Jätättekö 10-vuotiaat yksin kotiin sairastamaan työpäivän ajaksi?
Vai otatteko palkatonta vapaata tms?
Minä en ole pystynyt jättämään yksin, jos on korkea kuume, oksentelee tms. Tuntuisi heitteillejätöltä :(
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:35"]Hetkinen...luulin, että myös lapsen sairaus on peruste sairauslomapäivään:o Eikö näin olekaan?
[/quote]
Siihen 10-vuotiaaseen saakka.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:23"]
Voivoi, vähänpä nykyäidit ajattelee lastensa hyvinvointia. Mutta oma ura se tärkein ja jälkikasvulla niin väliä.
Kuvottavaa.
[/quote]
Potkutko pitäisi järjestää? Sitten ei olisi varaa enää edes ruokaan.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:35"]
Hetkinen...luulin, että myös lapsen sairaus on peruste sairauslomapäivään:o Eikö näin olekaan?
[/quote]
Ei yli 10-vuotiaan lapsen sairaus.
Kyllä 10v pitäis jo yksin pärjätä jos tauti on tosiaan sellanen että voi kotona sairastaa (vakavemmassa tietysi sairaala ja asianmukanen hoito)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:37"]
Olen jättänyt 9-vuotiaankin kipeänä kotiin. Hyvin ovat pärjänneet, olen soittanut muutaman kerran ja yleensä nukkuvat tai katsovat dvd:tä ja kerran sanottiin että mitä sä soittelet mä nukun... Kerran jäin kotiin niin sain koko päivän siivota ja pestä pyykkiä kuk kipeä lapsia nukkui ja juomat oli sängyn vieressä. Ei tarvinneet äitiä... 10v on aika iso jo kuitenkin!
[/quote]
Montako lasta on ollut siis samaan aikaan kipeänä? Ekaksi laitoit "olen jättänyt 9 vuotiaankin...", sitten puhut jo monikosta kuinka hyvin ovat pärjänneet ja nukkuvat jne. Onhan se ihan eri asia, jos on monta lasta yhdessä kotona kipeänä kuin yksin joutuisi olemaan. Toisesta on seuraa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:35"]
Hetkinen...luulin, että myös lapsen sairaus on peruste sairauslomapäivään:o Eikö näin olekaan?
[/quote]
Ei todellakaan ole
Onneksi ovat sairastaneet harvoin. Olen jättänyt. Mulla on 3 km työmatkaa ja kännykät toimii.