Maksa-arvot oli 60!!!! En halua kuolla!
Kommentit (37)
eihän se ole edes korkea,mulla 119
Et halua kuolla? Sorry, mutta toistaiseksi ei kukaan ole vielä jättänyt kuolematta.
Mulla oli 72 ja neljän viikon jälkeen 38.
Kyllä se kestää tämän elämän...
Mun miehellä oli maksa-arvot pari vuotta sitten 113. Eikä johtunut alkoholista, vaan siitä kun on paljon sairauksia ja joutuu syömään niihin eri lääkkeitä.
Vaihdettiin lääkkeet ja poks 🌟.
Nyt maksa-arvot alle 60 💪
Jos juo tölkkejä niissä ei ole korkkia
Ota 2 rokoitusta niinkui minulla et kuole ikinä!
Ota kunnon ryyppy murheeseen ja toinen hyvään mieleen. Kyllä se siitä lutviutuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli maksa-arvot pari vuotta sitten 113. Eikä johtunut alkoholista, vaan siitä kun on paljon sairauksia ja joutuu syömään niihin eri lääkkeitä.
Mitä sairauksia miehelläsi on? Minulla on myös vastaavat arvot, ja huolettaa, että se tulisi kolesterolilääkkeistä. Lääkäri ei suostu niitä vaihtamaan, sanoo vaan, että pitää jättää alkoholi pois. No olen jättänyt pois senkin vähän, jonkun satunnaisen lasillisen kuukaudessa, eikä ne laske mihinkään. No senhän jo tiesin itsekin, että ei se jostain yhdestä lasillisesta kuukaudessa ole kiinni.
Melkein normaalin rajoissahan tuo on...
Minulla oli myös 60. Lääkäri käski vähentää alkoa, jätänkö saunasiiderin juomatta talvella vai kesällä. Juon tosiaan pari annosta vuodessa joten se tuskin on maksaa rasittanut.
Syön reumaan paljon kipulääkkeitä mutta lääkärin mukaan sitten tilanne on Ok.
Lopeta tykkäönään sokerin syönti.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut yli 140 eikä ole poksahtanut. Hoitajat aina kyselee että minkä verran juon alkoholia ja vastaus on aina sama "olen absolutisti", lääkäri on karjunut puhelimessa että "se kaljanjuonti pitää lopettaa!". Kun ei yhtään huvittais aloittaa että vois lopettaa, inhoan alkoholia. Sairauksia on useampia ja paljon lääkityksiä, mutta kyllähän syyn täytyy olla viinanjuonti, koska ollaan suomalaisia. Ilmeisesti absolutisti suomalainen on yhtä outo ilmestys kuin alien.
Mulla oli 76, eli ei paha, vaikka tavan alkkis olenki ja omistan c hepatiitin kaupan päälle
No ei tuohon vielä kuole, mutta ole kuukausi juomatta ja arvot ovat taas kohdillaan.
Ai p-alat vai?