Olen etä-äiti ja väsyin perherumbaan, rai rai
Onneksi tuli valittua aikanaan mies jolle saatoin kolme lastamme jättää. Tällä hetkellä arkeni täyttyy työstä ja viikonloput juhlimisesta. Lapset käyvät luonani 1/ kuukaudessa, koska muuten minulle ei jäisi riittävästi omaa aikaa.
Mies on sinut asian kanssa ja tykkää enempi tuosta perhe-elämästä. Uutta naista ei vielä ole, mutta sellainen voisi olla hyvä apu kotitöissä ja lasten kanssa.
Minä vain väsyin aamu- ja iltarumbaan. Kivittäkää, mutta nautin elämästäni. Saan pitää kakun ja syödä sen. En kuole yksinäisenä vanhuksena, mutta en myöskään menetä elämääni lapsiperhehelvetille. Me like. :)
Kommentit (50)
Valitettavasti lapset tajuaa ettei äitiä kiinnosta, kun ei ole läsnä.. Kyllä se lähi -isä on niin paljon tärkeämpi ja rakkaampi. Voi olla ettei äidin kuulumiset pian kiinnosta ollenkaan..
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:35"]Tulee hieman huono olo kun lukee kirjoutksianne!
En ole koskaan lyönyt, tukistanut tai varsinaisesti huutanut lapsilleni, mutta silti olen näin huono äiti? Nyt joku ulisee, no ei siksi vaan siksi, että et olet läsnä. Enkö!? Olen läsn syntymäpäivänä, jouluna (jonain pyhänä) ja joka kuukausi. Soitan joka toinen päivä, korttejakin menee. Tiedän tarkkaan mitä lasten elämässä on menossa. Jos on joku turnauspokaali tai uusi harrastus jääny mainitsematta, niin mies saa tupenrapinat!!
Eikö äiti voi olla samanlainen kuin isä avioerossa ja elää omaa elämää, olla vähemmän lasten kanssa kuin lähivanhempi? Ilmeisesti ei jos teiltä kysyy.
YLPEÄSTI TOTEAN: OLEN HYVÄ ÄITI.
ap
[/quote]
Huono äiti olet, kun lapsesi hylkäsit viinan takia! Olisit rillutellut ensin, raitistunut ja sitten vasta tehnyt ne lapset..Tulet vielä katumaan tekojasi, ellet alkoholisoidu häpeääsi. Pahoittelut lapsillesi, että huonon äidin saivat ristikseen.
No ei tuollaiselle elämälle ole monikaan kateellinen. Siis jos rakastaa lapsiaan... Kaikki yli 25-vuotiaat baarikärpäset on surullista katsottavaa.
Olet malliesimerkki siitä, miksi elän baarielämän/yhdenyönjutut/säädöt ENNEN kuin vakiinnun ja hankin lapsia. Olen nyt 26-vuotias ja nautin täatä elämäntyylistä tällä hetkellä, mutta tiedän haluavani jossain vaiheessa perheen, ja kun sen teen, haluan omistautua lapsilleni niin hyvin kuin mahdollista. Tuntuu suorastaan surulliselta lukea tekstejäsi. Olet ehkä hyvä etä-äiti, mutta et äiti. Et tule koskaan saavuttamaan sellaista läheisyyttä lastesi kanssa kuin lähiäitinä saavuttaisit. Kun olet juhlinut tarpeeksi monia vuosia ja huomaat, että haluaisit lähentyä lapsiesi kanssa, tulet todennäköisesti huomaamaan, että se ei ole enää mahdollista. Silloin tulet katumaan valintojasi.
Aika jännä jos joku tuntee lähipiirissään kaksi etä-äitiä, niin harvinaista se on, olen joskus kuullut että joku tietää jonkun joka on jättänyt lapsensa isälle, mutta en ole esimerkiksi koskaan sellaista naista tavannut vaikka olen monella eri paikkakunnalla asunut ja jo nelikymppinen.
Et ole huono äiti, mutta et tule koskaan olemaan läheinen lastesi kanssa. Kun he ovat aikuisia, he viettävät lomiaan isällään, kun heillä on iloja ja suruja, he soittavat ensimmäisenä isälleen. Mutta kirjoituksesi perusteella se on ihan ok, etkä haluakaan olla lastesi kanssa tekemisissä.
Aloitus on tietenkin provoamista mies-nainen vastakkainasettelulla, mutta ihan yhtä lailla poissa-olevia bile-isukkeja halveksutaan. Lapsi tarvitsee turvallisuuden tunteen, joka tulee läsnäolosta. Jos sitä ei saa, tulee tunne-elämän vammoja joita sitten ruoditaan terapiassa. Esim. isättömät tytöt ajautuvat usein hakemaan hyväksyntää ylenpalttisella seksuaalisuudella, jne.
Ei kukaan terve äiti hylkää lapsiaan
Olisit ensin rillutellut kolmekymppiseksi, ja sitten vasta hankkinut ne lapset..Toi on itsekästä ja noloa, että mamma hylkää lapsensa bailaamisen takia. Huono äiti olet, kun omat lapsesi hylkäsit. Tätä tulet vielä häpeämään/ katumaan, kun vapauden huuma hälvenee...