Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen 12v parisuhteen jälkeen meinaa viedä järjen!! On tää kauheeta..

Vierailija
26.10.2014 |

Tosiaan jo parikymppisenä menin exän kanssa yhteen ja nyt tuossa 8kk sitten erottiin VIHDOINKIN,olin kyllä aika idiootti kun niinkin kauan tota idioottia kattelin! Ajattelin kuitenkin silleen järkevästi etten halunnut mitään laastarisuhteita vaan oman pääni ensin kuntoon ja ns.asiasta yli täysin.

Kyllä siihen se puoli vuotta menikin kun en vilkaissutkaan kaksilahkeisia päin ollenkaan,mutta NYT :D Voi hyvänen aika että mä en muistanut ees tämmösiä tunteita olevankaan,ihan kun olis heränny eloon tms jostain koomasta tai painajaisesta! Tää on samaan aikaan ihanaa ja kamalaa! On kyllä just niin exän vastakohta että huh huh ja mähän oon nyt sitten aivan liekeissä :D 

Onko muita saman kokeneita? Että kamalan paskan jälkeen tosiaan tajuaa minkä arvoinen itse on ja että ansaitsee parempaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on. Tosin just erottiin tämän ihanan miehen kanssa :( Ei ollut omaa eroaan ehtinytkään käsitellä. Ihanaa oli niin kauan kuin se kesti.

Vierailija
2/2 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ihan alkutekijöissään tämäkin juttu mutta lähinnä tää oma MAHTAVA fiilis yllätti ja se miten ihmeessä katselin moista paskaa niin kauan kun parempiakin on maailma täynnä! Kyllä se vaan vaihtamalla paranee :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla