Kuinka ehdotat miehellesi seksiä??
Kommentit (84)
Suutelen kiihkeästi tai saatan vain kysyä, että mennäänkö panemaan :D
Otan kädestä kiinni ja vien makuuhuoneeseen.
Yleensä mä joudun kinuumaan siltä. Alotan yleensä sillä, nyt vois vetästä pikaset tai sit sit et miten ois ihan vähän vaan :D alunperinki mies pihtas jo silloin ku alettiin tapailee... meinas erokin tulla jo aiheen takia silloin ennenku ees kunnolla alettiin seukkaa. En vieläkään tiiä mistä se johtu. Mut nyt kyl paneskellaan pari kertaa viikossa. Viron reissul irtos 4 kertaa ja kerran se jopa teki alotteen vaik just oltiin aiemmin pantu :D
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 21:49"]sanon että mä meen harrastamaan seksiä makkariin 10min päästä että jos haluat päästä mukaan, ylös siitä sohvalta. joskus sitte joutuu harrastelee keskenää ku on joku kiinnostava sarja kuten frendit menossa...
Kerrotko mitä sitten teet siellä jos niin käy että joudut menemään yksin??
no menen harrastamaan yksin sitä seksiä. lukeehan se tossa:)
Melko suoraan tulee ehdotettua, koska yleensä saan pakit, enkä jaksa nähdä enää kovasti vaivaa, kun mies ei kuitenkaan suostu. Välillä menen sohvalla viereen, yritän hieroa tai silittää, pussata ja joskus menen ihan vaatteet päällä istumaan syliin. Miehellä on kädessä kaukosäädin, yrittää katsoa tv:tä ja sieltä tulee se vakio "lopeta!". Toinen tapa on taas kysyä suoraan, harrastetaanko me illalla seksiä ja silloin sanoo saman "lopeta!". Joskus vielä koitan onnea sängyssä (nukutaan alasti), menen ihan miehen kiinni ja yritän kiihottaa alastomalla vartalollani huonoin tulostuksin, sieltä tulee taas "lopeta!". Seksiä meillä on kerran viikossa ja ainoastaan miehen aloitteesta. Välillä suututtaa tosi paljon, koska seksiä ei ole koskaan silloin, kun itse tahtoisin. Jos antaisin miehelle pakit niinä vähinä kertoina, meillä ei olisi seksiä lainkaan.
Joskus kun haluan vaan olla lähellä kainalossa mies luulee että vonkaan seksiä ja alkaa hommiin. Tai jos ei häntä haluta seksi, tuuppaa mut pois. Eikö mies siis halua ikinä olla vaan lähekkäin?
Huudan vaanettä Kuka haluu Panna mua!
Kehonkielellä. Alan pussailla ja meen esim sohvalla sebn syliin pussailemaan
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:27"]Kehonkielellä. Alan pussailla ja meen esim sohvalla sebn syliin pussailemaan
[/quote]
tai jos mies on vain bokserit päällä ja makaan sen sylissä niin alan pussailla ja nuolla sen munaa alkuun leikkimielisesti
Löysi ketjun koska panetti, mutta en tiedä miten lähestyisin miestäni etten saisi pakkeja. Yleensä pakit tulee mikäli mä ehdotan.
Naiset sais kyllä useammin ehdottaa ääneen tai ainakin koskettaa kunnolla etumusta että haluttaa. Usein keimailu ja keikistely menee ohi koska naiset tekee sitä muutenkin
En ehdota, miehellä on ohjat tässä.
Menen odottamaan alasti sänkyyn sillä aikaa kun mies on iltapesulla. Toimii aina. Kertaakaan ei ole pakkeja tullut.
Nyt täytyy sanoa että olen tyrmistynyt. Olen kuvitellut että miehet ovat suunnilleen aina valmiita mutta näköjään moni nainen saa säännöllisesti pakkeja! Olen luullut että se oma mies on se normaali tapaus kun ei ole vielä koskaan yii 25 vuoden aikana pakkeja minulle antanut mutta näköjään sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Hotkaisen kullin suuhuni.
No mutta Heikki...
Miten milloinkin , kalun hyväily ainakin on hyvä keino . Joskus sanon että ota housut pois niin istun päälle .
Mä sanon, että ketä täällä pitää nussia, että saa iltakaljan. Sitten nussitaan ja otetaan kaljat päälle.
Tuo nukkumaan mennessä ei kyllä ole mukavaa. Silloin jo oikeasti väsyttää ja haluaa vain päästä uneen.
Pesullekin pitäisi sitten viel mennä sen jälkeen
Tartun kiinni ja vemputan ja suihin ja... turhaa on, ei se minua halua.
"Mennäänkö tuonne makuuhuoneeseen?" ja heiluttelen kulmakarvojani.