Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään hyvä ei kestä kauan

Vierailija
15.09.2021 |

Aina kun elämässäni on alkanut näyttää valoisammalta, on matto vedetty jalkojen alta. Aloitin vastikään vuosien työttömyyden jälkeen unelmatyössäni ja kesällä aloin seurustella ihanan miehen kanssa. Ja nyt vain muutamaa kuukautta myöhemmin minulla epäillään syöpää. Elämäni on ollut syntymästä asti pelkkää vastoinkäymisestä toiseen rämpimistä, enkä jaksaisi tätä millään. Minulla on vuosia sitten diagnosoitu vaikea masennus ja useampi persoonallisuushäiriö ja varmasti nuokin ovat edesauttaneet mahdollisen syövän syntymistä.

En voi olla pohtimatta miksi aina minulle käy näin, muut pääsevät helpommalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui mainita että en ole vasta kuin 30-vuotias, mutta kokenut varmasti elämässäni enemmän ikäviä juttuja kuin satavuotias. -ap

Vierailija
2/2 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se valitettavasti totta on, että karu elämä ja/tai mielenterveysongelmat aiheuttavat fyysisiä sairauksia. Vihaan sanontaa "se mikä ei tapa, vahvistaa". Ei tod mene noin. Suurin osa ihmisistä pääsee elämässään todella helpolla ja vituttaa aina kuunnella narinaa mitä turhimmista asioista, mm. kun ei pääse ulkomaille tai lapset kitisevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi