Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti ihmistä kutsua korkeakoulutetuksi jos ei tiedä ja osaa yksinkertaisia asioita alansa ulkopuolelta?

Vierailija
15.09.2021 |

Ehkä teoriassa , mutta jos on käytännön hommissa ihan toivoton pitäisi pistää koulutettu lainausmerkkeihin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mun mielestä. Sen takia en ota kovin vakavasti sua vaikka sulla olis mitkä paperit perseen alla. Mulla on suvussa korkeakoulutettuja ja osa heistä ei tiedä mistään mitään, eivät seuraa maailmaa eivätkä tiedä historiasta mitään. Miten sä voit ymmärtää nykyaikaa jos et tiedä menneisyyttä? Arvokkaalta osaavat kyllä näyttää sen myönnän.

Vierailija
22/24 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten tavanneet yhtään aidosti älykästä Kokoomuksen äänestäjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi elää elämänsä ilman koulutusammattia ja pärjätä paremmin, kuin moni korkeakoulutettu. Ei se silti sitä muuta, että tietyt ammatit on koulussa opiskeltava ja hyvä, jos pärjää omalla alallaan.

Vierailija
24/24 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ei ole korkeakoulututkintoa ja on silti ihan käsi ns. käytännön asioissa? Onko sitten ihan ameeba?

Miksi muuten pitäisi osata vaihtaa autoon öljyt? Mikä ihmeen mittari se on? Minä osaan, mutta vien silti auton huoltoon, koska pääsen helpommalla, eikä tartte miettiä missä sitä jäteöljyä säilöö ja milloin sen kuskaa jäteasemalle jne. Jos mietitään käytännöntaitoja, niin tärkeämpää nykyään on se, että ei ole ihan sormi suussa, jos tietokoneeseen, puhelimeen tai padiin tulee joku ongelma.

Eli osaat sitten korjata puhelimen kun se putoaa vai mitä nyt koitat selittää?

ap

Mitä ihmeellistä tuossa on? Fixit sivusto on käsistään kätevälle täynnä ohjeita.