Mieheni haluaa alistumisleikeissä että peitän kasvoni kun pannaan
Ja dominoi. Mitä mieltä? Kokemuksia? Ei halua tietenkään että panen muita myöskään MUTTA ajatus että olisinkin tuhma on hänestä kiihottavaa jos uhmaan hänen omaisuuttaan mennä muiden kanssa salaa häneltä. Dominointia siis sängyssä ja tälläistä fantasia juttuja..
Kommentit (13)
Eli siis naiset, annatte miehen panna jotain kuvittelemaansa huo… raa? Järkyttävää mihin suostutte! Naama piiloon ja äijä rynkyttää kuin jotain päätöntä lihapalaa🤮
Vierailija kirjoitti:
Eli siis naiset, annatte miehen panna jotain kuvittelemaansa huo… raa? Järkyttävää mihin suostutte! Naama piiloon ja äijä rynkyttää kuin jotain päätöntä lihapalaa🤮
Mikään ei takaa niin surullista elämää kuin nähdä ja tulkita kaikki mahdollisimman negatiivisesti.
Minä dominoivana miehenä voin sanoa, että minun on paljon helpompi tehdä niitä tuhmia asioita vaimolleni joita hän haluaa, jos peitän häneltä joko silmät tai käytämme juurikin samanlaista huppua. Se rooli on helpompi ottaa ja toteuttaa niitä asioita kun ei ole sitä katsekontaktia. Se on pikemminkin nimenomaan sitä roolinottoa ja arjen unohtamista. On helpompi nimenomaan nähdä oma tuttu ja rakas vaimo seksiobjektina tällä tavoin, joka siis on tämän molempipuolisen leikin ideakin. Ei ole sitä jatkuvaa muistutusta siitä arkipersoonasta vaan voi juuri hyvässä mielessä vähän olla eri henkilöitä siinä leikissä. Ja toki se myös lisää sitä alistustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tietenkin on sinulta pois, koska joku tekee toisin kuin sinä haluat. Tiedätkös että nämä kaikki kivat jutut ovat yleistymään päin juurikin siksi, koska me naiset uskallamme kertoa fantasioistamme. Itseasiassa tuo sinun sotasi miehiä vastaan kaventaa myös omaa liikkumatilaasi, mutta et sitä raukka itse näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tietenkin on sinulta pois, koska joku tekee toisin kuin sinä haluat. Tiedätkös että nämä kaikki kivat jutut ovat yleistymään päin juurikin siksi, koska me naiset uskallamme kertoa fantasioistamme. Itseasiassa tuo sinun sotasi miehiä vastaan kaventaa myös omaa liikkumatilaasi, mutta et sitä raukka itse näe.
Onkohan sillä raukalla huppu päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on myös helppo toimia. Valmistella köysiä tai välineitä, kun toinen ei ole katselemassa. Lässähtäisi vähän molemmilta tilanne. Ja aistileikeissä aika ehdoton, kun toinen ei näe millaista kosketusta ja aistimusta on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mua itseänikin kiihottaa.
T nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä dominoivana miehenä voin sanoa, että minun on paljon helpompi tehdä niitä tuhmia asioita vaimolleni joita hän haluaa, jos peitän häneltä joko silmät tai käytämme juurikin samanlaista huppua. Se rooli on helpompi ottaa ja toteuttaa niitä asioita kun ei ole sitä katsekontaktia. Se on pikemminkin nimenomaan sitä roolinottoa ja arjen unohtamista. On helpompi nimenomaan nähdä oma tuttu ja rakas vaimo seksiobjektina tällä tavoin, joka siis on tämän molempipuolisen leikin ideakin. Ei ole sitä jatkuvaa muistutusta siitä arkipersoonasta vaan voi juuri hyvässä mielessä vähän olla eri henkilöitä siinä leikissä. Ja toki se myös lisää sitä alistustakin.
Jep!! Tämä! Tämä myös mahdollistaa toimivan ja mielenkiintoisen seksielämän kumppanien välille ettei mennä siihen et lässähtää ja kumpaakaan ei kiinnosta vaan pidetään yllä ja halutaan tehdä erilaisia juttuja sen oman kumppanin kanssa
Minä ja hän (nainen) kävimme ihan yhdessä ostamassa hyvin kevyen leikkisetin aidosta kivijalkamyymälästä, ei verkkokaupasta. Ohjeita tuli vain yksi: pehmustetut käsiraudat kiinni ennen silmien peittämistä ja katsekontakti säilyttäen. Sitomistakin harjoitelleet silloin ja tällöin. Mutta - "alistaminen" ei ole todellista alistamista. Kunhan kikkailemme välineiden kanssa joskus, silloin ja tällöin. Pääosa näissäkin on hellyydessä eikä jyystämisessä. Kunnioitus säilytetään molemmin puolin.
Minä osaan olla myös naiselleni se väline, jolla hän tyydyttää itsensä. Yhdessä olleet vasta yhdeksän vuotta mutta leikkimielisyys yritetty säilyttää, jotta suhde säilyy. Ilman molemminpuolista rakkautta ei onnistu. Pitää osata olla hyvä, rakastava ja välillä sopivasti tuhma. Ja jos ei tunnu siltä - kainaloon sohvalle ja turruttavaa viihdettä töllöstä. Aamulla saattaa tuntua siltä. Ja jos ei, niin ehkä illemmalla :)
Kiitoksia tästä keskustelusta, sillä tämä herätti oman fantasian. Siinä olisin itse, mies, huppu päässä niin, että näen varjoja ja hahmoja mutta en mitään tarkasti. Naisella (tai miksei parillakin) olisi päässään kommandopipo tai muu henkilöllisyyden peittävä asuste. Hän/he tekisi(vät) sitten hyväntahtoisesti kaikkea tuhmaa niin, että sukuelimien alueisiin ei kuitenkaan kosketa. Olisi ihanaa kun vastakkainen osapuoli on tuhmalla päällä, mutta ei näe mitään tarkasti.
Mielestäni alistamiseen yleensä kuuluu silmien peittäminen tai sitten koko pään peittävä huppu. Tuolla joku sanoikin, että tuhmia juttuja on helpompi tehdä kun toinen ei näe. Meillä alistamisessa aina sidotaan eli vähintäänkin kädet on köysissä tai raudoissa, mutta lähes aina myös silmät peitettynä. Huppu on tietysti vielä pervompi, puhumattakaan kun sen päälle laittaa vielä suukapulan.
Meillä sama, mies on hommannut kankaisen hupun jossa on vain suun kohdassa reikä. Läpi näkee vain vaivoin hahmon, jos on valoisaa, hämärässä ei mitään. Hän haluaa että laitan tuon päähäni ennenkuin eitoo käteni ja jalkani kiinni sänkyyn. Lisäksi vielä laittaa kaulapannan, jolloin tuon hupun saaminen päästä on mahdotonta, vaikka toisella kädellä siihen yltäisikin.
Olen kyllä jo tottunut tuohon, sillä lopputulemana saan kuiten äärimmäisen hyvää ja tyydyttävää seksiä, mutta olisi kiva välillä nähdäkin mitä ympärillä tapahtuu.