Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on kyllä idiootein exä ikinä!

Vierailija
27.10.2014 |

Raukkaparalla taitaa olla parit johdot väärin kytketty pääkopassa. Mitä enemmän tämä yrittää miehelleni järjestää harmia, sitä enemmän nolaa itseään. Ihan jo alkaa säälittää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne exät on joskus olleet niille miehille yhtä rakkaita kuin te nyt...

Vierailija
2/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:16"] Mä olen pyytänyt ex-miestä remonttihommissa, koska on ainut joka osaa ne. Ei hänellä uutta puolisoa ole, vaan asuu yksin. Itsellä tosin uusi mies, joka ei osaa noita hommia ollenkaan. Onhan nykyiseni ehkä vähän mustis tuosta, mutta ei hänellä ole mitään syytä. Varoja ei ole maksaa niistä remppahommista ulkopuolisellekaan. Miksi alapeukku? [/quote] [/quote] Etkö todella ymmärrä?! Käytät exääsi törkeästi hyväksesi, en ymmärrä miksei nyksäsi (btw, kuvio kuulostaa punahiuksiselta röökimuijalta. Kai olet huomannut ne uudet shokkivärit marketissa?) laita kampoihin tässä. Exäsi ei todellakaan ole maailman ainut remonttimies ja jos ei tinaa löydy tiskiin maksaa hommista niin sitten ollaan ilman! Ei se exäsi ole sinun remonteistasi vastuussa!

[/quote]

Onpa pikkusieluisia ihmisiä. Noinko räväkästi pitää katkeroitua ja katkaista kaikki välit exään? Tyypillistä suomalaista touhua, tee kaikki yksin äläkä vaan kysy apua keneltäkään.

Miksei exän tulisi huolehtia lapsille paras mahdollinen elinympäristö erosta huolimatta? Eivät lapset ole eronneet isästään. Jos taloa tulee rempata (kohtuus kaikessa kuitenkin) ja jos ex on valmis tarttumaan pensseliin niin miksei saisi lastensa kotia laittaa? Kylläpä muuten aliarvioidaan miesten älykkyyttä. Että ex-vaimo se vaan hyväksikäyttää tyhmää ex-miestä kun mies ei itse osaa ajatellakkaan sanoa ei mihinkään. Joopa joo.

'

Meillä ex tuli maalaamaan ihan oma-aloitteisesti keittiön ja lasten huoneet - olisi maalannut vaikka kaikki huoneet jos olisi ollut tarvis. Palkka maalarille olisi ollut perheeltä pois. Meilläpäin ei työtä vieroksuta ja mikä liittyy meidän kotiin niin liittyy myös lapsiin -> joka liittyy isään. Ei lasten isän tarvitse väkipakolla mitään autella, mutta onneksi valitsin siinä suhteessa hyvän miehen, että ajattelee suurpiirteisesti lasten parasta eikä ala kilpailemaan esim. kummalla hienommat huoneet lapsille. Ne pitää olla samaa tasoa kummassakin kodissa! Näin me ajatellaan..kukin tyylillään. ..Sitäpaitsi, ei tuo exä edes haluaisi, että joku muu äijä kunnostaisi hänen lastensa taloa, kun on lapsilla isäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille se on parempi aloittaa uusi suhde puhtaalta pöydältä, mokista oppineena.vanha suhde on silloin parempi jättää taakse ja rakentaa nii uusia hyviä muistoja uuden kumppanini kanssa. Erosin miehestäni 7v suhteen jälkeen ja hänem äitisä-lasten mummi ainoa johon hänen suvussaan olen enää tekemisissä, pakolliset lasten jutut mutta ei muuten. On valtavan helpottavaa huomata ettei olekaan se hirviöihmine mikä edellisessä suhteessa olin, se oli hirveän raskasta. Nykyisen mieheni kanssa olen tasapainoisempi ja huomattavasti onnellisempi.... Myönnän että rakastan häntä paljon enemmän kuin aikoinaan lasten isää (rikkoi luottamuksen pettämisellä). Joten kannatan kyllä sitä että kun erotaan, eksän ollaan vain pakolliset (lasten jutut) yhteydessä mutta muuten keskitytään siihen omaan tulevaan.

Vierailija
4/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meillä toisinpäin, kummankin kohdalla

Vierailija
5/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:50"]Kyllä se on meillä toisinpäin, kummankin kohdalla
[/quote
siis että rakastan miestäni huomattavasti enemmän kuin eksääni, lasten isää siis. Miehelläni sama homma

Vierailija
6/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:41"]Mä en näitä erotarinoita lukiessani ihmettele enää yhtään sitä, että Raamatussa Jumala ilmoittaa suorastaan vihaavansa hylkäämistä! Hän ihmisen luojana on todella tietoinen, mitä hylkääminen tekee ihmiselle, varsinkin herkälle naiselle, naisilla kun on yleensäkin suurempi perheenperustamisvietti kuin miehillä. Nykyihmisiltä puuttuu sitoutumisen ja vastuunkanmon kyky ja jämäkkyys pitää kiinni luauksistaan ja ola uskollinen.

Ap:kin elää jonkun toisen, eli ilmeisesti tuon täällä parjaamansa ja ilkkumansa naisen miehen kanssa. Tuollaiselle Jeesus sanoi, että "mies, jonka kanssa nyt elät, EI OLE SINUN OMASI", vaan jonkun toisen mies! Aika noloa! Ja Jeesus, jos kuka, tiesi kyllä, mitä puhui, koska hän näki tuon naisen KAIKKI asiat, ja samoin näkee, kuulee ja tietää juuri nytkin meidän kaikkien asiat, ja kenen kanssa elämme ja mitä salassa teemme.

Tätä ihmisten menoa kun seuraa, kaikkia uutisia ja kirjoituksia ihmisten pahoinvoinnista ja oireiluista, niin eipä voi muuta kuin todeta, että ne ohjeet ja säädökset, joita Jumala on luoduilleen antanut, olisivat todella paljon enemmän ihmisiä heidän elämässään auttavia, suojaavia ja tervehdyttäviä, jos ihmiset itse vaan tajuaisivat tutkia Hänen meille luoduilleen jättämiään "käyttöohjeita" ja "korjauskäsikirjaa", eli Raamattua, josta löytyy opastusta, kuinka Jumala tarkoitti ihmisen toimivan ja millaisia ratkaisuja tekevän voidakseen hyvin.

Ihminen luotiin yksiavioiseksi, sitoutumaan siihen yhteen (huolella) valittuun puolisoon loppuelämäkseen, olemaan USKOLLINEN ja rakentamaan sitä ihmissuhdetta ja sen myötä perhettä, eli lapsilleen kotia ("isän ja äidin keskinäinen suhde on lasten koti!"). Tämä toive on useimmilla ihmisillä sisäsyntyisenä olemassa, mutta tämän maailman ulkoiset puoleensavedot saavat monet horjumaan jo nuorella iällä ja lankeamaan omasta parisuhteestaan, ja siitä lähtee "palkintokierros", jota jotkut eivät kykene koko elinaikanaan pysäyttämään, vaikka haluaisivatkin vakiintuneen parisuhteen. Kiertopalkintona olo heikentää kykyä sitoutua ja jättää ihmisyyden kasvun joiltakin osin kesken, kun eteen tulevat ongelmat ratkaistaan hylkäämällä ihmissuhde, eli jätetään asiat käsittelemättä ja niistä oppimatta. Siitä kärsii lopulta kuitenkin vain se, joka tuohon kierteeseen on päätynyt. Moni tuntee sen kipeänä kohdallaan. Tuosta kipeydestä Jumala haluaisi ihmisten välttyvän. Hänellä on ihmiselle parempaa tarjota! 
[/quote]

Jumala / Jeesustelua lukuunottamatta todella asiallinen kirjoitus :) Terve omatunto, moraali ja arvot voi olla ilman sen kummempaa uskonnon korostamista.

Vierailija
7/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:50"] Kyllä se on meillä toisinpäin, kummankin kohdalla

[/quote]

siis että rakastan miestäni huomattavasti enemmän kuin eksääni, lasten isää siis. Miehelläni sama homma

[/quote]

Miksi ne lapset piti tehdä sille, jota et rakastanut niin paljon? Eikö olisi kivempi jos olisit malttanut odottaa sitä oikeaa?

Vierailija
8/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten on tehnyt?

Vierailija
9/29 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan se ei aja lasten kanssa bussin alle.

Vierailija
10/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Kyllä te tiedätte miten kikkailee nämä "Ääääääh, tylsä aarki, suhde, tunteet kuollu, ukko mäkeen, pari kuukautta uutta onnea, arki, tylsää, äääääh, ex-ukolla menee paremmin..... *Ka-Booooooom* Mä ooooon niiiiiiin katkera!!!!" -tyyppiset naiset...

Vierailija
11/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Kyllä te tiedätte miten kikkailee nämä "Ääääääh, tylsä aarki, suhde, tunteet kuollu, ukko mäkeen, pari kuukautta uutta onnea, arki, tylsää, äääääh, ex-ukolla menee paremmin..... *Ka-Booooooom* Mä ooooon niiiiiiin katkera!!!!" -tyyppiset naiset...
[/quote]

Enpä kyllä tiedä

Vierailija
12/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:36"]

[/quote]

[/quote]

Ei tiedetä. Kerro lisää? Varsinkin *ka-booom* kiinnostaa.

Vierailija
13/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Tatuointi-lävistetty punatukkainen työtön röökimuija

Vierailija
14/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ap. pelkäis, että mies lähtee takaisin exän perään? Ja jso pari kk vasta ollut uutta onnea, niin kauanko teillä sitä onnea on kestänyt?

Vierailija
15/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä röökimuija. Mulla on kaveri joka on kaunis, jolla on uusi mies jota rakastaa ja silti se nainen vaan piinaa exäänsä ja tämän uutta naista. Kärsii prinsessasyndroomasta. Lapsiparat. Itselläkin välit viilenny aika lailla kun en pysty tätä kaveria enää kunnioittamaan. Muuten kiva ihminen mutta eron jälkeen löytyi ihan kamala pimeä puoli.

Vierailija
16/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se prinsessasyndrooma on? Kärsinköhän mäkin siitä?

Vierailija
17/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näitä erotarinoita lukiessani ihmettele enää yhtään sitä, että Raamatussa Jumala ilmoittaa suorastaan vihaavansa hylkäämistä! Hän ihmisen luojana on todella tietoinen, mitä hylkääminen tekee ihmiselle, varsinkin herkälle naiselle, naisilla kun on yleensäkin suurempi perheenperustamisvietti kuin miehillä. Nykyihmisiltä puuttuu sitoutumisen ja vastuunkanmon kyky ja jämäkkyys pitää kiinni luauksistaan ja ola uskollinen.

Ap:kin elää jonkun toisen, eli ilmeisesti tuon täällä parjaamansa ja ilkkumansa naisen miehen kanssa. Tuollaiselle Jeesus sanoi, että "mies, jonka kanssa nyt elät, EI OLE SINUN OMASI", vaan jonkun toisen mies! Aika noloa! Ja Jeesus, jos kuka, tiesi kyllä, mitä puhui, koska hän näki tuon naisen KAIKKI asiat, ja samoin näkee, kuulee ja tietää juuri nytkin meidän kaikkien asiat, ja kenen kanssa elämme ja mitä salassa teemme.

Tätä ihmisten menoa kun seuraa, kaikkia uutisia ja kirjoituksia ihmisten pahoinvoinnista ja oireiluista, niin eipä voi muuta kuin todeta, että ne ohjeet ja säädökset, joita Jumala on luoduilleen antanut, olisivat todella paljon enemmän ihmisiä heidän elämässään auttavia, suojaavia ja tervehdyttäviä, jos ihmiset itse vaan tajuaisivat tutkia Hänen meille luoduilleen jättämiään "käyttöohjeita" ja "korjauskäsikirjaa", eli Raamattua, josta löytyy opastusta, kuinka Jumala tarkoitti ihmisen toimivan ja millaisia ratkaisuja tekevän voidakseen hyvin.

Ihminen luotiin yksiavioiseksi, sitoutumaan siihen yhteen (huolella) valittuun puolisoon loppuelämäkseen, olemaan USKOLLINEN ja rakentamaan sitä ihmissuhdetta ja sen myötä perhettä, eli lapsilleen kotia ("isän ja äidin keskinäinen suhde on lasten koti!"). Tämä toive on useimmilla ihmisillä sisäsyntyisenä olemassa, mutta tämän maailman ulkoiset puoleensavedot saavat monet horjumaan jo nuorella iällä ja lankeamaan omasta parisuhteestaan, ja siitä lähtee "palkintokierros", jota jotkut eivät kykene koko elinaikanaan pysäyttämään, vaikka haluaisivatkin vakiintuneen parisuhteen. Kiertopalkintona olo heikentää kykyä sitoutua ja jättää ihmisyyden kasvun joiltakin osin kesken, kun eteen tulevat ongelmat ratkaistaan hylkäämällä ihmissuhde, eli jätetään asiat käsittelemättä ja niistä oppimatta. Siitä kärsii lopulta kuitenkin vain se, joka tuohon kierteeseen on päätynyt. Moni tuntee sen kipeänä kohdallaan. Tuosta kipeydestä Jumala haluaisi ihmisten välttyvän. Hänellä on ihmiselle parempaa tarjota! 

Vierailija
18/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole. Meillä on pahempi. Alhaisista alhaisin. Rautavaaran mammasta eroaa siinä, että ei ikinä tekisi itsemurhaa. Lapsilla ei niin väliä olekaan.

Vierailija
19/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on varmaan pahin ex. Soittelee ja ulisee apua koko ajan, milloin pitäisi lapsille tulla koulupöytää kasaamaan, milloin autoa korjaamaan.... Onko ne enää miehen velvollisuuksia? Itse jätti, teettäisi työt nyt sillä uudella miehellään.

Kaikista paras oli, kun Juhannuksena tuli kesken sukujuhliemme, hakemaan lapsen pois mieheltäni, "kun tuli niin kova ikävä"??!!

Vierailija
20/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:15"]

Millainen se prinsessasyndrooma on? Kärsinköhän mäkin siitä?

[/quote]

http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/nainen/hyva_olo/miten_parjaat_prinsessan_kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän