Mun mässytyskeskustelu poistettiin. Mitä palstalla tapahtuu?
Loukkaantuiko joku possuttelija? Oikeasti, mitä ihmettä.
Kommentit (12)
Mulle kävi ihan samalla tavalla, hups ketju katosi kun piti kommentoida! Olen se, jota nauratti mielikuva hevosesta. Kai se alapeukuttaja-mässyttäjä sitten loukkaantui niin verisesti että poistatti ketjun.
No voi jummi!
Kirjoitin siitä jogurttilusikan nuoleskelijasta...tunnistiko itsensä😄
Näitä yliherkkien ongelmia. Mussun, mussun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi ihan samalla tavalla, hups ketju katosi kun piti kommentoida! Olen se, jota nauratti mielikuva hevosesta. Kai se alapeukuttaja-mässyttäjä sitten loukkaantui niin verisesti että poistatti ketjun.
Pystyykö yksi mässyttäjä muka poistamaan ketjun? Veikkaanpa että paikalle osui useampi sikapossu joihin osui muiden kertomukset vastaavista kipeästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No voi jummi!
Kirjoitin siitä jogurttilusikan nuoleskelijasta...tunnistiko itsensä😄
Apua, voi muuten olla. :D Mä näin sen tapauksen sieluni silmin ja nousi niskakarvat pystyyn. Sen verran elävä kuvaus oli se.
Ap
Joskus ihan tavalliset ketjut poistuvat yhtäkkiä kesken kommentin kirjoittamisen.
Joskus täällä tapahtuu niin älyttömiä poistoja, että epäilen moden sormen vahingossa lipsahtaneen väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihan tavalliset ketjut poistuvat yhtäkkiä kesken kommentin kirjoittamisen.
Olen huomannut saman, mutta nyt yllätti kyllä täysin. Anonyymin ihmisen avautuminen anonyymista ärsyttävästä mässyttäjästä, ja jotkut katsovat aiheelliseksi ilmiantaa asiattomana? Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi asti mussuttaa.
Ap
Usein näkee aloituksia "Mikä xx-ketjussa muka oli kiellettyä. Ne on näitä vastaavia käsittämättömiä tilanteita. Eli on täällä samaa ihmetelty ennenkin.
Ylläpito pitää sinnikkäästi palstan tasoa navan alapuolella. Kun kirjoitatte peräreikä-alapääaiheita, niin säilyy satoja saman päivän aikana, mutta yritäpä kirjoittaa vaikka korvista!
Vierailija kirjoitti:
Usein näkee aloituksia "Mikä xx-ketjussa muka oli kiellettyä. Ne on näitä vastaavia käsittämättömiä tilanteita. Eli on täällä samaa ihmetelty ennenkin.
Jep, jotain mätää on keskustelujen poistosysteemissä jos aiheettomat ilmiannot riittävät.
Ap
Justiin ihmettelin ihan samaa. Olin sinne kirjoittamassa ja mitäs?? , "hakemanne sivu on poistettu".