Perunapussin sisältä valuu ihan ruumiin hajuista nestettä
Hyi ällötys!!! Ostin eilen Citymarketista tarjouksessa olleen 5 kg perunasäkin ja jätin sen tuohon keittiönpöydälle. Nyt aamulla sieltä pussista on valunut jotain aivan kamalan kauhean hajuista nestettä pöydälle ja koko keittiö haisee aivan KAMALALTA!! Haju on ihan mädän lihan hajuista mätänestettä, miltä uskon ainakin joidenkin eläimien ruumiiden haisevan 🤮🤮 en ikinä ole moiseen törmännyt, osaako joku peruna-asiantuntija selittää mikä noissa on vialla 🙄 roskiin menevät, en syö vaikka maksettaisi!
Kommentit (15)
Avaa se. Jospa sielläkin on peukalo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko paljonkin nuuhkinut ruumiita?
Ainostaan mätänevän hirven ruumista olen metsässä joutunut haistamaan, muistutti samankaltaista kalman hajua 🤢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Avaa se. Jospa sielläkin on peukalo.
Pussi on avattu kyllä, mutta en ala kaivelemaan sen enempää. Perunat näyttävät päällisin puolin aivan tavallisilta 🙄 Ap
Tuon siitä saa kun Citymarketista ostaa jotain… ainahan siellä on mätää ruokaa myynnissä
Hiiri tai päästäinen. Ihmettelen, että miten se juuri tänään miksi ei eilen ollut?
No kyllä hyvin mädäntynyt perunakin pahalle haisee.
Halpuutus, halpuutus, halpuutus...
No, jos siellä on rotan raato?
Sisälle on ryöminyt Muumi eikä se ole löytänyt ulos.
Mädäntynyt peruna haisee oikeasti hirveältä. Tiedän tämän, koska olin nuorena lajittelemassa siemenperunoita, joista osa oli talven aikana mädäntynyt.
Tuskin siinä pussissa sen kummempaa on kuin mädäntynyt peruna.
Siellä on vaan mätä peruna pussissa. Haisee ihan kamalalle. Joskus mulla jäänyt jääkaappiin perunoita joiden seassa mätä ja sieltä on valunut jotain ruskeata limaa lokerikon pohjalle. Silloin meinaa tulla kyllä ykä.
Mätä kurkkukin on aika karsea. 😳
Vierailija kirjoitti:
Tuon siitä saa kun Citymarketista ostaa jotain… ainahan siellä on mätää ruokaa myynnissä
Tuon siitä saa, kun käyttää S-kauppaa. Vihannespusseissahan oli hulluruohoa seassa ja vaikutukset näkyvät vieläkin.
Orpon vaaliteemat ja ideat jotenkin menneet perunapussiin.
Oletko paljonkin nuuhkinut ruumiita?