Ihanaa! Vihdoin löysin itselleni Maria Teresia-kattokruunun
Olen sellaista katsellut jo kaaaaauan ja nyt se löytyi🥰 Nyt pitää vaan putsata se ja mallata missä olisi kivoin. Millähän aineella saisi oikein kiiltäväksi noi lasiosat ja prismat? Etikka?
Kommentit (14)
Miten sait sen salakuljetettua Schönbrunnista ulos ilman että henkilökunta huomasi?
Ja mitä ihmettä nyt taas?
Tuollaisia on kasoittain ja läjittäin myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ostitko Kärkkäiseltä, kun oli tarjouksessa?
En kun torista.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin löysit? Niitähän on netti pullollaan.
Niin. Sellaisen joka on lähellä, ehjä ja edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt fairy-vedellä
Kiitos ainoasta vastauksesta tähän mennessä😁
Wau! Olen omaankin kotiin vastaavaa haaveillut 🥰 vähän mietityttää että miten pystyy pölyt putsaamaan?
Pesen kristallikruunut myös Fairy- vedellä. Huuhtele kylmällä ja lisää viimeiseen huuhteluveteen tilkka tiskikoneen huuhtelukirkastetta niin ei jää kun Vivien vesipisaroiden jälkiä prismoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kristallikruunut myös Fairy- vedellä. Huuhtele kylmällä ja lisää viimeiseen huuhteluveteen tilkka tiskikoneen huuhtelukirkastetta niin ei jää kun Vivien vesipisaroiden jälkiä prismoihin.
Kiitos, puhelin 🤦 kuivuvien*
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ohjeista! Mies ehdotti ihan lasinpesunestettä, ei varmaan kyllä hassumpi sekään?🤔
Ostitko Kärkkäiseltä, kun oli tarjouksessa?