Sen sijaan, että kommentoisit "2" tai "sivu 2"
Mikset kommentoisi jotain asiaan liittyen? Jos aiheet kiinnostavat sinua nii paljon, että haluat siirtyä toiselle sivulle, luulisi, että sinulla olisi muutakin sanottavaa aiheesta kuin pelkkä "2".
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:22"]Valitkaa alareunasta kohta Vauva.fi täysversioon ja menkää sitä kautta aihe vapaalle. Ja välilehdet näkyy ihan normaalisti eikä ole yhtään mobiiliversiota hitaampi.
[/quote]
No kyllä vain on. Riippuu netistä ja siitä miten paljon kännyssä on tehoja. Vanhemmalla luurilla ja hitaalla netillä ei meinaa avautua.
Minulla ei ainakaan puhelin pysy siinä täysiversiossa. Se näyttää sen palstaetusivun kyllä täysiversiona, mutta kun klikkaa ketjuun sisään, niin muuttaa takaisin mobiiliin.
Ja otsikkoriville tekstin lisääminen on hankalaa, kun pitää rullata sen osoiterimpsun loppuun. Helpommin kirjoittaa sen "2"
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 06:50"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 06:45"]Yhtä helposti pääsee toiselle sivulle kirjoittamalla osoitekentän perään /sivu/2
[/quote]
Vaikeempaa ja kestää pidempään. Ärsyttävä kelata osoitekenttää sivulle päin.
[/quote]
Mulla menee kyllä niin, että kun napautan osoitekenttää niin se yliviivaa kaiken hypäten samalla loppuin. Eli ei tarvitse kuin osoiteen perään enää kirjoittaa ja lisätä sitten se /sivu2.
Siis eikö sanomakonsernilla muka ole aikaa/halua/rahaa korjauttaa tällaista bugia??
Haloo nyt siellä pääkonttorin kahviautomaatilla!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:50"]Miksi teette näitä "miksi kirjoitatte sivu 2" aloituksia kun sillä tavalla saatte idiootit provoilemaan ja huvikseen kirjoittamaan sivu 2 joka keskusteluun 20x peräkkäin
[/quote]
mitkä idiootit? Perustele.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:50"]Miksi teette näitä "miksi kirjoitatte sivu 2" aloituksia kun sillä tavalla saatte idiootit provoilemaan ja huvikseen kirjoittamaan sivu 2 joka keskusteluun 20x peräkkäin
[/quote]
mitkä idiootit? Perustele.
[/quote]
2
Mutta nuo 2-kommentit täyttävät kakkossivun nopeammin, jolloin päästään pian kolmossivulle ja ongelma häviää! :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:22"]Valitkaa alareunasta kohta Vauva.fi täysversioon ja menkää sitä kautta aihe vapaalle. Ja välilehdet näkyy ihan normaalisti eikä ole yhtään mobiiliversiota hitaampi.
[/quote]
No kyllä vain on. Riippuu netistä ja siitä miten paljon kännyssä on tehoja. Vanhemmalla luurilla ja hitaalla netillä ei meinaa avautua.
[/quote]
Mulla riittää kyllä netti ja puhelimen tehot, eli ei se hidas ole, mutta se teksti ei mahdu ruudulle. Sitten kun pienentää semmoseks että mahtuu, onkin jo suurennuslasi tarpeen. Kiitos ei.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 07:22"]Valitkaa alareunasta kohta Vauva.fi täysversioon ja menkää sitä kautta aihe vapaalle. Ja välilehdet näkyy ihan normaalisti eikä ole yhtään mobiiliversiota hitaampi.
[/quote]
[/quote]
Mulla riittää kyllä netti ja puhelimen tehot, eli ei se hidas ole, mutta se teksti ei mahdu ruudulle. Sitten kun pienentää semmoseks että mahtuu, onkin jo suurennuslasi tarpeen. Kiitos ei.
[/quote]
No hienoa että SINULLA riittää. Kaikilla ei.
:D mä en kyl ymmärrä että miksi niitä "2" kommentteja alapeukutetaan.