Suosikkibiisisi Black-albumilta
Tykkäätkö tuosta levystä kokonaisuutena? Kuunteletko sitä koskaan?
Kommentit (36)
Kulunut tai, mutta siitä huolimatta Nothing Else Matters.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Blackilla vielä oli hyviä biisejä!
Enter Sandman ja Nothing else matters nyt ovat aika loppuunkulutettuja, mutta kyllä Enter Sandman aiheutti aikanaan ihan kylmät väreet.Sad but true on aivan legenda. Ei nyt trashia, mutta loistava biisi. Samoin Wherever I may roam.
Melkein kuin mun näppikseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Metallicalla on pari hyvää biisiä ja ne on mainittu jo tässä ketjussa. Muuten kaikki biisit on sitä ja samaa ja minun kategoriassa se on ylivoimainen on Maailman Yliarvostetuin Bändi -kategoriassa.
Suosikkini Metallicalta on kuitenkin heidän tekemä cover-biisi Turn The Page, koska se alkuperäinenkin on vaan aivan hemmetin hieno veto. Mustalta levyltä jos on pakko jotain mainita niin Unforgiven.
Joku luulee tietävänsä jotain musasta 🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallicalla on pari hyvää biisiä ja ne on mainittu jo tässä ketjussa. Muuten kaikki biisit on sitä ja samaa ja minun kategoriassa se on ylivoimainen on Maailman Yliarvostetuin Bändi -kategoriassa.
Suosikkini Metallicalta on kuitenkin heidän tekemä cover-biisi Turn The Page, koska se alkuperäinenkin on vaan aivan hemmetin hieno veto. Mustalta levyltä jos on pakko jotain mainita niin Unforgiven.
Kirjoitin oman mielipiteeni. Yliarvostettu pumppu, jonka Parasta Ennen -päiväys on jo ylittynyt. Pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin oman mielipiteeni. Yliarvostettu pumppu, jonka Parasta Ennen -päiväys on jo ylittynyt. Pahasti.
Juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
The God That Failed. Hyvät sanat ja hyvä poljento.
Biisi joutui uskonnollisten piirien hampaisiin jenkeissä. Oli liian roisit sanat ja syytettiin jumalan pilkasta. "Naulat on isketty läpi käsien, seuraa luoja epäonnistumistasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yksiselitteisesti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yksiselitteisesti väärässä.
Ollaanpa bändistä mitä mitä mieltä tahansa, niin livenä rokkaa hemmetin hyvin edelleen. Vaikka ikä alkaa jo näkyä äijissä. Työmoraali on hyvällä tasolla. Harva ulkomaan elävä opettelee esimerkiksi Suomen keikalle jonkun suomalaisen bändin biisin ja esittää sen vielä Suomen kielellä. Ja kun sama toistuu joka puolella maailmaa paikallisella kielellä, niin joutuu siinä paneutumaan asiaan. Arvostan. Puhumattakaan hyväntekeväisyydestä, jota bändi harrastaa ympäri maailmaa.
Mestariteos, siis Loadin rinnalla...
Paras biisi on levyn vika biisi, The Struggle Within.
Kyseinen levy rikkoi neljäntenä levynä Billboardin listasijoituksissa sen, että se oli yhtäjaksoisesti myyntilistan top 200 albumin joukossa yli 500 viikkoa putkeen. Vain Pink Floyd, Bob Marley ja Journey olivat albumeillaan aiemmin yltäneet samaan. Lisäksi se oli ensimmäinen raskaamman rockin yhtye, joka piti myös listan ykkössijaa hallussaan.
Paras biisi levyltä on omaan makuuni Unforgiven.
Levyllä on hyvä soundi vaikkei biisit ylläkään edellisten levyjen tasolle.
Unforgiven, ehdottomasti.