Miksi Hans Välimäki on noin leuhka?
Että teki pahaa katsoa "Haasta Hans"-ohjelmaa äsken, yhh :/
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:28"]
Hans ei ole hauska ihan noin siviilissäkään, mutta leuhka hän ei ole. T. Hansin tunteva
[/quote]
Minusta Hans on ollut yllättävän hauska kaikissa ohjelmissaan. Hän on sujuva esiintyjä ja osaa selostaa ruuanlaiton niksit niin, että taviskin tajuaa.
Joo muutaman kerran tavannu irl. Ei ole leuhka vaan äijä jolla on monta rautaa tulessa ja pyörittää koko palettia ihan uskomattomalla energialla. Sanoisin, että harvinaisen fiksu ihminen. Itekin oli aluksi ennakkoluuloinen, mutta oon nähny että kohtalee kaikkia tasapuolisesti eikä oo yhtään ylimielinen tai olevinaan. Itse asiassa aika rento jätkä.
siis piti sanomani, että itekin olin aluksi ennakkoluuloinen...
Minusta Hans ei ole leuhka, vaan mielestäni hän näyttelee koko ajan. Jotenkin en saa siitä sellaista kuvaa, että olisi oma itsensä. Yrittääkö se olla vitsikäs vai mikähän siinä tökkii...
Hans ei ole hauska ihan noin siviilissäkään, mutta leuhka hän ei ole. T. Hansin tunteva
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:27"]
Helsinkiläiset vaan on
[/quote]
ja Hans on Tampereelta. Eli mikä sun pointti on tässä keskustelussa?
Ehkä sillä on vaan vähän erikoinen huumorintaju..
Musta se vaikuttaa huumorintajuiselta kun pari jaksoa olen tuota haasta hansia katsonut. Se nyt vaan särähtää korvaan kun siinä aina mainitaan jotain "Suomen paras keittiömestari" tai jotain. Että pitääkö olla leuhka jos antaa itseään kovin ylistää.
Lidlin mainoksissa myös jotenkin symppis. Lähtisin Hansin matkaan