Sijoitusammattilaiset povaavat osakekurssien romahdusta!!!
Kommentit (11)
Ei. Keskuspankit jatkavat kurssien tukemista niin ei rommaa vaikka pitäisikin.
Miksi? Kyllä ne sieltä sitten nousevat
Nokia shortteja ollut jo pitkän aikaa
mies53v
Romahdusta on povattu siitä lähtien, kun kurssit lähtivät 2020 takaisin nousuun.
Mä ostan sitten jos romahtaa. En mä noita vanhoja osakkeita sen takia myy. Saa ne siellä olla ja mukana roikkua. Nousevat taas kun nousevat.
Eeiihään. Täällä on jatkuvasti sijoittajien toimesta painotettu sitä, että kurssit vain nousevat ja nousevat ja köyhänkin kannattaa laittaa sijoitukseen kaikki vähäinenkin säästö. Heilläkin salkku on +500% keskimäärin kun ovat onnistuneet ja osanneet niin hienosti.
Mun yksi vakaa salkku on kesän alusta alkaen ollut negatiivinen. Salkku on ollut olemassa nyt noin 10 vuotta. Mun uudempi salkku on reilusti negatiivinen ollut kesän lopusta. Matkustukseen liittyvä salkku on ollut negatiivinen sitten -19 kevään. Rahastot ovat heittäneet päivittäin joko pientä plussaa tai isosti miinusta kesän alusta alkaen. Kokonaiskuvaltaan silti reilusti positiivinen, muuta pientä tasoittumista on ollut viime keväästä lähtien näkyvissä.
Kohta tulee alas ja on hyvä alkaa ostelemaan :)
Niin joku haluaa keinotekoisesti laskea kursseja lietsomalla paniikkia. Näitä sijoitus sitä ja tätä ja ek:n ekonomisri sitä tätä ei missään tapauksessa kannata uskoa. Ne on tuhonneet koko suomen kehittymisen ja yritysten investoinnit, työntekijöiden palkkakehityksen ja ovat suurin syy työttömyyteen ja työvoimapulaan...
Vierailija kirjoitti:
Niin joku haluaa keinotekoisesti laskea kursseja lietsomalla paniikkia. Näitä sijoitus sitä ja tätä ja ek:n ekonomisri sitä tätä ei missään tapauksessa kannata uskoa. Ne on tuhonneet koko suomen kehittymisen ja yritysten investoinnit, työntekijöiden palkkakehityksen ja ovat suurin syy työttömyyteen ja työvoimapulaan...
Siis kurssithan on keinotekoisesti korkealla.
Mutta ne pidetään jatkossakin siellä keinotekoisesti.
Sehän on ihan normaali että ne välillä "romahtaa". Sitten vaan ostelemaan halpoja osakkeita.
Kassit on jo tyhjänä, kiitos