Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä te käytätte päiväpeitteinä

Vierailija
27.10.2014 |

kun kaikki kauppojen päiväpeitteet ovat niin helvetillisen rumia?

Jotain liruja, kiiltäviä kahisevia kammotuksia tai lakanamaisen ohuita mummomalleja?

Mistä löytäisi kohtuuhinnalla, alle 200 €, kivan luonnollisen, kuohkean päiväpeitteen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän peittoa. Sellaista paksua untuvapeittoa. Ihan valkoista.
Vuosikausia ihmetellyt samaa. En käsitä miksi päiväpeitot ovat ihan kamalia tai sitten maksavat monta sataa.

Vierailija
2/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaleveä untuvapeitto valkoisen pellavapussilakanan sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin, mistä löytää kauniin päiväpeiton. Niitä ei nimittäin myydä missään. 

Olen hakenut parisängyn päiväpeittoa ehkä vuoden. Enisn olis joku väri mielessä, nyt kelpaisi ruskea, musta, sininen, valkoinen, harmaa, mikä vaan yksivärinen, ei-kiiltävä, ilman kuvioita, mielellään intianpuuvillaa tms. Ei paljoa vaadittu, mutta ei vaan löydy.

Vierailija
4/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puuvillaista päiväpeittoa. Varmasti löytyy jostain. En käsitä miten kukaan haluaa sellaista liukasta ja kahisevaa jonka pällä ei voi olla kun joko peitto tai ihminen liukuu lattialle. Kammotus!!!

Vierailija
5/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytin vuosia tavallista valkoista peittoa päiväpeittona mutta pari vuotta sitten löysin Luhdan Pilvi päiväpeiton, joka on miellyttänyt silmää edelleenkin. Isoin koko jotakin 70€ hujakoilla. Itselläni valkoinen mutta muutama muukin väri mallista löytyy.

Vierailija
6/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ava-roomin vetoketjumalli. Maksoi hunajaa, mutta on kestänyt...nyt jo 4-5v.

Vierailija
7/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paksu ja painava luonnonvaalea/beessinharmaa, se on kotoisin muistaakseni Indiskasta. Harvoin sitä kyllä jaksetaan käyttää, sen sijaan käytetään kauniita pussilakanoita ja sänky näyttää ihan nätiltä. Joskus harvoin kun on vieraita tulossa laitetaan päiväpeitto.

Vierailija
8/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä ollenkaan.

Vierailija
9/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on (luonnon)valkoinen, iso, puuvillainen peitto. Miellyttävä, pehmeä pinta ja tikkaukset. Ostin tarjouksesta alle satasella.

Emme edes joka päivä petaa sänkyä, joten yleensä päiväpeitto on siististi taiteltuna makuuhuoneessa olevassa nojatuolissa. Makuuhuone on yläkerrassa, eikä huoneessa vietetä aikaa muuten, kuin nukkuessa. Haluan kuitenkin, että juhlien ja vieraiden varalta meillä on olemassa kaunis päiväpeitto.

Vierailija
10/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on musta keinonahkainen. Täydellinen meille. 

Vierailija
12/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitä löytää vaikka jostain robin hoodista tosi hyvin, eikä varmaan maksa kuin pari kymppiä. Sellaisia liukkaita satiinipäiväpeittoja ei ole varmaan ollut sitten kasarin.

Vierailija
13/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa 360 euroa päiväpeitosta?

Vierailija
14/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin ostavani kestävän ja laadukkaan päiväpeiton, kotimainen Finlayson ja hinta sen mukainen. Ei ikinä ole ollut niin huonolaatuista päiväpeittoa! Alapinta oli jotain ihmeellistä reikäkangasta, josta päiväpeiton vanutäyte puskee läpi ja saa sen kankaan näyttämään nukkaantuneelta. Nyt ollaan ilman päiväpeittoa, koska enempää sikoja säkissä en osta, pitää löytää sellainen, jonka mallikappaletta voi kaupassa tutkia molemmin puolin. Eikä saa olla liukas ja kahiseva, eikä edes ruma. Jo on ongelmat, tiedän :)

Vierailija
15/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Ellokselta valkoisen päiväpeiton 28 eurolla.. Oon tykännyt!

Vierailija
16/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin Hobby Hallista. On tosin kiiltävä, mutta ei liukas, kahiseva tai ohut. Aiemmin oli sellainen puuvillainen musta, josta tunki vanut tai jotkut langat läpi, lisäksi kaikki pölyt näkyi siinä tosi hyvin. Uusi on hieno!

Vierailija
17/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mamman virkkaamaa. Sänkyjen petaaminen taitaa olla aikansa eläny tapa ja ainakaan heti aamusta sitä ei edes suositella.

Vierailija
18/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Petaan sängyn täkillä jossa on kaunis ja laadukas pussilakana päällä. En oikein ymmärrä koko päiväpeiton ideaa. Makuuhuone on nukkumista varten, ei sitä tarvitse vieraille esitellä. Jos pölyä pelkää niin kannattaa pestä ja tuulettaa petivaatteita. Turhaa ajanhaaskausta minusta moinen päiväpeittojen kanssa nutaaminen.

Vierailija
19/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoinen puuvillainen päiväpeitto hobby hallista. Kaunis on

Vierailija
20/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina itse kivasta kankaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän