Paastoverensokerin mittaus, kuinka ehdoton paasto?
Olen menossa paastoverensokerin mittaukseen. Ohjeessa luki että 12-15 tuntia syömättä. Kuinka paha juttu on, että söi jotain 10 tuntia ennen koetta?
Kommentit (13)
Kolmas vastaaja, muistat väärin. Sait sairaalasta kerättyä tuotetta juotavaksesi. Omasta ei ole hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:37"]
Mites alkoholi edeltävänä päivänä????
[/quote]
Ei pitäis nauttia
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:37"]Mites alkoholi edeltävänä päivänä????
[/quote]
Tupla-annoksia
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:37"]Mites alkoholi edeltävänä päivänä????
[/quote]
Totta kai vaikuttaa arvoihin.
Mulle tuli sanomista jopa siitä kun olin sinä aikana syöny purkkaa, että tuntuis olevan ehdoton...
Ei purkkaa tai mitään muutakaan. Tosin meillä ohje oli 10-12 tunnin paasto.
12-15 tuntia on tosi paljon. Yleensä ohje on 10-12 tuntia ja sen kestää, jos syö illalla suht normaalisti, juo vettä ennen nukkumaanmenoa ja menee ajoissa nukkumaan. Sitten vaan aamulla tyhjällä mahalla mittaukseen.
12 tuntia on riittävä ja ei sitten mitään purkkia tai kurkkupastilleitakaan aamulla kiitos, ei edes tupakkaa.
Terv. hoitsu
Unohditko säännön vai etkö pystynyt olemaan syömättä?
t. utelias
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:48"]
Unohditko säännön vai etkö pystynyt olemaan syömättä?
t. utelias
[/quote]
Olin menossa kokeeseen niin aikaisin (klo 7), että paasto olisi jäänyt joku 19 tuntia kun olin kotona vasta 20 jälkeen ja syönyt sitä ennen lounaan klo 12.... meinasin kuolla nälkääm
ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:37"]Mites alkoholi edeltävänä päivänä???? [/quote] Totta kai vaikuttaa arvoihin.
[/quote]
Miten se vaikuttaa, kohottaa vai laskee?
Mites alkoholi edeltävänä päivänä????
No kyllähän se voi tulokseen vaikuttaa, ei niitä ohjeita päästä vedetä. Mainitse testaajalle asiasta, kun menet.