Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapaatte deittimiehiä jos ette juo alkoholia?

Vierailija
14.09.2021 |

Ette kai ainakaan baariin mene tapaamaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muita päihteitä.

Vierailija
22/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin deiteillä käydä vaikka sienestämässä tai museossa tai kulttuurikävelyllä. Mutta harvoin naiset ekoilla treffeillä noita haluaa.

t. mies

Uteliaisuudesta Mitä he olisivat halunneet?  Sen ymmärrän, että ettei nainen ainakaan 1. deiteille halua läheä sienimetsään mutta museo tai kultuurikävely ovat kyllä minusta ainakin paljon parempia vaihoehtoja kuin elokuviin meno, jota eräs nainen ehdoti 1. treffipaikaksi kanssani. - Vastasin, että mennään vaan, jos saan sen jälkeen tarjota hänelle, vaikka lasillisen.

Miksikö näin? Ihan vain, koska minulle on hieman epäselvää, että miten tutustuminen treffikumppaniini tapahtuisi leffaa katsellessa.  

Sinkkumies

Ihan perinteisiä kahvilatapaamisia tai pieni kävely ja kahville. Eikä siinä mitään käy nuokin mulle. Ja onhan niistä helpompi poistua, jos ei natsaa treffikumppani yhtään.

Niinpä.  Nuo ovat usein tuttuja ja turvallsiia. Minusta on kuitenkin mukava, että itse olet keksiny ehdottaa, ehkä vähän omaperäisempääkin. - Hyvän treffipaikan löytäminen vaatii taitoa ("pelisilmää").

Sinkkumies   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin deiteillä käydä vaikka sienestämässä tai museossa tai kulttuurikävelyllä. Mutta harvoin naiset ekoilla treffeillä noita haluaa.

t. mies

Uteliaisuudesta Mitä he olisivat halunneet?  Sen ymmärrän, että ettei nainen ainakaan 1. deiteille halua läheä sienimetsään mutta museo tai kultuurikävely ovat kyllä minusta ainakin paljon parempia vaihoehtoja kuin elokuviin meno, jota eräs nainen ehdoti 1. treffipaikaksi kanssani. - Vastasin, että mennään vaan, jos saan sen jälkeen tarjota hänelle, vaikka lasillisen.

Miksikö näin? Ihan vain, koska minulle on hieman epäselvää, että miten tutustuminen treffikumppaniini tapahtuisi leffaa katsellessa.  

Sinkkumies

Ihan normaalia on mennä treffeille leffaan. Kyllä sitä ennen ja sen jälkeen voi vaihtaa muutaman ajatuksen.

Yksi epämiellyttävä iilimatotyyppinen deitti ei pitänyt elokuvan parissa tapahtuvista tapaamisista vaan olisi halunnut loputtomasti keskustella syväluotaavasti. Ei kiitos.

Vierailija
24/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin baariin, ja miksi, no siksi että paljastuu pystyykö ottaamaan sivistyneesti tai jopa kieltäytymään alkoholista jos ei toinenkaan ota. Ja jos ottaa rähinäviinaa niin sekin paljastuu heti ekalla kerralla ja toisekseen deitti on turvassa julkisessa paikassa. Ja ei tule sitten hukattua aikaan turhaan tapaukseen.

Vierailija
25/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Sinkkumies

Ihan normaalia on mennä treffeille leffaan. Kyllä sitä ennen ja sen jälkeen voi vaihtaa muutaman ajatuksen.

Yksi epämiellyttävä iilimatotyyppinen deitti ei pitänyt elokuvan parissa tapahtuvista tapaamisista vaan olisi halunnut loputtomasti keskustella syväluotaavasti. Ei kiitos.

En minä leffaan menoa, kuten sanottu halua tyrmätä treffipaikkana, mutta jos leffan seuraaminen on ainoa, mitä reffikumppani on hlukas mahd. kanssani tekemään, niiin mulle tulee tunne. että mahtaneeko hän olla oikeasti lainkaan minusta kiinnostunut. - Siksi ehdotin lasillisa, että olisi jokin paikka jossa saattaisimme jatkaa toisiimme tutustumista, jolloin mahd. yhdessä näkemämme elokuva  saattaisi toimia jään särkijänä. 

Sinkkumies   

Vierailija
26/26 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi treffeillä juoda alkoholia... oikeasti?

Menkää kahvilaan ja ottakaa teetä.

Alkoholi pienissä määrin vähentää varautuneisuutta ja alentaa estoja, eli helpottaa tutustumista. Toki suuremmissa määrin voi poistaa estot kokonaan ja aamulla ollaan tilanteessa, jossa kummallakaan ei ole kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme