Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bonukset maksuun äitiyspäivärahan aikana?

Vierailija
27.10.2014 |

Miten kela laskee kun olen saamassa reilut bonukset tästä kuusta töissä, mutta ne tulevat maksuun vasta joulukuun lopussa. Jään äitiyslomalle marraskuun alusta, eli silloin olen jo äitiyspäivärahalla kun bonukset tulevat maksuun.
Kelan sivulla lukee että pitää ilmoittaa jos on töissä äitiyspäivärahan aikaan, jotta päivärahaa ei makseta liikaa.
Vaikuttavatko nuo bonukset jotenkin? En ole niiden maksuuntulon aikaan töissä, vaan kyseessä on tässä kuussa ansaittu raha joka tulee viiveellä maksuun.
Onko kenelläkään kokemusta tai varmaa tietoa vaikuttaako nuo päivärahan suuruuteen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tietoa asiasta?

Vierailija
2/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain bonuksen äitiyspäivärahalla ollessani, ei vaikuttanut mitenkään. Tosin tämä tapahtui vasta tämän vuoden toukokuussa, joten kai Kelalla on vielä aikaa nillittää asiasta, jos niinkseen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusten maksaminen ei vaikuta mitenkään. Ne on tienattu silloin kun niiden saaja ei enää ole työssä vaan äitiyslomalla. Mulle on tullu bonarit kaikissa kolmessa raskaudessa eikä ole vaikuttaneet millään tavalla. Joka kerta olen kuitenkin ne Kelalle ilmoittanut ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
4/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä todistus työnantajalta ha koeta saada mukaan kun laskevat äippärahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi