Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma syömisen kanssa

14.09.2021 |

Siis okei kaikki lähti jo ennen koronaa, kun olin tosi pakkomielteinen mun syömisistä ja kropasta. En ikinä syönyt mitään. Max. Leipää, purkkaa ja vettä. No sitte korona tuli ja koulut meni etänä tietokoneen vieres. Jotenki olin niin väsyny ja stressaantunu et aloin sit mässäilee kaikkee tosi epäterveellist niinku ihan vaa lohdutukseks. Huomasin sit pian ku paino alko nousee nopeesti. Terkkariki siit sillon huomautti, joka särähti mun korvaan nii et olin taas ihan pulassa ja näännytin itteeni jollain epäterveellisil dieteillä. No sitte ku taas sorruin ruokaan ni se ei sit loppunu millään ja löysin taas itteni sielt pohjalta. Oon koko ajan ihan hiton väsyny ja masentaa. Haluun vaan nukkua. Koulun jälkeen taas vähän syödä ja nukkua. Koulukaan ei oikeen suju. Ennoo saanu sitä syömistä millään kuriin ja ahdistaa oma kroppa ihan liikaa. Aloitin salin ja kävin siellä säännöllisesti kunnes taas masentaa enkä oo käyny siellä pariin viikkoon ku nolottaa makkarat ja se, mihin oon itteni päästäny. Haluun vaan terveen suhteen itteeni ja ruokaan. Onko teillä mitään vinkkejä, miten pääsen eroon täst oravanpyörästä? T. Huolestunut teinityttö

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus että sun nimi näkyy tossa?

Vierailija
2/2 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä koulun terveydenhoitajaan. Et voi oikein tehdä tuolle itse mitään, syömishäiriöiden syyt ovat psyykkisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla