Kaveri alkoi pitää yhteyttä mieheen, jonka kanssa mulla oli juttua :(
Tapasin muutaman kerran ihanaa miestä ja pidimme vähän aikaa yhteyttä. Elämäntilanteiden takia tapailu ei jatkunut. Minä kyllä tykkään edelleen kovasti miehestä. Asiaa on minulta salattu mutta olen saanut sattumalta tietää, että kaverini on alkanut pitää yhteyttä kyseiseen mieheen eli he ovat nyt tekemisissä. Kaverini tietää että ihastuin. Mitä olet mieltä? Onko kaverin toiminta ok? Onko mulla "oikeus" pahoittaa mieleni?
Kommentit (6)
On oikeus pahoittaa mielesi. Muijat on niin häikäilemättömiä tänäpäivänä ettei millään ole väliä olkoon kaverin ihastus tai ei, niin kyynärpää edellä mennään ja yritetään pokailla ihan kavereiden jätkiäkin.
On ok pahastua mutta kaverillasi on myös oikeus tapailla miestä.
Sä oot siis tapaillut jotain miestä vähän aikaa. Mikä tämä elämäntilanne oli? No, kiinnostusta ei joka tapauksessa ollut tarpeeksi, että tästä huolimatta olisi tapailua jatkettu. Eiköhän se kerro kaiken. On sulla oikeus olla surullinen mutta ethän sä omista tätä miestä. En usko, että niin luuletkaan:) Jos kerran teidän välillänne ei leimahtanut kunnolla niin sitten ei. Kaverillasi on ihan yhtä suuri oikeus tapailuun kun sinullakin eikä varmaan kevyin perustein ole siihen alkanut vaan tuntee jotain vahvempaa miestä kohtaan. Onnesta on pidettävä kiinni.
Minkä ikäinen olet? Itse tajusin jo teininä, että ystävyyttä on toivoa toiselle kaikkea hyvää. Myös siinä tilanteessa, että on itse ihastunut johonkin ja ei saa vastakaikua. Sitten tällä yllättäen synkkaakin kaverini kanssa. Eihän siinä voi muuta kun ajatella, että tässä kaksi minulle tärkeää ihmistä ovat kohdanneet. Toivoa hyvää vaikka se tekeekin kipeää. Inhottavaa toisin tuo salailu..mutta ehkä haluavat kertoa vasta jos siitä tulee vakavaa etteivät turhaan loukkaisi sinua.
Up