putkiremppaa. Kannattaa lukea suodattimien läpi ne myynti-ilmoitusten jorinat, ne harvoin pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up. Mä en ymmärrä tällaisista rakennusjutuista mitään. AP
Ei hätää, ei kiinteistönvälittäjätkään ymmärrä. Niille yhden kylppärin käyttövesiputkien uusiminen voi tarkoittaa putkiremppaa. Kannattaa lukea suodattimien läpi ne myynti-ilmoitusten jorinat, ne harvoin pitää paikkaansa.
Totta! Joku parin tonnin käyttövesiputkiremontti rivariin on ihan eri asia kuin viemäriremontti.
Kyllä niistä asumiseen vaikuttavista rajotteista ilmoitetaan. Ei käy yks kaks niin että viemäri lakkaa vetämästä ja sopat valuu lattioille.